Webom na internete jednoznačne prospieva, keď ich preferujú internetové vyhľadávače. Keď niekto z radov internetovej verejnosti zadá do vyhľadávača požadované kľúčové slovo a vyhľadávač mu poskytne prednostne náš web ako najrelevantnejší a zrejme najdokonalejší, je to radosť. Pretože sa splní to, čo sa od onoho webu čaká, alebo je tu aspoň taká nádej.
Avšak také šťastie väčšina webov nemá a nikdy ani mať nebude. Takú výsadu majú totiž výlučne tie weby, ktoré najlepšie zodpovedajú tomu, čo od nich vyhľadávače očakávajú, a ktoré sú teda zrejme aj najlepšie zodpovedajúce hľadanému kľúčovému slovu. A zatiaľ čo také dokonalé weby nájdu u verejnosti žiaducu odozvu, tie iné splynú so zvyškom obsahu internetu a nikdy sa záujmu tešiť nebudú.
Vyhľadávače jednoducho pomáhajú nájsť internetovej verejnosti to, čo je práve žiadané, a síce to najžiadanejšie z toho žiadaného. A pretože hľadajú podľa zadaných kľúčových slov, je jasné, že sa musia majitelia webov okrem iných oblastí optimalizácie pre internetové vyhľadávače zaoberať úplne seriózne aj otázkou toho, aké kľúčové slová na svojich weboch použijú. A je dobre, keď sa tu použijú nielen jednotlivé termíny, ale aj „dlhý chvost“.
Čím samozrejme nemám na mysli, že by sa malo toto na web napísať ako kľúčové slovo, nemyslím to ani tak, že by si tam mal niekto vyvesovať obrázky zvieracích chvostov. A o žiadnu neslušnosť už tuplem nejde.
Takýto takzvaný dlhý chvost je totiž fráza, slovo či skupina kľúčových slov s nízkou hľadanosťou. Čo je niečo, čo na internete nie je obvykle príliš využívané a čo teda dáva nádej na nájdenie aj takého webu, ktorý by sa pri ďaleko častejšie hľadaných kľúčových slov nepresadil medzi dokonalejšími konkurentmi. A keď niečo nikto iný nepoužíva, dá sa s tým logicky najskôr preraziť a uspieť. A zároveň je tu istota, že kto práve taký long tail hľadá, skôr sa zaujíma práve o toto, že nie je na danom webe náhodou.
A tak by sa mal aj long tail na optimalizáciu využívať. Je to totiž nádej na žiaduci úspech.
V rámci mesačného rozpočtu sa postaráme o všetky kroky nutné pre dosiahnutie popredných miest vo vyhľadávačoch. Návrh kľúčových slov, SEO analýza a úpravu webu a pravidelný linkbuilding.
Kompletná správa PPC kampane to nie je len jednorázové nastavenie, ale pravidelná starostlivosť o Vašu kampaň, aby bola úspešná. Postaráme sa o Vaše fulltextové a obsahové kampane i sociálne siete.
Tvorba kvalitného obsahu je základom webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohľadom na Vašu cieľovú skupinu. Texty pripravujeme nielen pre webové stránky, ale i pre ďalšie využitie.
Webové stránky a eshopy budujeme na systéme WordPress. Ovládanie je jednoduché, systém ponúka mnoho hotových pluginov a nie ste závislí na jednom dodávateľovi riešenia. Vhodnosť pre SEO je už len bonus.