Blog o SEO

Blog nie je zbytočný prívažok

Aj keď by sa to niekomu neznalému nemuselo zdať pravdepodobné, dá sa na optimalizáciu pre internetové vyhľadávače využívať ako vhodný pomocník podporovaného webu napríklad aj jeho blog. Aj keď totiž tento na bezprostredné obchodovanie určený nie je, môže zohrať pozitívnu úlohu, a to jednak ako priestor na zverejňovanie dodatočných informácií k hlavnému webu a jednak […]

Čítať viac

Stavte na dlhý chvost

Webom na internete jednoznačne prospieva, keď ich preferujú internetové vyhľadávače. Keď niekto z radov internetovej verejnosti zadá do vyhľadávača požadované kľúčové slovo a vyhľadávač mu poskytne prednostne náš web ako najrelevantnejší a zrejme najdokonalejší, je to radosť. Pretože sa splní to, čo sa od onoho webu čaká, alebo je tu aspoň taká nádej.Avšak také šťastie […]

Čítať viac

Vyhľadávač je tu pánom

Tým, čo dnes rozhoduje o úspešnosti a neúspešnosti ponúk uverejnených na internete, už dávno nie je iba kvalita takýchto ponúk a ich cena. Iste, keď používatelia nájdu a porovnajú dve rôzne ponuky, rozhodnú sa pre tú dokonalejšiu a lacnejšiu, avšak problém je tu práve v tom, že sa nie vždy podarí objaviť práve tú, ktorú […]

Čítať viac

Aby sa snaha neminula účinkom

Každý, kto chce mať na internete úspešný web, pochopiteľne potrebuje dosť vysokú návštevnosť. A aby ju mal, musí dostatočne dokonale takýto web optimalizovať alebo skôr nechať optimalizovať. Pretože nádej síce údajne umiera posledná, ale v tomto ohľade, pri neoptimalizovaných weboch, už zrejme dávno skonala. A web, ktorý nezodpovedá požiadavkám internetových vyhľadávačov, býva navštevovaný a využívaný […]

Čítať viac

Koho si na internete všimnú?

Na to, aby si niečieho webu internetová verejnosť všimla, je potrebné postarať sa o jeho dostatočné zviditeľnenie. Bez toho je totiž šanca na objavenie akejkoľvek ponuky medzi všetkým ostatným mizivá, ak nie priamo nulová. A čo prispieva k tomu, aby si niečí web viedol dobre, aby bol užívateľovi internetu dostatočne hojne sledovaný a potom aj […]

Čítať viac

Aj SEO vyžaduje analýzu

Pokiaľ sa má s niečím webom dosahovať žiaduce podnikateľské úspechy, je obvykle nevyhnutné alebo aspoň žiaduce ho optimalizovať. Teda dostať web do takého stavu, kedy je tento dosť hojne vyhľadávaný internetovými vyhľadávačmi a predkladaný hľadajúcej verejnosti. Avšak takáto optimalizácia znamená vylepšovanie on-page a off-page faktorov, a ak majú byť napravené nedostatky, je pochopiteľné, že sa […]

Čítať viac

Čo zvládne PPC reklama?

Žiadny z webov nemá na internete zaručené dostatočne skvelé výsledky, a teda aj príjmy. Všetko tu záleží iba na tom, koľko ľudí ho nájde a využije a koľko tu títo návštevníci zaplatia. A každému ľahko dôjde, že keď je návštevníkov a zákazníkov málo, nestoja ani zárobky za nič. A proti tomu sa musí stoj čo […]

Čítať viac

Na čo myslieť pri copywritingu?

Keď sa dnes píšu články či iné texty pre weby a ich propagáciu a presadenie sa s pomocou optimalizácie pre internetové vyhľadávače, je treba si uvedomovať, že ide o texty do istej miery špecifické. A také špecifiká je potrebné akceptovať, pretože inak by to nefungovalo (dokonale) a prevádzkovateľ nejedného webu by sa tak pripravil o […]

Čítať viac

Ako vyzerá článok pre SEO?

Na optimalizáciu pre internetové vyhľadávače sa využívajú rôzne texty úplne bežne. Nebyť ich, neboli by weby dokonalé a postrádali by tak jednu zo záležitostí, ktoré spolurozhodujú o tom, čo sa dostane hľadajúcej internetovej verejnosti na oči a čo unikne pozornosti napríklad aj úplne všetkých.Lenže ono nestačí napísať na svoje weby nejaké tie texty, ktoré nás […]

Čítať viac

PR článok nie je iba text

Každý text má nejaký účel, kvôli ktorému vznikol a ktorý má plniť. A nie inak je tomu aj pri reklamných a PR článkoch, ktoré tiež majú nejakú úlohu. A ich úlohou je ako je známe niečo propagovať a slúžiť predovšetkým ekonomickým zámerom toho, kto si taký článok vytvoril alebo ho pre seba nechal vytvoriť. A […]

Čítať viac


Novšie príspevky »

« Staršie príspevky

Kontaktujte nás! kontakt mail kontakt telefon
SEOLIGHT

Kontakt

Email: michal.kuchar@seolight.sk
Telefón: +421 950554703
Skype: Netlink17

Sídlo a kancelária:

Suchdol 220
285 02 Suchdol
Okres: Kutná Hora

Fakturačné údaje:

IČ: 24239381
DIČ: CZ24239381
Suchdol 220
285 02 Suchdol