Blog o SEO

Ako vzbudiť záujem publika

Keď web potrebuje získať vyššiu návštevnosť, neobíde sa obvykle bez optimalizácie pre internetové vyhľadávače. Pretože práve tá rozhoduje o takej záležitosti, akou je návštevnosť jednotlivých webov. Lenže pokiaľ sa bavíme o Google alebo Zozname, nie je práve ľahké sa týmto vyhľadávačom „zavďačiť“. A síce preto, že tieto vyhľadávače rozhodujú o relevantnosti, a teda úspešnosti jednotlivých webov podľa stoviek faktorov, a je […]

Čítať viac

Nakoľko sa dá dôverovať SEO?

Optimalizácia pre internetové vyhľadávače je súborom činností, čo majú zviditeľniť určitý web a umožniť mu ideálne umiestnenie medzi inými odkazmi vyhľadanými a ponúkanými internetovými vyhľadávačmi. To je zmysel SEO, a preto by hocikto právom očakával, že ak si nechá svoj web optimalizovať od profesionálov, bude stáť výsledok takéhoto kroku za to. A tiež tomu tak zvyčajne je. Lenže môže […]

Čítať viac

Pozor na chyby na webe

Pokiaľ sa niekto venuje podnikaniu vo virtuálnom svete internetu, nemal by tak činiť s nasadenými pomyselnými ružovými okuliarmi. Teda rozhodne by si nemal myslieť, že si na internete zriadi svoj web, na ten vyvesí nejaké tie ponuky a potom mu to už bude zarábať bezproblémovo samo od seba. Aby to tam vynášalo, musí sa podnikateľ o niečo postarať […]

Čítať viac

Online alebo offline?

Aby sa podnikaniu darilo, je potrebné prevádzkovať efektívny a účinný marketing. A ako už je hocikomu známe, prebieha tento v zásade v dvoch rovinách. Môže byť online, teda prevádzkovaný na internete, aj offline, teda využívajúci iné nástroje než práve internet. A na čo z toho v prípade niektorého z podnikateľov alebo určitej firmy vsadiť? Na kvalitný web, optimalizáciu pre internetové vyhľadávače, e-mailing, využívanie […]

Čítať viac

Ako je to s tým marketingom?

Ak chce niekto so svojim internetovým (a nielen týmto) podnikaním uspieť, musí nevyhnutne vykonávať k úspechom vedúce marketingové činnosti. A to ako online, tak napríklad aj offline marketing. A čo že to konkrétne obnáša? Pokiaľ sa bavíme o online marketingu, jedná sa o akúkoľvek komunikáciu, akú majiteľ webu vedie so svojim publikom na internete. A to nemusí byť len nejaké rutinné […]

Čítať viac

Ako na linkbuilding?

Zrejme tým najjednoduchším spôsobom, ako zaistiť nejakému webu dostatočne početnú návštevnosť, je linkbuilding. Teda vytváranie spätných odkazov, ktoré umiestnené na cudzích weboch čakajú na to, až sa nimi niekto nechá inšpirovať, klikne na ne a ocitne sa práve tu, na webe, ktorý je takýmito spätnými odkazmi propagovaný. Lenže- ako zaznelo- musia byť takéto odkazy dostatočne funkčné. […]

Čítať viac

Nie je linkbuilding ako linkbuilding

Ak chce niekto so svojim webom dosiahnuť prelom vo výsledkoch vyhľadávania, ak chce znateľne zvýšiť návštevnosť takéhoto svojho webu, vsádza celkom logicky na linkbuilding. Pretože ten mu určite dokáže pomôcť so zvyšovaním organickej návštevnosti webu a s orientáciou na ňom. Pokiaľ sa bavíme o linkbuildingu, tak môžeme mať na mysli niekedy ten externý a inokedy interný. Interný linkbuilding pomáha […]

Čítať viac

Čo vám privedie návštevníkov?

Predstavte si situáciu z reálneho života. Človek stojí uprostred veľkého a jemu celkom neznámeho sveta, v ktorom sa nevyzná, a skôr či neskôr pocíti nejakú potrebu, ktorú by mal uspokojiť. A nemusí ísť zďaleka len o potrebu takzvane malú či veľkú, môže ísť prakticky o čokoľvek, čo potrebuje a čo práve nemá. Takýto človek to musí v tom neznámom svete zohnať a nájsť, aby sa […]

Čítať viac

Ako si zvoliť SEO pomocníkov?

K tomu, aby bol určitý web na internete ľahko k nájdeniu a aby sa teda stal prínosný pre čo najširšiu užívateľskú základňu, je nevyhnutné ho optimalizovať pre internetové vyhľadávače. Pretože len to je skutočne efektívne riešenie vedúce k vyššej návštevnosti a s ňou súvisiacemu väčšiemu využívaniu tu publikovaných ponúk ľubovoľného druhu. Po zadaní konkrétnych kľúčových slov by sa tak mal web […]

Čítať viac

Koľkokrát kliknú, toľkokrát sa platí

Pri svojej propagácii na internete môže hociktorý z podnikateľov pochybiť. Keď tu vsadí na „nesprávneho koňa“ , platí napríklad aj ako bláznivý, ale pretože takáto reklama nikoho nezaujme, je jej efekt biedny či dokonca nulový a do tohto vložené peniaze sa tak strácajú bez návratnosti. A preto je celý rad podnikateľov, ktorí nevsádzajú na neistý výsledok a preferujú istoty, […]

Čítať viac


« Staršie príspevky

Kontaktujte nás!
SEOLIGHT

Kontakt

Email: michal.kuchar@seolight.sk
Telefón: +421 950554703
Skype: Netlink17

Sídlo a kancelária:

Suchdol 220
285 02 Suchdol
Okres: Kutná Hora

Fakturačné údaje:

IČ: 24239381
DIČ: CZ24239381
Suchdol 220
285 02 Suchdol