Asi je každému jasné, že sa realita sa neobmedzuje na veci alebo situácie, ktoré jednoducho vidíte. Technologické pokroky sú jasnou príčinou pomerne veľkých zmien a je pravdou, že sa ich používanie môže prelnúť v budúcnosti do marketingu a elektronického obchodu.
Virtuálna realita – značená častokrát skratkou VR, je v podstate simulovaný svet, ktorý je vytvorený počítačovou technológiou. Je to úplne skvelý zážitok, ktorý používateľa prenesie do trojrozmerného sveta. 3D prostredie je úplne úchvatné a zároveň veľmi priťahujúce. Medzi najznámejšie verzie VR sú okuliare s displejom.
Vedeli ste, že existujú 3 typy virtuálnej reality?
• Non-immersive VR – jedná sa o počítačom generované virtuálne prostredie. Tu si používateľ uvedomuje a ovláda fyzické prostredie. Príkladom môže byť videohra.
• Semi-immersive VR – prostredie je z časti založené na virtuálnej časti, tentoraz sa ale skôr presunieme do školiaceho centra. Príkladom môžu byť napríklad letecké simulátory, ktoré sú určené na výcvik pilotov.
• Full-immersive VR – prináša skutočný a reálny zážitok z VR, zrak aj zvuk sú plne ponorené do virtuálneho prostredia. Dokonca s vhodným vybavením sa dá vnímať digitálne prostredie, akoby sa tu účastník reálne zdržiaval.
Virtuálna realita dobýva svet
Je pravdou, že ešte stále nedosiahla plný potenciál, samozrejme sú tu aj isté prekážky, ktoré sa prirodzene postupne odstránia. Štatistiky však ukazujú iný smer a to je, že virtuálna realita je na vzostupe. Okrem zábavy sa totiž objavuje už v ďalších oblastiach.
• Je možné vďaka nej trénovať nebezpečné situácie, ktoré sa hodia napríklad polícii, teda skvelá možnosť, predovšetkým bezpečná pre školenie výcviku alebo riešenie nebezpečných scén.
• Objavila sa aj v cestovaní, napríklad National Geographic Explore VR umožnil sprístupniť miesta ako je Antarktída alebo Machu Picchu.
• VR je možné použiť aj v podnikateľskej oblasti, šetrí čas aj financie pri nákladoch. Nemusíme chodiť ďaleko, stačí sa pozrieť na dobu pandémie a ponuku nehnuteľností.
A môžeme pokračovať ďalej do armády, športu, obchodov, umenia, ale môžeme sa pripraviť aj na to, že v budúcnosti by sa mohla objaviť optimalizácia virtuálneho prostredia. Zatiaľ predbiehame čas, ale predsa len, možno bude skutočne potrebné časom VR zahrnúť do stratégií SEO obsahu.
V rámci mesačného rozpočtu sa postaráme o všetky kroky nutné pre dosiahnutie popredných miest vo vyhľadávačoch. Návrh kľúčových slov, SEO analýza a úpravu webu a pravidelný linkbuilding.
Kompletná správa PPC kampane to nie je len jednorázové nastavenie, ale pravidelná starostlivosť o Vašu kampaň, aby bola úspešná. Postaráme sa o Vaše fulltextové a obsahové kampane i sociálne siete.
Tvorba kvalitného obsahu je základom webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohľadom na Vašu cieľovú skupinu. Texty pripravujeme nielen pre webové stránky, ale i pre ďalšie využitie.
Webové stránky a eshopy budujeme na systéme WordPress. Ovládanie je jednoduché, systém ponúka mnoho hotových pluginov a nie ste závislí na jednom dodávateľovi riešenia. Vhodnosť pre SEO je už len bonus.