Keď sa chce internetový obchodník dočkať vysnívaných úspechov, musí si pochopiteľne najprv zaistiť sledovanosť svojho webu. Musí tu mať dosť návštevníkov, aby tu bolo aj dosť zákazníkov. Aj keď by sme asi mali presnejšie povedať, že sú tu potrební oni návštevníci, aby bola aspoň nádej na to, že z ich radov vzídu vytúžení zákazníci. Pretože návštevník nie je automaticky zákazník.
A tak sa v prvom rade optimalizuje pre internetové vyhľadávače, aby si v nich odkaz na určitý web vydobyl čo najvýhodnejšiu a hojne navštevovanú pozíciu. Pretože tým sa oň získa záujem. Záujem, ktorý ale ešte nemusí byť všetkým. A preto by sa nemalo sa SEO ustrnúť v takej chvíli na mieste. A malo by sa často pokračovať v ďalšom vylepšovaní onoho webu. A to preto, aby odtiaľto návštevníci neodchádzali skôr, ako tu minú nejaké peniaze. Čo sa stáva, a to aj vtedy, keď sa na podobnom webe ponúkajú žiadané veci.
Ono totiž nemusí stačiť ani to, keď tu chce niekto nakúpiť. Pretože ak tu tápe taký potenciálny zákazník, ak nie je schopný na webe nájsť dostatočne rýchlo to, čo by ho zaujímalo, a potom s tým doputovať až k pokladni a zaplatiť, neraz to predčasne vzdá. A k tomu by nemalo nikdy dochádzať. Najmä vtedy, keď už si dal majiteľ webu toľko práce s optimalizáciou, aby si takého záujemcu zaistil.
A tak sa musia niektoré weby zoptimalizovať tak, aby mali dokonalú štruktúru, kde si každý ľahko nájde kategóriu tovaru av nej to, čo presne ho zaujíma. Plus aby našiel ako následnú cestu k pokladni, tak prípadne aj cestu späť, pokiaľ by chcel svoju objednávku upraviť či zmeniť.
A aby sa cesta od vzbudeného záujmu až o nákup neskomplikovala, je rozhodne žiaduce, aby tu boli pri každej ponuke vhodné popisky a fotografie, majúce aj alt popisky alebo inak využité ďalšie kľúčové slová, a treba tu mať aj čo najdokonalejší dizajn, ktorý potenciálny zákazníkov zaujme a neodpudí.
Web jednoducho musí byť ako prehľadný obchod. Kde sa zákazník nestratí a nakoniec nenechá košík košíkom a neutečie bez zaplatenia a nákupu.
V rámci mesačného rozpočtu sa postaráme o všetky kroky nutné pre dosiahnutie popredných miest vo vyhľadávačoch. Návrh kľúčových slov, SEO analýza a úpravu webu a pravidelný linkbuilding.
Kompletná správa PPC kampane to nie je len jednorázové nastavenie, ale pravidelná starostlivosť o Vašu kampaň, aby bola úspešná. Postaráme sa o Vaše fulltextové a obsahové kampane i sociálne siete.
Tvorba kvalitného obsahu je základom webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohľadom na Vašu cieľovú skupinu. Texty pripravujeme nielen pre webové stránky, ale i pre ďalšie využitie.
Webové stránky a eshopy budujeme na systéme WordPress. Ovládanie je jednoduché, systém ponúka mnoho hotových pluginov a nie ste závislí na jednom dodávateľovi riešenia. Vhodnosť pre SEO je už len bonus.