Tým, čo dnes rozhoduje o úspešnosti a neúspešnosti ponúk uverejnených na internete, už dávno nie je iba kvalita takýchto ponúk a ich cena. Iste, keď používatelia nájdu a porovnajú dve rôzne ponuky, rozhodnú sa pre tú dokonalejšiu a lacnejšiu, avšak problém je tu práve v tom, že sa nie vždy podarí objaviť práve tú, ktorú nejaký internetový podnikateľ predkladá ostatným internetovým užívateľom. Konkurencia webov je jednoducho značná, a nie každému je dopriate dostať sa na oči a následne aj do priazne tých, ktorým je niečo také určené.
A ako sa to zaonačuje, aby niekto práve so svojím webom nezmizol medzi nezaujímavými, nedokonalými a nerelevantnými ponukami, ktorých je internet plný? V zásade dvoma spôsobmi – optimalizáciou pre internetové vyhľadávače a reklamou, najlepšie PPC, teda tou platenou úmerne tomu, koľko záujmu táto vzbudí.
Kto staví na optimalizáciu, môže si byť istý, že si polepší na rebríčku odkazov predstavovaných internetovými vyhľadávačmi verejnosti, a čím vyššie sa na tomto vyšplhá, tým väčšia je aj šanca, že sa nájdu ľudia, ktorí sa na takýto web pozrú a možno si z naňho aj niečo odnesú. Najlepšie v neprenesenom zmysle toho slova.
Ovšem optimalizácia je jednak beh na dlhú trať, a jednak ani táto nezaručí vždy zase až také skvelé výsledky. Jej možnosti nie sú neobmedzené, vždy záleží v konečnom výsledku na tom, ako je web posúdený vyhľadávačmi, a to podľa mnohých kritérií, ktoré nie sú verejnosti vlastne ani všetky známe a optimalizuje sa tak len v tom najpodstatnejšom. A tak je dobré nespoliehať len na optimalizáciu, ale využiť aj spomínanú PPC reklamu. Tá totiž dostane odkaz na daný web vo vyhľadávačoch automaticky hneď do čela, tam, kde si ho tí hľadajúci jednoducho najľahšie všimnú.
A prečo teda optimalizácia, ktorá má pozvoľné a neisté výsledky, keď je možné mať s PPC dokonalý výsledok hneď? Je to jednoduché. U PPC reklamy sa musí platiť za každé kliknutie, a to niečo stojí. A akonáhle potom takáto reklama zmizne, je všetko preč. Na rozdiel od SEO.
V rámci mesačného rozpočtu sa postaráme o všetky kroky nutné pre dosiahnutie popredných miest vo vyhľadávačoch. Návrh kľúčových slov, SEO analýza a úpravu webu a pravidelný linkbuilding.
Kompletná správa PPC kampane to nie je len jednorázové nastavenie, ale pravidelná starostlivosť o Vašu kampaň, aby bola úspešná. Postaráme sa o Vaše fulltextové a obsahové kampane i sociálne siete.
Tvorba kvalitného obsahu je základom webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohľadom na Vašu cieľovú skupinu. Texty pripravujeme nielen pre webové stránky, ale i pre ďalšie využitie.
Webové stránky a eshopy budujeme na systéme WordPress. Ovládanie je jednoduché, systém ponúka mnoho hotových pluginov a nie ste závislí na jednom dodávateľovi riešenia. Vhodnosť pre SEO je už len bonus.