Pokiaľ si niekto chce napísať nejaký ten text sám pre seba, na jeho dokonalosti zase až tak veľmi nezáleží. Stačí, aby ho považoval sám autor za dokonalý, a pretože mu to nikto nevyhovára, je tento spokojný. Aj keď na to možno nie je ani najmenší dôvod av skutočnosti je podobný text úsmevný, ak nie k plaču.
Ale pre copywriting už niečo podobné neplatí. A to nie preto, že si tu nikto nepíše texty do pomyselného alebo aj skutočného šuplíka, ale preto, že sú tieto chystané pre konkrétnych zákazníkov, ktorí za to navyše musia copywriterom platiť, a nikto pochopiteľne nebude strkať peniaze do niečoho, čo je nedokonalé alebo aj priam zúfalé. Pri copywritingu jednoducho záleží pri každom výtvore na jeho špecifických kvalitách, na tom, aby takéto dielko splnilo dokonale to, čo sa od neho očakáva.
A čo že sa tu očakáva? Hocičo, predovšetkým však články, ktoré majú buď slúžiť ku kvalitnému zaplneniu zákazníkovho webu, alebo sa nimi určitý web či určitá ponuka propaguje. A iste pochopíte, že keď má nejaký text dajme tomu propagovať, musí vzbudzovať záujem a nie naopak.
A ako vyzerajú ideálne propagačné texty? Samozrejme tak, aby na svojich čitateľov čo najlepšie zaberali a ovplyvňovali ich. Takže tieto napríklad musia byť napísané tak, aby ich bez problémov pochopili všetci tí, ktorým sú také text určené. A súčasne by malo ísť o texty skôr kratšie, neodradzujúce svojou dĺžkou tých, ktorí toho toľko čítať nechcú alebo nezvládnu, respektíve na to nemajú čas.
Potom by sa tu mal copywriter určite vyhnúť nezrozumiteľným pojmom, a ak už sú tieto nevyhnutné, malo by tu byť ľahko dostupné vysvetlenie. Rovnako tak je ale nežiaduce aj využívanie niečoho, čo by mohlo v čitateľoch vyvolávať pocit hanby alebo urazenosti.
A je vhodné zvoliť si aj optimálny literárny žáner, pretože aj ten rozhoduje, aj ten pôsobí na čitateľov rôzne. A napríklad propagačný román sotva niekto prečíta. Na rozdiel od niečoho ako napríklad článok, reportáž, recenzie, úvaha a podobne.
Jednoducho je ten copywriting veda. A neoľutuje ten, kto ho radšej nechá na profesionáloch.
V rámci mesačného rozpočtu sa postaráme o všetky kroky nutné pre dosiahnutie popredných miest vo vyhľadávačoch. Návrh kľúčových slov, SEO analýza a úpravu webu a pravidelný linkbuilding.
Kompletná správa PPC kampane to nie je len jednorázové nastavenie, ale pravidelná starostlivosť o Vašu kampaň, aby bola úspešná. Postaráme sa o Vaše fulltextové a obsahové kampane i sociálne siete.
Tvorba kvalitného obsahu je základom webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohľadom na Vašu cieľovú skupinu. Texty pripravujeme nielen pre webové stránky, ale i pre ďalšie využitie.
Webové stránky a eshopy budujeme na systéme WordPress. Ovládanie je jednoduché, systém ponúka mnoho hotových pluginov a nie ste závislí na jednom dodávateľovi riešenia. Vhodnosť pre SEO je už len bonus.