Blog o SEO

Blúdenie nie je na internete žiaduce

Ľudia, ktorí na internete niečo hľadajú, to síce skutočne hľadajú, pretože k tomu majú svoje dôvody, lenže to neznamená, že by vždy hľadali a hľadali a nedali si pokoj, pokiaľ by nenašli práve určitý konkrétny web, ktorý by podľa jeho majiteľa objaviť mali. Na internete je predsa toľko ponúk, že keď už tam niekto niečo hľadá, zvyčajne zvolí […]

Čítať viac

Nie každý web je dosť vidieť

Kedykoľvek niekto pojme úmysel niečo podnikať na internete, má spravidla „veľké oči“. Teda má prehnané očakávania od toho, čo mu táto sieť môže ponúknuť. A aj keď je skutočnosťou, že sa dá od internetu očakávať veľa dobrého, mnoho predností, ktoré musíme v reálnom svete oželieť, nedá sa rozhodne spoliehať na to, že si automaticky polepšíme, keď presunieme […]

Čítať viac

Prečo práve SEO?

Weby sú tu od toho, aby na nich tí, ktorí majú čo ponúknuť, mohli niečo ponúkať tým, ktorí to teoreticky strádajú a potrebujú. A preto je úplne zásadné, aby o takomto webe vedeli vždy nielen jeho tvorcovia a prevádzkovatelia, ale aj tí, ktorým je určený. A najmä s tými posledne zmienenými tu býva často problém, súvisiaci s tým, že aj keď by […]

Čítať viac

Web sa nesmie podceňovať

Tí, ktorí sa chcú živiť cez internet, nesmú v žiadnom prípade podceňovať okrem svojej ponuky aj kvality webu, na ktorom ich predstavujú verejnosti, a teda potenciálnym zákazníkom. Web je tak ich vizitkou, tak často vlastne aj jediným kontaktom s potenciálnymi a skutočnými klientmi. A keby tento nefungoval tak, ako má, bolo by to s akoukoľvek ponukou nahnuté a napríklad aj vyslovene stratené. […]

Čítať viac

Menšie podniky majú takisto šancu

Ak už sa niekto venuje na internete akémukoľvek biznisu, jedno je isté. Musí byť na internete so svojou ponukou náležite vidieť. Rozhodne tu nestačí iba založiť nejakú obyčajnú internetovú stránku, ktorá tu bude opustená niekde v ústraní a nestretne sa napríklad ani s trochou záujmu zo strany internetovej verejnosti. A ako si má zaobstarať dobre fungujúcu internetovú prezentáciu ten, […]

Čítať viac

Dnes sa hľadá na internete

Keby dnešní ľudia pri zháňaní toho, čo potrebujú, a to navyše za čo najvýhodnejšiu cenu či s inými prednosťami, mali obiehať kamenné obchody, nohy by si ubehali a takisto by nemuseli to najvýhodnejšie ani relatívne výhodné nájsť. Pretože svet sa zglobalizoval, a ľuďom sa tak stali dostupnými a neraz najvýhodnejšími aj ponuky napríklad z opačného konca sveta. Ktoré sú fyzicky rovnako […]

Čítať viac

Odkazy tu nie sú náhodou

Neraz sa nám stane, že na internete zamierime na určitý web, o ktorý máme záujem, prípadne takýto web nájdeme pomocou internetového vyhľadávača. Prehliadame si ho, a hoci sme to skraja rozhodne nemali v úmysle, zrazu sme na inom webe. A potom ešte na inom. Niekedy tematicky podobnom, niekedy odlišnom, to ako kedy. Ako k tomu došlo? Najskôr celkom banálne. Pri […]

Čítať viac

Nie je nad PPC

Kedykoľvek sa chce niekto presadiť, a to napríklad (aj keď nie nevyhnutne) so svojim podnikateľským webom, uvíta pochopiteľne akúkoľvek pomoc, čokoľvek, čo mu prospeje a zaistí ako záujem verejnosti, tak predovšetkým žiaduce výnosy, bez ktorých by podnikanie nebolo podnikaním, ale zbytočnosťou či aj doslova ekonomickou samovraždou. Lenže ponúkajú všetky typy propagácie, všetky reklamy, to isté? Kdeže! U niektorých […]

Čítať viac

Aký existuje marketing?

Kvalitný marketing je niečo, čo je dnes celkom nevyhnutné v akomkoľvek podnikaní. Či už sa venuje ktokoľvek akejkoľvek podnikateľskej aktivite, potrebuje prevádzkovať efektívny a účinný marketing. Ten môže byť vo svojej podstate dvoch typov: online marketing a offline marketing Ako si potom my všetci z rád internetových užívateľov domyslíme, je medzi týmito marketingami rozdiel. Zatiaľ čo ten prvý sa […]

Čítať viac

Je web obsahovo dokonalý?

Pokiaľ sa má nejaký konkrétny web presadiť medzi inými internetovými ponukami, je nevyhnutné, aby bol čo možno najideálnejší, čo najlepšie odpovedajúci požiadavkám, čo sú nastavené u internetových vyhľadávačov. Pričom platí nielen to, že by tu nemalo chýbať nič z toho, čo vyhľadávače považujú za relevantné a žiaduce. Musí tu byť to, čo ovplyvňuje výsledky vyhľadávania, ale nielen to. […]

Čítať viac


Novšie príspevky »

« Staršie príspevky

Kontaktujte nás! kontakt mail kontakt telefon
SEOLIGHT

Kontakt

Email: michal.kuchar@seolight.sk
Telefón: +421 950554703
Skype: Netlink17

Sídlo a kancelária:

Suchdol 220
285 02 Suchdol
Okres: Kutná Hora

Fakturačné údaje:

IČ: 24239381
DIČ: CZ24239381
Suchdol 220
285 02 Suchdol