zeměkoule zhasnuto
vlna 1 vlna 2 vlna 3 vlna 4 vlna 5 vlna 6 zhasnuta blank čtverec zeměkoule mrak zadní levý mrak pravý mrak
seo
H1
description
keywords
google
title
copywriting
seznam
linkbuilding
satelit

Posvietime si na Vašu návštevnosť

Ako byť na internete na nájdenie?

Ako už ste sa iste aj vy všetci presvedčili, nehľadáme my ľudia dnes na internete iba nejako zmätene. Ani neskúšame šťastie s len tak náhodne zadávanými URL adresami s tým, že sa snáď náhodou trafíme práve do toho, čo hľadáme, ani neotvárame náhodne rôzne stránky s tým, že sa budeme zaujímať o čokoľvek, čo nám tieto ukážu. Dnes chceme nájsť to, čo hľadáme, a to čo najrýchlejšie a čo najpresnejšie. A k tomu sa samozrejme využívajú internetové vyhľadávače.
Lenže ani internetové vyhľadávače nevedia, čo presne práve túžime nájsť. Sú to nemysliace nástroje konajúce úplne mechanicky, ktoré nám do hlavy nevidia, a preto im to musíme ‚vysvetľovať‘ zadaním slov zvaných kľúčové.
Proste do internetových vyhľadávačov píšeme to, čo chceme nájsť, a tieto potom automaticky práve to hľadajú. A je teda logické, že musíme zadať čo najpresnejšie a najvhodnejšie slová, aby sme našli to naozaj hľadané. Respektíve musia ti niečo ponúkajúci na svojich weboch používať také kľúčové slová, ktorými padnú do noty práve tým, na ktorých cielia.
A ako majú prevádzkovatelia webov tie pravé kľúčové slová nájsť? Pochopiteľne s využitím žiaducej analýzy kľúčových slov. Pretože len tak možno prísť na to, ktoré kľúčové slová oslovia čo najviac tých, ktoré osloviť majú. A ktoré zároveň nekolidujú s kľúčovými slovami silnejšej konkurencie, voči nej by sa tá konkrétna ponuka nedokázala presadiť a ani so správnym kľúčovým slovom by sa nedostala v internetových vyhľadávačoch na nádejnú pozíciu, kde by bola ľahko k nájdeniu.
A keď sa potom nájdu tie najsprávnejšie kľúčové slová, treba ich aj ideálne rozmiestniť. Najlepšie v počte jedného kľúčového slova na stránku. Pričom má byť také kľúčové slovo relevantné; inak by síce toto mohlo niekoho prilákať, avšak s tým, že by z toho nič nebolo, keby dotyčný našiel to, čo nehľadal.
A tak je nutné vyberať kľúčové slová výstižné, čo najjedinečnejšie, a tiež využívať long tail kľúčové spojenia. Aby internetová verejnosť web našla a aby našla ten, ktorý hľadá.

Späť na hlavnú stránku blogu

Kompletná SEO správa

V rámci mesačného rozpočtu sa postaráme o všetky kroky nutné pre dosiahnutie popredných miest vo vyhľadávačoch. Návrh kľúčových slov, SEO analýza a úpravu webu a pravidelný linkbuilding.

Nastavenie PPC kampaní

Kompletná správa PPC kampane to nie je len jednorázové nastavenie, ale pravidelná starostlivosť o Vašu kampaň, aby bola úspešná. Postaráme sa o Vaše fulltextové a obsahové kampane i sociálne siete.

Copywriting

Tvorba kvalitného obsahu je základom webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohľadom na Vašu cieľovú skupinu. Texty pripravujeme nielen pre webové stránky, ale i pre ďalšie využitie.

Tvorba webov

Webové stránky a eshopy budujeme na systéme WordPress. Ovládanie je jednoduché, systém ponúka mnoho hotových pluginov a nie ste závislí na jednom dodávateľovi riešenia. Vhodnosť pre SEO je už len bonus.

SEOlight tvoria predovšetkým ľudia. Zoznámte sa s nami.

A čo o nás hovoria naši klienti?

Kontaktujte nás! kontakt mail kontakt telefon
SEOLIGHT

Kontakt

Email: michal.kuchar@seolight.sk
Telefón: +421 950554703
Skype: Netlink17

Sídlo a kancelária:

Suchdol 220
285 02 Suchdol
Okres: Kutná Hora

Fakturačné údaje:

IČ: 24239381
DIČ: CZ24239381
Suchdol 220
285 02 Suchdol