zeměkoule zhasnuto
vlna 1 vlna 2 vlna 3 vlna 4 vlna 5 vlna 6 zhasnuta blank čtverec zeměkoule mrak zadní levý mrak pravý mrak
seo
H1
description
keywords
google
title
copywriting
seznam
linkbuilding
satelit

Posvietime si na Vašu návštevnosť

Ďalší vývoj SEO alebo je to inak

Asi je každému jasné, že sa realita sa neobmedzuje na veci alebo situácie, ktoré jednoducho vidíte. Technologické pokroky sú jasnou príčinou pomerne veľkých zmien a je pravdou, že sa ich používanie môže prelnúť v budúcnosti do marketingu a elektronického obchodu.


Virtuálna realita – značená častokrát skratkou VR, je v podstate simulovaný svet, ktorý je vytvorený počítačovou technológiou. Je to úplne skvelý zážitok, ktorý používateľa prenesie do trojrozmerného sveta. 3D prostredie je úplne úchvatné a zároveň veľmi priťahujúce. Medzi najznámejšie verzie VR sú okuliare s displejom.


Vedeli ste, že existujú 3 typy virtuálnej reality?


• Non-immersive VR – jedná sa o počítačom generované virtuálne prostredie. Tu si používateľ uvedomuje a ovláda fyzické prostredie. Príkladom môže byť videohra.


• Semi-immersive VR – prostredie je z časti založené na virtuálnej časti, tentoraz sa ale skôr presunieme do školiaceho centra. Príkladom môžu byť napríklad letecké simulátory, ktoré sú určené na výcvik pilotov.


• Full-immersive VR – prináša skutočný a reálny zážitok z VR, zrak aj zvuk sú plne ponorené do virtuálneho prostredia. Dokonca s vhodným vybavením sa dá vnímať digitálne prostredie, akoby sa tu účastník reálne zdržiaval.
Virtuálna realita dobýva svet


Je pravdou, že ešte stále nedosiahla plný potenciál, samozrejme sú tu aj isté prekážky, ktoré sa prirodzene postupne odstránia. Štatistiky však ukazujú iný smer a to je, že virtuálna realita je na vzostupe. Okrem zábavy sa totiž objavuje už v ďalších oblastiach.


• Je možné vďaka nej trénovať nebezpečné situácie, ktoré sa hodia napríklad polícii, teda skvelá možnosť, predovšetkým bezpečná pre školenie výcviku alebo riešenie nebezpečných scén.
• Objavila sa aj v cestovaní, napríklad National Geographic Explore VR umožnil sprístupniť miesta ako je Antarktída alebo Machu Picchu.


• VR je možné použiť aj v podnikateľskej oblasti, šetrí čas aj financie pri nákladoch. Nemusíme chodiť ďaleko, stačí sa pozrieť na dobu pandémie a ponuku nehnuteľností.


A môžeme pokračovať ďalej do armády, športu, obchodov, umenia, ale môžeme sa pripraviť aj na to, že v budúcnosti by sa mohla objaviť optimalizácia virtuálneho prostredia. Zatiaľ predbiehame čas, ale predsa len, možno bude skutočne potrebné časom VR zahrnúť do stratégií SEO obsahu.

Späť na hlavnú stránku blogu

Kompletná SEO správa

V rámci mesačného rozpočtu sa postaráme o všetky kroky nutné pre dosiahnutie popredných miest vo vyhľadávačoch. Návrh kľúčových slov, SEO analýza a úpravu webu a pravidelný linkbuilding.

Nastavenie PPC kampaní

Kompletná správa PPC kampane to nie je len jednorázové nastavenie, ale pravidelná starostlivosť o Vašu kampaň, aby bola úspešná. Postaráme sa o Vaše fulltextové a obsahové kampane i sociálne siete.

Copywriting

Tvorba kvalitného obsahu je základom webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohľadom na Vašu cieľovú skupinu. Texty pripravujeme nielen pre webové stránky, ale i pre ďalšie využitie.

Tvorba webov

Webové stránky a eshopy budujeme na systéme WordPress. Ovládanie je jednoduché, systém ponúka mnoho hotových pluginov a nie ste závislí na jednom dodávateľovi riešenia. Vhodnosť pre SEO je už len bonus.

SEOlight tvoria predovšetkým ľudia. Zoznámte sa s nami.

A čo o nás hovoria naši klienti?

Kontaktujte nás! kontakt mail kontakt telefon
SEOLIGHT

Kontakt

Email: michal.kuchar@seolight.sk
Telefón: +421 950554703
Skype: Netlink17

Sídlo a kancelária:

Suchdol 220
285 02 Suchdol
Okres: Kutná Hora

Fakturačné údaje:

IČ: 24239381
DIČ: CZ24239381
Suchdol 220
285 02 Suchdol