Blog o SEO

Vyššia ochrana užívateľov, menej dát pre firmy

Asi tak by sa dala charakterizovať zmena, kedy je povinnosť pre prevádzkovateľov webov ukladať cookies jedine s aktívnym súhlasom návštevníkov. A pozor, zmena je platná už od 1.januára 2022, mnohí sa už na ňu pripravili koncom roka 2021, pretože táto novela zákona bola schválená už v septembri 2021. Čo to ale znamená v praxi? Poďme si celú problematiku trochu […]

Čítať viac

SEO v roku 2022

V oblasti SEO čiže optimalizácie pre vyhľadávače, sa v roku 2022 neočakáva žiadna veľká prevratná zmena. To ale neznamená, že by sa malo odpočívať na vavrínoch. Zatiaľ budú fungovať rovnaké princípy- Medzi hlavnú a nemennú vec  sa bude stále radiť kvalitný, originálny a predovšetkým užitočný obsah, ktorý bude zodpovedať ako užívateľským predstavám, tak samozrejme aj vyhľadávačom. Poďme si len […]

Čítať viac

Predpoveď pre TikTok na roku 2022

Vždy keď sa pomaly schyľuje ku koncu roku, tak samozrejme prichádzajú aj nové predpovede pre nadchádzajúci rok. Nie je to iné ani v oblasti sociálnych sietí. A ako sa zdá, tak navzdory snahám ostatných konkurenčných sociálnych sietí, regulácií alebo zákazov v niektorých regiónoch sveta, TikTok upevňuje svoju pozíciu. Jeho cesta vedie od úspechu k úspechu a predpoveď pre neho je […]

Čítať viac

Zmena pre retargeting a meranie konverzií od januára 2022

V prvom rade by bolo dobré si pripomenúť, čo vlastne taký retargeting je. Jedná sa o marketingový nástroj s vysokou návratnosťou investícií a rozhodne nie je práve neznámym pomocníkom. Vďaka nemu sa dá totiž presvedčiť nerozhodných návštevníkov o nákupe tovaru. Určite sa už niekomu stalo, že zákazníci navštívili váš internetový obchod, zaujal ich nejaký tovar, ktorý dokonca vložili do košíka, […]

Čítať viac

Kľúčový prvok vo výsledkoch vyhľadávania

Pokiaľ hľadáte ten pravý kľúčový prvok vo výsledkoch vyhľadávania v Google, Zozname a sociálnych sieťach, potom sa či chcete alebo nie, musíte zamerať na SEO. Je celkom logické, že čim lepšie bude komunikovať webová stránka s vyhľadávačom, potom je väčšia šanca, že bude umiestnená na predných priečkach. Samozrejme s tým je potom jasný aj celkový výsledok, pretože bude určite […]

Čítať viac

V optimalizácii nie je nič stopercentné

Online marketingové agentúry a špecialisti na optimalizáciu pre internetové vyhľadávače, analyzujúce a hodnotiace jednotlivé stránky z pohľadu ich miery zmienenej optimalizácie pre vyhľadávače, vyvinuli k tomuto účelu najrôznejšie nástroje, ktoré dokážu takúto optimalizáciu do určitej miery zhodnotiť a oceniť. Takýmito nástrojmi sú rôzne Seomaty, SEO testy či SEO kalkulátory, ktoré by mali byť nápomocné v nejednom ohľade. S pomocou týchto nástrojov sa […]

Čítať viac

Nie je optimalizácia ako optimalizácia

Aby sa web dostal až k hľadajúcim užívateľom internetu, pre ktorých by mal byť určený, tak najlepšie cestou dosiahnutia umiestnenia na neho vedúceho odkazu v internetových vyhľadávačoch na čo najideálnejšej pozícii. Internetové vyhľadávače by proste mali takýto web ponúkať ľuďom tak, aby ho tí hľadajúci danú tematiku bez problémov našli a aby mu dali prednosť pred inými ponukami, […]

Čítať viac

Čo je dôležité pri optimalizácii

Ak má nejaký web sláviť úspechy v internetových vyhľadávačoch, sú dôležité v zásade tri aspekty: priateľskosť webu k internetovým vyhľadávačom autorita a dôveryhodnosť webu a priateľskosť k návštevníkom webu A keď sa nad tým zamyslíme, je to vlastne celkom logické. Web musí byť samozrejme priateľský k internetovým vyhľadávačom, aby si ho tieto vôbec všimli a reagovali na neho. Lebo až potom, čo sa vyhľadávače […]

Čítať viac

Všetkého moc škodí

Je veľmi pravdepodobné, že už viete o pozitívnom vplyve optimalizácie pre internetové vyhľadávače na úspešnosť internetových prezentácií, na ich návštevnosť a na nej závisiacom dosiahnutí vytúženého efektu. Zrejme už viete, ako sa optimalizácia v ideálnom prípade prejavuje na pozícii odkazu na internetovú stránku vo vyhľadávači. Hoci možno doteraz neviete, že tomu taktiež byť nemusí. Že sa môže stať, […]

Čítať viac

SEO nie je na večné časy

Vlastníci a užívatelia svojich webov usilujú úplne samozrejme a logicky o to, aby so svojimi ponukami zverejnenými na internete uspeli. A preto tiež často nechajú svoje weby optimalizovať, aby s nimi dosiahli čo najlepšie umiestnenie v internetových vyhľadávačoch, od ktorých práve do značnej miery úspešnosť jednotlivých webov závisí. S pomocou optimalizácie pre internetové vyhľadávače sa dá postúpiť na rebríčkoch odkazov v internetových vyhľadávačoch […]

Čítať viac


Novšie príspevky »

« Staršie príspevky

Kontaktujte nás! kontakt mail kontakt telefon
SEOLIGHT

Kontakt

Email: michal.kuchar@seolight.sk
Telefón: +421 950554703
Skype: Netlink17

Sídlo a kancelária:

Suchdol 220
285 02 Suchdol
Okres: Kutná Hora

Fakturačné údaje:

IČ: 24239381
DIČ: CZ24239381
Suchdol 220
285 02 Suchdol