zeměkoule zhasnuto
vlna 1 vlna 2 vlna 3 vlna 4 vlna 5 vlna 6 zhasnuta blank čtverec zeměkoule mrak zadní levý mrak pravý mrak
seo
H1
description
keywords
google
title
copywriting
seznam
linkbuilding
satelit

Posvietime si na Vašu návštevnosť

E-mailing je dobrá pomoc

K úspechom v podnikaní na internete nevedie iba dosť atraktívna, kvalitná a cenovo priaznivá ponuka. Niekedy je okrem tejto dôležité a niekedy dokonca aj ešte dôležitejšie, aby sa tiež oslovili tí, ktorým je podobná ponuka určená, aby žiaducim potenciálnym zákazníkom vhodná ponuka neunikla. A kvôli tomu sa musia podnikatelia svojim potenciálnym zákazníkom tiež žiadúcne pripomínať. Teda chce to mať odkaz svojho webu na optimálnu pozíciu v internetových vyhľadávačoch, chce to fungujúcu reklamu, jednoducho optimalizáciu pre internetové vyhľadávače. A skvelým spôsobom, ako potenciálnu klientelu oslovovať, môže byť pokojne aj e-mailing.
Rozosielaním e-mailov svojej potenciálnej klientele sa dá presadiť a stať úspešnými. Ale nie vždy je to tak. E-maily totiž môžu byť ako prospešné, tak aj škodiace. A preto sa musí vedieť, ako na taký e-mailing, aby sa tento stal užitočným nástrojom.
Najprv si možno asi pripomenúť, že sme slušní ľudia, že? Alebo aspoň môžeme dúfať, že so slušnosťou najďalej dôjdeme. A preto patria medzi e-maily, ktoré možno s úspechom využívať, napríklad tie uvítacie. Ktorý od nás dostanú možní zákazníci vo chvíli, keď sa zaregistrujú. V týchto sa môže podnikateľ so svojimi novými klientmi pozdraviť, čo je slušnosť, plus im tu možno prípadne aj niečo ponúknuť. A to je lepšie ako mlčanie ponúkajúceho, dodáva to na dobrej povesti.
Rovnako tak môžu byť prospešné aj e-maily ďakovné. Aj tie môžu klientov (teraz už po nejakom nákupe) pozitívne naladiť, aj vďaka nim si možno získať priazeň klientov. Tých, ktorí vlastne často také e-maily automaticky očakávajú. A udržanie si práve týchto klientov je žiaduce, pretože ak nakúpili raz, je veľká šanca, že tu nakúpi aj nabudúce. A neuškodí, keď sa v takom ďakovnom e-maile ponúkne aj nejaká tá zľava.
A prospešné môžu byť aj správy, v ktorých sa ponúkajú napríklad zľavové akcie alebo iné benefity, dlho- i krátkodobé, hodí sa pripomínať sa aj zákazníkom, ktorí obchod nedokončili a zostal im tovar v košíku. A e-maily môžu byť napríklad aj reaktivačné, lákajúce späť skoršie a po nejakú dobu stratené klientov. Pretože čo e-mail, to šanca. A žiadna šanca sa nesmie premrhať.

Späť na hlavnú stránku blogu

Kompletná SEO správa

V rámci mesačného rozpočtu sa postaráme o všetky kroky nutné pre dosiahnutie popredných miest vo vyhľadávačoch. Návrh kľúčových slov, SEO analýza a úpravu webu a pravidelný linkbuilding.

Nastavenie PPC kampaní

Kompletná správa PPC kampane to nie je len jednorázové nastavenie, ale pravidelná starostlivosť o Vašu kampaň, aby bola úspešná. Postaráme sa o Vaše fulltextové a obsahové kampane i sociálne siete.

Copywriting

Tvorba kvalitného obsahu je základom webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohľadom na Vašu cieľovú skupinu. Texty pripravujeme nielen pre webové stránky, ale i pre ďalšie využitie.

Tvorba webov

Webové stránky a eshopy budujeme na systéme WordPress. Ovládanie je jednoduché, systém ponúka mnoho hotových pluginov a nie ste závislí na jednom dodávateľovi riešenia. Vhodnosť pre SEO je už len bonus.

SEOlight tvoria predovšetkým ľudia. Zoznámte sa s nami.

A čo o nás hovoria naši klienti?

Kontaktujte nás! kontakt mail kontakt telefon
SEOLIGHT

Kontakt

Email: michal.kuchar@seolight.sk
Telefón: +421 950554703
Skype: Netlink17

Sídlo a kancelária:

Suchdol 220
285 02 Suchdol
Okres: Kutná Hora

Fakturačné údaje:

IČ: 24239381
DIČ: CZ24239381
Suchdol 220
285 02 Suchdol