Aj keď medzi sebou súperia jednotlivé weby internetových podnikateľov, nemusí sa tento súboj nevyhnutne odohrávať iba na nich samotných. K tomuto možno využívať aj ďalší potenciál, ku ktorému patria napríklad aj blogy.
Aj keď sa blogy k samotnému obchodovaniu nevyužívajú, znamenajú pre tých majiteľov webov, ktorí ich majú, nespornú výhodu v boji o sledovanosť na internete. A to preto, že takéto blogy budujú u ich majiteľa jeho dokonalejšie renomé a súčasne majú vplyv aj na opakované návštevy týchto miest rovnakým publikom.
Avšak aj keď je blog iba akýsi ,pomocník‘ webu, nie je ho vhodné podceňovať. Aj tu je nutné vsádzať na kvalitu. A to v prvom rade na to, aby sa tu objavovali len žiaduce a premyslené témy. Texty, ktoré sa na blogoch objavujú, by mali každopádne patriť k tomu, čo ich návštevníkov ‚páli‘, čo je pre nich zaujímavé a atraktívne. A najideálnejší je pochopiteľne taký stav vecí, kedy sa blog prevádzkuje presne podľa toho, čo od neho žiaduci návštevníci očakávajú, keď je týmto priamo šitý na mieru.
Pri tvorbe obsahu takého blogu je teda vhodné vychádzať z toho, čo jeho návštevníkov zaujíma a aké sú týmito hľadané kľúčové slová. A možno sa takých návštevníkov treba aj opýtať na to, čo by ich tu zaujímalo.
Určite sa tu ale nesmie zabudnúť ani na to, že musí byť obsah blogu unikátny, že sa tu musí ponúkať niečo nové, nevšedné. Pretože na to, čo už ľudia čítali nespočetnekrát, sa títo znova prilákať nedajú.
Každý takýto článok potom potrebuje aj jedinečný a pútavý titulok, ktorý neraz ovplyvňuje to, či si ľudia článok vôbec prečítajú alebo nie. Ale ani titulok samo sebou nie je všetkým, a preto mu musí nasledovať aj všestranne dokonalý text sprevádzaný fotografiami, obrázkami alebo inými žiaducimi grafickými výtvormi.
A akonáhle je nejaký text na blogu zverejnený, je vhodné ho propagovať na sociálnych sieťach alebo v rámci e-mailingu. Potom totiž bude mať blog ešte len svoj skutočný zmysel pre kohokoľvek.
V rámci mesačného rozpočtu sa postaráme o všetky kroky nutné pre dosiahnutie popredných miest vo vyhľadávačoch. Návrh kľúčových slov, SEO analýza a úpravu webu a pravidelný linkbuilding.
Kompletná správa PPC kampane to nie je len jednorázové nastavenie, ale pravidelná starostlivosť o Vašu kampaň, aby bola úspešná. Postaráme sa o Vaše fulltextové a obsahové kampane i sociálne siete.
Tvorba kvalitného obsahu je základom webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohľadom na Vašu cieľovú skupinu. Texty pripravujeme nielen pre webové stránky, ale i pre ďalšie využitie.
Webové stránky a eshopy budujeme na systéme WordPress. Ovládanie je jednoduché, systém ponúka mnoho hotových pluginov a nie ste závislí na jednom dodávateľovi riešenia. Vhodnosť pre SEO je už len bonus.