Sú internetové obchody, na ktorých je pomyselná tlačenica a kde nakupuje kdekto. Potom sú tu samozrejme aj weby, o ktoré naopak záujem nie je a na ktorých sa teda pomaly nič nedeje. A sú tu aj weby, ktoré síce návštevnosť majú, ale napriek tomu svojim prevádzkovateľom práve veľmi nevynášajú. A to z rôznych možných dôvodov. A najmä pri weboch, ktoré majú návštevnosť, ale nie dostatočný obrat a zisk, je vhodné s tým niečo robiť. Pretože skutočnosť, že má web návštevnosť, že vzbudzuje záujem, svedčí o tom, že nie je zbytočný a stratený. Len mu zjavne niečo chýba k dokonalosti.
A ako sa postarať, aby návštevníci na webe, na ktorom sa ocitajú, aj nakupovali? Laik by možno povedal, že by sa tu mala zlacniť alebo zdokonaliť ponuka. A to býva niekedy aj pravda, lenže niekedy to nie je úplná pravda, a niekedy môžu tie najdôležitejšie problémy väziť aj v niečom celkom inom.
Ale v čom? Prečo niekto zamieri do internetového obchodu, ale potom si už z neho nič neodnesie a nič nezaplatí?
K vylepšeniam, ktoré by v takom prípade nemala možno chýbať, patrí zvýšenie užívateľskej prívetivosti a prehľadnosti. Keď je tu totiž cesta od výberu k zaplateniu veľmi zložitá, môže ju hocikto jednoducho predčasne vzdať.
Problémom ale môže byť aj nekvalitné zobrazovanie sa webu v mobilných telefónoch, pomocou ktorých stále viac ľudí na internete nakupuje.
Využitie webu môže niekedy komplikovať aj neprehľadný dizajn alebo prebytok nepodstatných informácií, nedostatok rovnako ako nadbytok obrazového materiálu týkajúceho sa toho predávaného.
Zákazník by tu mal mať možnosť zistiť jednoducho aj možnosti a podmienky doručenia toho tu objednaného, mal by mať aj možnosť zistiť si z recenzií predchádzajúcich kupujúcich dôveryhodnosť predávajúceho a jeho ponuky. Takže treba napraviť to, čo tu kto kedy v minulosti kritizoval.
A určite je ideálne, keď sa tu nemusí kupujúci nevyhnutne registrovať. Pretože nie každý sa chce do nejakého obchodu vracať. A než aby strácal čas registrácií, neraz neuzavrie ani jedinú transakciu, o ktorú by tu stál. A to by bola chyba.
V rámci mesačného rozpočtu sa postaráme o všetky kroky nutné pre dosiahnutie popredných miest vo vyhľadávačoch. Návrh kľúčových slov, SEO analýza a úpravu webu a pravidelný linkbuilding.
Kompletná správa PPC kampane to nie je len jednorázové nastavenie, ale pravidelná starostlivosť o Vašu kampaň, aby bola úspešná. Postaráme sa o Vaše fulltextové a obsahové kampane i sociálne siete.
Tvorba kvalitného obsahu je základom webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohľadom na Vašu cieľovú skupinu. Texty pripravujeme nielen pre webové stránky, ale i pre ďalšie využitie.
Webové stránky a eshopy budujeme na systéme WordPress. Ovládanie je jednoduché, systém ponúka mnoho hotových pluginov a nie ste závislí na jednom dodávateľovi riešenia. Vhodnosť pre SEO je už len bonus.