Podnikateľské weby potrebujú samozrejme zákazníkov, a to v dostatočnom počte. Ale to nemusí vždy nevyhnutne znamenať, že je tu záujem o kohokoľvek, kto na takýto web zavíta. Logicky sú tu žiaduce tí, u ktorých je pravdepodobné, že tu utratia peniaze, pretože bez tých by to nešlo, lenže ani to nie je jediné meradlo, podľa ktorého sa dá riadiť. Neraz treba tiež hľadať iba v určitom obmedzenom priestore. Niekedy sú jednoducho žiaduci iba zákazníci odniekiaľ. Pretože nemá každý biznis globálny dosah a také veľké ambície.
A keď nejde o to, osloviť celosvetovú verejnosť, keď stačí iba zákazníci, ktorí sú z tu väčšieho a tu menšieho podnikateľovho okolia? Potom prichádza pochopiteľne vhod iba lokálna optimalizácia pre internetové vyhľadávače. Teda úsilie o také prispôsobenie webu, ktorým by sa dosiahlo oslovenie iba žiaduceho okruhu ľudí.
Už skoro polovica ľudí hľadajúcich niečo s využitím Googlu totiž hľadá práve niečo v dosiahnuteľnom okolí, tam, kde títo práve žijú alebo sa vyskytujú, a potom prichádza k slovu práve lokálne SEO. Ktorá má zabezpečiť záujem verejnosti práve tým podnikateľom, ktorí v dosahu tých hľadajúcich sú. Taká lokálna SEO je teda dôležitá hlavne pre podniky a podnikateľov pôsobiacich iba v určitej lokalite, ktoré hľadajú miestnych záujemcov o ich ponuky, a práve u týchto chcú vyvolať záujem a vzbudiť dôveru.
A čo pri takejto lokálnej optimalizácii zohráva svoju úlohu? Napríklad aj dokonalejšie zobrazovanie v mapových aplikáciách typu Google Maps a Apple, ktoré pomôžu ľahšie nájsť dotyčnú firmu, napríklad aj čokoľvek, čo zlepší propagovanému podniku povesť, napríklad aj nastavenie firemného profilu Google.
A tiež sa tu dajú využiť aj recenzie skorších zákazníkov napríklad v podobe aktivity na sociálnych sieťach alebo e-mailového marketingu, aj reakcie podnikateľov samotných na také recenzie.
A potom nesmie pochopiteľne chýbať ani nič z toho, čo je typické pre každú optimalizáciu. Pretože je tá lokálna vlastne aj optimalizáciou, ktorá má vlastne identické úlohy. Len v obmedzenejšom rozsahu.
V rámci mesačného rozpočtu sa postaráme o všetky kroky nutné pre dosiahnutie popredných miest vo vyhľadávačoch. Návrh kľúčových slov, SEO analýza a úpravu webu a pravidelný linkbuilding.
Kompletná správa PPC kampane to nie je len jednorázové nastavenie, ale pravidelná starostlivosť o Vašu kampaň, aby bola úspešná. Postaráme sa o Vaše fulltextové a obsahové kampane i sociálne siete.
Tvorba kvalitného obsahu je základom webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohľadom na Vašu cieľovú skupinu. Texty pripravujeme nielen pre webové stránky, ale i pre ďalšie využitie.
Webové stránky a eshopy budujeme na systéme WordPress. Ovládanie je jednoduché, systém ponúka mnoho hotových pluginov a nie ste závislí na jednom dodávateľovi riešenia. Vhodnosť pre SEO je už len bonus.