Keď sa chce niektorý internetový podnikateľ dozvedieť od svojich zákazníkov niečo, čo by mu pomohlo jeho biznis ďalej zdokonaliť a zefektívniť, nestačí sa len celkom banálne opýtať, teda nastrkať do e-mailu zmes otázok a tieto tupo rozoslať. Možno by sa síce medzi tými oslovenými našiel aj niekto, kto by pravdivo a užitočne takéto otázky zodpovedal a tým podnikateľovi pomohol, ale kto vie, či by to celkovo stálo nakoniec za to.
A tak je oveľa rozumnejšie rozosielať napríklad na výskum zamerané e-maily iba tým zo svojich zákazníkov alebo potenciálnych klientov, ktorí na niečo také obvykle dostatočne dobre reagujú, ktoré to neobťažuje. A súčasne je vhodné zamerať takéto dotazovanie na skupiny ľudí s určitými záujmami a obdobným správaním na internete, čím sa dá získať oveľa viac skutočne relevantných reakcií.
Je tak vhodné mať povedomie o tom, čo sa na našom webe deje, aby sme sa dajme tomu pýtali na určitý produkt tých, ktorí ho u nás kúpili, aby sme sa pýtali na určitý text tých, ktorí ho čítali a podobne.
Ďalej je vhodné dať tým osloveným vedieť aj to, prečo že sa ich vlastne pýtame na to, na čo sa ich pýtame, je vhodné vysvetliť im, prečo oslovujeme práve ich a čo z toho títo budú mať, prípadne koľko času títo predbežne vyplnením nášho dotazníka strávi. Motivácia je totiž vždy dobrá vec.
Príjemcovia takýchto e-mailov by teda mali byť zaujímavo oslovení, najlepšie v ich mene, a mali by sa hneď skraje dozvedieť, že svojou odpoveďou napríklad pomôžu zlepšiť im poskytované služby, že si za ňu zaslúži nejakú odmenu… A slušný človek im tu samozrejme nezabudne ani poďakovať za pozornosť. Čo pochopiteľne nielen motivuje k tomu, aby sme sa dozvedeli to, na čo sa pýtame, ale upevňuje to aj vzťah tých oslovených s nami.
A pretože je v jednoduchosti krása, je vždy najlepšie, keď je takýto výskumný dotazník vložený priamo do e-mailu, keď ho ten oslovený nemusí niekde na internete hľadať. Pretože sú ľudia pohodlní. A často by ich mohlo aj jedno kliknutie navyše odradiť. Čo nie je žiaduce.
V rámci mesačného rozpočtu sa postaráme o všetky kroky nutné pre dosiahnutie popredných miest vo vyhľadávačoch. Návrh kľúčových slov, SEO analýza a úpravu webu a pravidelný linkbuilding.
Kompletná správa PPC kampane to nie je len jednorázové nastavenie, ale pravidelná starostlivosť o Vašu kampaň, aby bola úspešná. Postaráme sa o Vaše fulltextové a obsahové kampane i sociálne siete.
Tvorba kvalitného obsahu je základom webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohľadom na Vašu cieľovú skupinu. Texty pripravujeme nielen pre webové stránky, ale i pre ďalšie využitie.
Webové stránky a eshopy budujeme na systéme WordPress. Ovládanie je jednoduché, systém ponúka mnoho hotových pluginov a nie ste závislí na jednom dodávateľovi riešenia. Vhodnosť pre SEO je už len bonus.