Optimalizácia nie je zbytočnosť
Publikováno 18.1.2022 v 14:24
Človek, ktorý by prevádzkoval nejaký web a zatvrdene by odmietal optimalizáciu tohto svojho webu pre internetové vyhľadávače, bol by jednoznačne sám proti sebe. Pretože verejnosť dnes hľadá na internete predovšetkým s pomocou internetových vyhľadávačov, a odkaz na web, ktorý by sa tu zobrazuje na nejakej vzdialenej pozícii siahodlhého zoznamu iných ponúk, tak už nikoho pozornosť nezaujme. A je to […]
Ako nezísť z očí
Publikováno v 14:23
Podnikatelia majúci na internete svoje weby, usilujú úplne samozrejme o to, aby tu mali dostatok návštevníkov, z ktorých by sa mohli potenciálne stať ich zákazníci. A teda úplne samozrejme usilujú o to, aby sa odkazy na ich weby zobrazovali v internetových vyhľadávačoch na čo najideálnejších miestach. A čo takéto umiestnenie môže pozitívne ovplyvniť? V zásade sú to dve veci: SEO alias optimalizácia […]
Chcete so svojim webom uspieť?
Publikováno v 14:22
Keď sa chce niekto so svojim webom presadiť, keď chce s týmto dosiahnuť optimálne výsledky, musí sa postarať o jeho vylepšenie, o dosiahnutie ideálnych charakteristík zodpovedajúcich čo najviac požiadavkám internetových vyhľadávačov. Pretože len dokonalá pozícia medzi inými odkazmi, ktoré sú vyhľadávačmi ponúknuté užívateľom internetu, dáva nádej na dosiahnutie žiaducich výsledkov. Iste, výsledky sa tu dajú dosiahnuť rôznymi metódami, […]
Pomôže vám SEO?
Publikováno v 14:20
Každá z internetových ponúk usiluje o vzbudenie záujmu o ňu u internetovej verejnosti, každému webu ide v prvom rade o to, aby ho ľudia našli a dospelo to až tak ďaleko, že sa z nich stanú jeho klienti a platiaci zákazníci, respektíve tí, ktorí v nejakom inom ohľade robia to, čo od nich prevádzkovateľ takéhoto webu očakáva. Ale priazeň publika nie je žiadnemu webu automaticky […]
Neignorujte linkbuilding
Publikováno v 14:19
Pri každom webe, ktorý je zverejnený na internete, je dôležitá nielen jeho samotná existencia, ale aj skutočnosť, nakoľko sa darí internetovej verejnosti ho objaviť a nakoľko je teda hojné jeho využívanie. Sám web totiž ešte nezaručuje ani sebemenší úspech. Najskôr ho musíme my ľudia objaviť a až potom snáď… Ale ako to zariadiť, aby si internetová verejnosť […]
Nechápete pojem kľúčové slová?
Publikováno v 14:18
Keď príde pri diskusii o optimalizácii pre internetové vyhľadávače, teda o SEO, na kľúčové slová, nemusí hocikto v plnom rozsahu chápať, čo je tým myslené. Iste, všetci vieme, čo sú to slová, ale pri pojme kľúčové slová už môžeme zneistiť. A aby k takémuto zásadnému nedostatku nedochádzalo, poďme si teraz túto tému trochu prebrať. Čo že to teda tie kľúčové […]
Čo nezabudnúť v PR článkoch?
Publikováno v 14:15
PR článkov je už v súčasnosti internet plný. A stále sa rodia ďalšie s cieľom presvedčiť verejnosť k využitiu určitých ponúk, k uzatváraniu obchodných transakcií alebo iným žiaducim aktivitám. A takéto PR články už dnes neslúžia len k tomu, aby sa z nich verejnosť niečo dozvedela, ale aj k tomu, aby takéto texty podporili propagovaný web v internetových vyhľadávačoch, teda aby sa stali neoddeliteľnou súčasťou […]
PR články musia zaujať a fungovať
Publikováno v 14:14
Keď sa má napísať propagačný text, potom tento nevyhnutne musí zaujať. To dá zdravý rozum. A čo to znamená v praxi? Znamenať to môže čokoľvek. Napríklad aj to, že sa tu musí súčasne do istej miery vyvíjať snaha o unikátnosť takéhoto textu, ktorý zaujme, hoci pri súčasnom zachovaní zásadných štandardných pravidiel, ktorých nedodržanie by malo za následok pravdepodobný […]
Ako sa pozná kvalitný PR článok?
Publikováno v 14:13
Ak si myslíte si, že je napísanie zaberajúceho reklamného či propagačného články niečím ľahkým, žijete v nevedomosti. Vytvorenie skutočne kvalitného PR článku totiž v skutočnosti vôbec žiadna malina nie je. Je tu celý rad pravidiel, na ktoré je nutné brať ohľad, a je potrebné si s tým dať celkom dosť práce, aby bol výsledok taký, aký má byť. V zásade […]
Ako si vybudovať taký vzťah?
Publikováno v 14:12
PR články slúžia, ako snáď všetci vieme, k tomu, aby sa nimi niekto propagoval s nejakou svojou ponukou pred verejnosťou. Mali by budovať a utužovať vzťahy medzi tým ponúkaným a jeho potenciálnou klientelou alebo prípadne aj celou verejnosťou ako takou. A niekedy sa tieto neorientujú iba na obsah, ktorý by mal predávať určitú informáciu, ale aj na to, aby poslúžili […]