Zákazníci sa musia nielen lákať
Publikováno 16.12.2022 v 14:17
Prvoradou úlohou optimalizácie pre internetové vyhľadávače je prilákať ľudí na optimalizovaný web a zaistiť tak onomu webu žiaducu návštevnosť. Čo sa tiež automaticky deje. Lenže lákať sem iba ďalších a ďalších ľudí by koniec koncov nemuselo byť riešením toho, o čo podnikateľským webom ide, teda sprostredkovanie obchodných transakcií. To by sa sem iba vodili ľudia, […]
Kľúčové slová sú zásadné
Publikováno v 14:17
Keby nebolo kľúčových slov, boli by sme hodení, čo sa internetu a hľadanie na ňom, o značný kus vývoja späť. Pretože keby týchto nebolo, nemali by ľudia čo zadávať do internetových vyhľadávačov, a tieto by pre zmenu nemali čo hľadať. Takže by sa stali služby internetových vyhľadávačov nemožnými a zbytočnými a my ľudia by sme […]
Ani návštevnosť nie je všetko
Publikováno v 14:15
O tom, že potrebujú weby dosť veľkú návštevnosť, nie je určite sporu. Každému, a internetovým podnikateľom najmä, je jasné, že keby na ich webe neboli návštevníci, neboli by tu ani zákazníci, a bez tých by sa mohlo akékoľvek podnikanie rovno zavesiť na klinec.Avšak treba si priznať, že ani dostatok návštevníkov, a teda aj prichádzajúcich možných […]
Ako osloviť internetovú verejnosť?
Publikováno v 14:14
Jenom opravdu naivní člověk by si pořád ještě mohl myslet, že si získá pozornost a náklonnost internetové veřejnosti tím, že si pořídí své internetové stránky. Tedy že vyvěsí něco na internet a rázem se o tom bude vědět v celém světě, všude, kam jenom zasahuje síť jménem internet. Jenže ono to tak nebývá. Ve většině případů […]
Na čo nemožno zabúdať?
Publikováno v 14:12
Kto z tých podnikajúcich na internete túži mať dosť hojne navštevovaný web? Pochopiteľne každý, bez výnimky. Ale koľkých z týchto ľudí sa toto ich prianie plní? Tých už ani zďaleka toľko nie je. Pretože návštevnosť nevzniká na weboch sama od seba, ľudí treba tam priviesť a tiež ich tam udržať.A ako sa ľudia na niečí […]
Návštevníkov treba zaujať
Publikováno v 14:11
Každý, kto niekedy zažil neúspešné obdobie so svojim webom, vám určite potvrdí, že nie je nič ľahké zohnať pre taký web dostatočne vysokú návštevnosť, ktorá by zaručila, že sa to tu ponúkané bude vyplácať. Prilákať na nejaký zabúdaný web ľudí totiž znamená propagovať ho a optimalizovať pre internetové vyhľadávače, a to nie je nič, čo […]
Pozor na kľúčové slová
Publikováno v 14:11
Keď si chce niekto na internete vyhľadať niečo konkrétne, obvykle dnes využije niektorý z internetových vyhľadávačov. A aby to pravé našiel, musí týmto nástrojom dať jasne najavo, o čo mu ide. Teda musí sem zadať žiaduce kľúčové slovo.A čo sa stane potom? Potom internetový vyhľadávač prejde to, čo už z internetu nazhromaždil a spracoval, porovná […]
E-mailing je dobrá pomoc
Publikováno v 14:10
K úspechom v podnikaní na internete nevedie iba dosť atraktívna, kvalitná a cenovo priaznivá ponuka. Niekedy je okrem tejto dôležité a niekedy dokonca aj ešte dôležitejšie, aby sa tiež oslovili tí, ktorým je podobná ponuka určená, aby žiaducim potenciálnym zákazníkom vhodná ponuka neunikla. A kvôli tomu sa musia podnikatelia svojim potenciálnym zákazníkom tiež žiadúcne pripomínať. […]
Nespoliehajte sa na náhodu
Publikováno v 14:07
Na internete sa hľadá s pomocou internetových vyhľadávačov a do nich zadávaných kľúčových slov. A pretože sú internetové vyhľadávače len nemysliace a rutinne fungujúce nástroje, nemožno od nich očakávať, že tieto samy plne pochopia, čo od nich tí hľadajúci presne očakávajú, a nájdu im to. Internetové vyhľadávače jednoducho dostanú zadané kľúčové slovo, prípadne frázu, a […]
Mať web je málo
Publikováno v 14:06
Pre internetové podnikanie nie je dostačujúce mať iba svoj web. To je málo, a to aj vtedy, keď by na spomínanom webe bola publikovaná tá najdokonalejšia ponuka, akú si tu možno len predstaviť. Nestačí rozhodne iba niekde niečo ponúkať. Je nutné aj to, aby sa rozšírilo povedomie o takej ponuke. Aby o nej potenciálni zákazníci […]