zeměkoule zhasnuto
vlna 1 vlna 2 vlna 3 vlna 4 vlna 5 vlna 6 zhasnuta blank čtverec zeměkoule mrak zadní levý mrak pravý mrak
seo
H1
description
keywords
google
title
copywriting
seznam
linkbuilding
satelit

Posvietime si na Vašu návštevnosť

SEO nie je SEM

Tentoraz sa pozrieme trochu do online marketingu, ktorý je ale nesmierne dôležitou súčasťou rôznych firiem. Práve optimalizácia pre vyhľadávače patrí k základným marketingovým stratégiám as jej pomocou sa prirodzene získavajú aj lepšie pozície. Je teda logické, že kto chce pritiahnuť pozornosť, získať nových klientov alebo sa nejakým spôsobom zviditeľniť svojimi webovými stránkami, tak bude vyhľadávačom venovať zvýšenú pozornosť. Teraz sa dostávame k tomu, že sa tu môžete stretnúť s dvoma názvami, ktoré si však niektorí mylne zamieňajú. Ide o SEO a SEM. Každá z nich má samozrejme iné zameranie, ale zase pokiaľ ich budete správne používať a pochopíte ich funkciu, potom budú vždy prínosom a pre firmy aj podnikateľov môžu priniesť skvelé marketingové výsledky.


SEO (Search Engine Optimization) – nejedná sa o žiadny neznámy pojem, v podstate správne vykonané SEO pomôže webovým stránkam k tomu, že budú veľmi ľahko dohľadateľné na internete av podstate aj viditeľné a dostupné svojim používateľom.


V súčasnosti sa skladá z troch častí


• On-page SEO – táto časť pomáha internetovým vyhľadávačom porozumieť obsahu stránok a ponúknuť ich na popredných pozíciách.
• Off-page SEO – pomáha privádzať návštevníkov z iných stránok, čo je opäť nesmierne dôležité pre postavenie webu.
• Technické SEO – bez správneho fungovania po technickej stránke by bolo úsilie úplne navnivoč.


Veľkou výhodou je, že dobre nastavené SEO bude privádzať neustále klientov na vaše stránky, taktiež neplatíte za návštevnosť a svoju poprednú pozíciu. Navyše dobre hodnotené weby majú predsa len väčší rešpekt a sú viac žiadané. Na druhú stranu je pravdou, že aj tu sú isté mínusy. Výsledky nie sú viditeľné ihneď, musíte si na ne chvíľu počkať.

Vyhľadávače vykonáva navyše úpravy podľa svojho vyhľadávacieho algoritmu, čo vás môže posunúť aj o priečku nižšie a treba neustále na svojich webových stránkach pracovať.


SEM (Search Engine Marketing) – v preklade znamená marketing vo vyhľadávačoch. Súvisí s reklamou, ktorú budú spúšťať kľúčové slová, známu pod pojmom PPC. Na stránke s výsledkami uvidí klient vašu reklamu, pokiaľ na ňu klikne, zaplatíte vyhľadávaču stanovenú čiastku a on privedie záujemcov na váš web. Samozrejme výhodou je rýchlosť a veľmi presne dokážete získať prehľad o výkone kampaní.


Oba dva smery majú samozrejme obrovský potenciál a rozhodne by mali byť súčasťou marketingovej stratégie.

Späť na hlavnú stránku blogu

Kompletná SEO správa

V rámci mesačného rozpočtu sa postaráme o všetky kroky nutné pre dosiahnutie popredných miest vo vyhľadávačoch. Návrh kľúčových slov, SEO analýza a úpravu webu a pravidelný linkbuilding.

Nastavenie PPC kampaní

Kompletná správa PPC kampane to nie je len jednorázové nastavenie, ale pravidelná starostlivosť o Vašu kampaň, aby bola úspešná. Postaráme sa o Vaše fulltextové a obsahové kampane i sociálne siete.

Copywriting

Tvorba kvalitného obsahu je základom webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohľadom na Vašu cieľovú skupinu. Texty pripravujeme nielen pre webové stránky, ale i pre ďalšie využitie.

Tvorba webov

Webové stránky a eshopy budujeme na systéme WordPress. Ovládanie je jednoduché, systém ponúka mnoho hotových pluginov a nie ste závislí na jednom dodávateľovi riešenia. Vhodnosť pre SEO je už len bonus.

SEOlight tvoria predovšetkým ľudia. Zoznámte sa s nami.

A čo o nás hovoria naši klienti?

Kontaktujte nás! kontakt mail kontakt telefon
SEOLIGHT

Kontakt

Email: michal.kuchar@seolight.sk
Telefón: +421 950554703
Skype: Netlink17

Sídlo a kancelária:

Suchdol 220
285 02 Suchdol
Okres: Kutná Hora

Fakturačné údaje:

IČ: 24239381
DIČ: CZ24239381
Suchdol 220
285 02 Suchdol