zeměkoule zhasnuto
vlna 1 vlna 2 vlna 3 vlna 4 vlna 5 vlna 6 zhasnuta blank čtverec zeměkoule mrak zadní levý mrak pravý mrak
seo
H1
description
keywords
google
title
copywriting
seznam
linkbuilding
satelit

Posvietime si na Vašu návštevnosť

Mimo webovej stránky, napriek tomu dobre zacielené

Existujú dva faktory, ktoré sa nesmú vzájomne zamieňať, pretože každý má svoje poslanie. Napriek tomu sú v niečom zhodné a to predovšetkým, že off-page faktory spoločne s on-page faktormi ovplyvňujú to, ako veľmi dobre si povedie zvolená webová stránka v umiestnení vo výsledkoch vyhľadávania. Je pravdou, že ak sa pozrieme bližšie na off-page faktory, tak tie sa nachádzajú mimo webovej stránky a nemožno ich tak veľmi jednoducho ovládať, tak ako on-page. A zase je celkom logické, že čím lepšie budú, tým ich fulltextové vyhľadávače vyhodnotia pre lepšiu pozíciu. Nie je teda divu, že vďaka tomu mávajú väčšiu váhu a sú spájané so spätnými odkazmi. Tie sú aj v dnešnej dobe dôležitým hodnotiacim faktorom, teda off-page SEO je dôležitou súčasťou SEO.


Slovo špecialistu


John Mueller z Googlu uznal dôležitosť odkazov, keď povedal: „Odkazy sú pre nás naozaj dôležité, aby sme na začiatku našli obsah. Takže to je, ako keby na váš web nikto neodkazoval, potom by sme len ťažko poznali, že vôbec existuje.“
Už z tohto výroku je dostatočne zrejmé, že off-page SEO pomáha vyhľadávačom objaviť webové stránky na prehliadanie av podstate im dáva šancu pochopiť, o čom tieto webové stránky pojednávajú. Je teda nutné premýšľať aj tak, že sa jedná o propagačnú aktivitu, ktorá úzko súvisí s odkazmi. To však znamená aj to, že nejde iba a len o linkbuilding, ale spadá sem všetka propagačná aktivita mimo danej webovej stránky. To všetko prirodzene napomáha s nárastom organickej návštevnosti.


S tým sa trápiť nemusíte


Je ale tiež pravdou, že budovanie spätných odkazov nepotrebujete.
• Je to v prípade, že ste skutočne jednotkou na trhu a odkazy vznikajú samy, podľa toho, ako klienti o vás budú hovoriť. Tu je len malý zádrhel, že odkazy povedú väčšinou len na úvodnú stranu, ale rozhodne sa nebudú dotýkať toho, čo je vo vnútri webu.


• Máte inú stratégiu a klientov získavate napríklad zo sociálnych sietí alebo cez PPC reklamu. Je tu tiež riziko, že sa jedná o marketing bez dlhodobej hodnoty. Prestane platiť, stratíte všetkých klientov. Odkazy, ktoré však vybudujete, zo dňa na deň nezmiznú.


O tom, ako si úspešne alebo bez úspechu povediete, to vždy zostane v kompetencii vášho rozhodnutia.

Späť na hlavnú stránku blogu

Kompletná SEO správa

V rámci mesačného rozpočtu sa postaráme o všetky kroky nutné pre dosiahnutie popredných miest vo vyhľadávačoch. Návrh kľúčových slov, SEO analýza a úpravu webu a pravidelný linkbuilding.

Nastavenie PPC kampaní

Kompletná správa PPC kampane to nie je len jednorázové nastavenie, ale pravidelná starostlivosť o Vašu kampaň, aby bola úspešná. Postaráme sa o Vaše fulltextové a obsahové kampane i sociálne siete.

Copywriting

Tvorba kvalitného obsahu je základom webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohľadom na Vašu cieľovú skupinu. Texty pripravujeme nielen pre webové stránky, ale i pre ďalšie využitie.

Tvorba webov

Webové stránky a eshopy budujeme na systéme WordPress. Ovládanie je jednoduché, systém ponúka mnoho hotových pluginov a nie ste závislí na jednom dodávateľovi riešenia. Vhodnosť pre SEO je už len bonus.

SEOlight tvoria predovšetkým ľudia. Zoznámte sa s nami.

A čo o nás hovoria naši klienti?

Kontaktujte nás! kontakt mail kontakt telefon
SEOLIGHT

Kontakt

Email: michal.kuchar@seolight.sk
Telefón: +421 950554703
Skype: Netlink17

Sídlo a kancelária:

Suchdol 220
285 02 Suchdol
Okres: Kutná Hora

Fakturačné údaje:

IČ: 24239381
DIČ: CZ24239381
Suchdol 220
285 02 Suchdol