Neznalý človek by si mohol myslieť, že o kvalitách webov a teda aj ich úspechoch rozhoduje predovšetkým ich obsah, ich vypovedacia hodnota a atraktivita toho tu ponúkaného. Teda že ide v prípade tu uverejnených textov hlavne o to, o čom sa tu píše a akým spôsobom. Lenže aj keď je aj to pravda, nie je tomu až tak celkom tak. Iste, aj to je nesporne dôležitá záležitosť, ale aby mal obsah nejakých tých písomných oznámení efekt, treba k nim čitateľov prilákať. A v tomto ohľade sú nemenej významné aj titulky. Aj keď ide o iba pár slov, ich význam môže byť značný, ba aj rozhodujúci. Pretože sú tým, čo na texte bije ako prvé do očí, čo si človek všimne najprv a na základe čoho sa rozhoduje, či bude v čítaní pokračovať alebo nie.
A ako majú takéto titulky na weboch vyzerať?
Pochopiteľne musí byť kvalitné, funkčné a pútavé. A to preto, že sa objavujú nielen tým, ktorí nájdu bezprostredne daný text, ale vidieť sú aj v internetových vyhľadávačoch vo výsledkoch vyhľadávania, kde spolurozhodujú o tom, kam verejnosť zamieri a kam nie. Čím sa ovplyvňujú aj výsledky optimalizácie pre internetové vyhľadávače, ktoré majú vplyv na internetový marketing.
A tak by mala mať každá stránka nejakého webu svoj vlastný a jedinečný titulok. Titulok, v ktorom by malo byť obsiahnuté kľúčové slovo, ktorý by mal zodpovedať obsahu danej stránky, byť skôr kratšie a mať znateľnú konkurenčnú výhodu. Kľúčové slovo by malo byť v takomto titulku umiestnené optimálne v prvej pätici slov, teda na začiatku, a takýto titulok by mal byť súčasne radšej čo najkratší, pretože sa nadpisy s rádovo viac ako šesťdesiatimi znakmi nezobrazujú vo výsledkoch vyhľadávania celé, čo môže záujmu o ne uškodiť.
Titulky by tiež mali byť prirodzené a krátke. Také sa zrejme dočkajú úspechu.
A ako také titulky vymýšľať? Hlavné je možno aj zamyslieť sa nad tým, či by sme na titulok, ktorý nás napadol, sami klikli, keby sme sa o našu ponuku zaujímali ako cudzí ľudia. Pretože ak nezaujme titulok ani autora, ako má zaujať niekoho iného, že?
V rámci mesačného rozpočtu sa postaráme o všetky kroky nutné pre dosiahnutie popredných miest vo vyhľadávačoch. Návrh kľúčových slov, SEO analýza a úpravu webu a pravidelný linkbuilding.
Kompletná správa PPC kampane to nie je len jednorázové nastavenie, ale pravidelná starostlivosť o Vašu kampaň, aby bola úspešná. Postaráme sa o Vaše fulltextové a obsahové kampane i sociálne siete.
Tvorba kvalitného obsahu je základom webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohľadom na Vašu cieľovú skupinu. Texty pripravujeme nielen pre webové stránky, ale i pre ďalšie využitie.
Webové stránky a eshopy budujeme na systéme WordPress. Ovládanie je jednoduché, systém ponúka mnoho hotových pluginov a nie ste závislí na jednom dodávateľovi riešenia. Vhodnosť pre SEO je už len bonus.