Keď príde reč na optimalizáciu pre internetové vyhľadávače, môžu zaznievať skutočne rôzne záležitosti, ktoré sa jej môžu týkať. A nech už zaznie kadečo, pokojne aj niečo úplne odlišné, môže sa ukázať, že je to pravda. Pretože toho, čo môže niekomu podporiť jeho internetovú ponuku, môže byť skutočne veľa. To nie je iba to prvé, čo asi každého napadne a čím je reklama.
Dobrým pomocníkom hocikoho z tých, ktorí na internete niekomu niečo ponúkajú, môže byť pokojne aj e-mailing. Čo síce môže hocikomu zaváňať cudzím neznámym pojmom, lenže keď sa nad tým zamyslíme, ľahko zistíme, že to tak nie je. Že ide vlastne o činnosť, ktorú možno robí kdekto aj dnes a denne, len si to neuvedomuje a robí tak v obmedzenom rozsahu.
Pretože čo je to vo svojej podstate e-mailing? Áno, ide o kontaktovanie tých, ktorí by boli pre niekoho žiaducimi partnermi, prostredníctvom elektronickej pošty. Pričom to má ale pochopiteľne aj svoje špecifiká, a nie každé poslanie e-mailu je automaticky hneď e-mailingom.
E-mailing je totiž rozosielanie elektronickej pošty majúce pokojne ako informatívny, tak aj propagačný alebo zisťovací význam. A to všetko sa hodí, keď sa to robí optimálne, pretože to všetko môže nakoniec podporiť nejakú tú ponuku na niektorom webe.
Rozosielaním e-mailov sa teda môžu majitelia webov treba pripomínať tým, o kontakt s ktorými majú záujem. Keď niekomu prichádzajú od niekoho e-maily, je logické, že nebude odosielateľ zabudnutý. Avšak treba tak robiť s rozumom, aby sa také pripomínanie sa nezmenilo v obťažovaní a z prospešných e-mailov sa nestal spam. A tak je v prvom rade potrebné získať si súhlas od tých, ktorým je taká propagačná pošta zasielaná. A potom je potrebné, aby adresáti dostávali touto formou také ponuky, o aké majú alebo môžu mať záujem.
A ako na e-mailing ideálne? Napríklad tak, že si predajca vyžiada od kupujúceho súhlas s tým, aby mu ďalšie ponuky zasielal. Alebo sa po kúpe spýta na jeho názor. A tým sa hocikto chytí na udičku. A akceptuje e-maily, ktoré ho snáď prinútia k počínaniu, ktoré bude v budúcnosti prevádzkovateľovi nejakého toho propagovaného webu prospešné.
V rámci mesačného rozpočtu sa postaráme o všetky kroky nutné pre dosiahnutie popredných miest vo vyhľadávačoch. Návrh kľúčových slov, SEO analýza a úpravu webu a pravidelný linkbuilding.
Kompletná správa PPC kampane to nie je len jednorázové nastavenie, ale pravidelná starostlivosť o Vašu kampaň, aby bola úspešná. Postaráme sa o Vaše fulltextové a obsahové kampane i sociálne siete.
Tvorba kvalitného obsahu je základom webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohľadom na Vašu cieľovú skupinu. Texty pripravujeme nielen pre webové stránky, ale i pre ďalšie využitie.
Webové stránky a eshopy budujeme na systéme WordPress. Ovládanie je jednoduché, systém ponúka mnoho hotových pluginov a nie ste závislí na jednom dodávateľovi riešenia. Vhodnosť pre SEO je už len bonus.