Tentoraz sa pozrieme trochu do online marketingu, ktorý je ale nesmierne dôležitou súčasťou rôznych firiem. Práve optimalizácia pre vyhľadávače patrí k základným marketingovým stratégiám as jej pomocou sa prirodzene získavajú aj lepšie pozície. Je teda logické, že kto chce pritiahnuť pozornosť, získať nových klientov alebo sa nejakým spôsobom zviditeľniť svojimi webovými stránkami, tak bude vyhľadávačom venovať zvýšenú pozornosť. Teraz sa dostávame k tomu, že sa tu môžete stretnúť s dvoma názvami, ktoré si však niektorí mylne zamieňajú. Ide o SEO a SEM. Každá z nich má samozrejme iné zameranie, ale zase pokiaľ ich budete správne používať a pochopíte ich funkciu, potom budú vždy prínosom a pre firmy aj podnikateľov môžu priniesť skvelé marketingové výsledky.
SEO (Search Engine Optimization) – nejedná sa o žiadny neznámy pojem, v podstate správne vykonané SEO pomôže webovým stránkam k tomu, že budú veľmi ľahko dohľadateľné na internete av podstate aj viditeľné a dostupné svojim používateľom.
V súčasnosti sa skladá z troch častí
• On-page SEO – táto časť pomáha internetovým vyhľadávačom porozumieť obsahu stránok a ponúknuť ich na popredných pozíciách.
• Off-page SEO – pomáha privádzať návštevníkov z iných stránok, čo je opäť nesmierne dôležité pre postavenie webu.
• Technické SEO – bez správneho fungovania po technickej stránke by bolo úsilie úplne navnivoč.
Veľkou výhodou je, že dobre nastavené SEO bude privádzať neustále klientov na vaše stránky, taktiež neplatíte za návštevnosť a svoju poprednú pozíciu. Navyše dobre hodnotené weby majú predsa len väčší rešpekt a sú viac žiadané. Na druhú stranu je pravdou, že aj tu sú isté mínusy. Výsledky nie sú viditeľné ihneď, musíte si na ne chvíľu počkať.
Vyhľadávače vykonáva navyše úpravy podľa svojho vyhľadávacieho algoritmu, čo vás môže posunúť aj o priečku nižšie a treba neustále na svojich webových stránkach pracovať.
SEM (Search Engine Marketing) – v preklade znamená marketing vo vyhľadávačoch. Súvisí s reklamou, ktorú budú spúšťať kľúčové slová, známu pod pojmom PPC. Na stránke s výsledkami uvidí klient vašu reklamu, pokiaľ na ňu klikne, zaplatíte vyhľadávaču stanovenú čiastku a on privedie záujemcov na váš web. Samozrejme výhodou je rýchlosť a veľmi presne dokážete získať prehľad o výkone kampaní.
Oba dva smery majú samozrejme obrovský potenciál a rozhodne by mali byť súčasťou marketingovej stratégie.
V rámci mesačného rozpočtu sa postaráme o všetky kroky nutné pre dosiahnutie popredných miest vo vyhľadávačoch. Návrh kľúčových slov, SEO analýza a úpravu webu a pravidelný linkbuilding.
Kompletná správa PPC kampane to nie je len jednorázové nastavenie, ale pravidelná starostlivosť o Vašu kampaň, aby bola úspešná. Postaráme sa o Vaše fulltextové a obsahové kampane i sociálne siete.
Tvorba kvalitného obsahu je základom webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohľadom na Vašu cieľovú skupinu. Texty pripravujeme nielen pre webové stránky, ale i pre ďalšie využitie.
Webové stránky a eshopy budujeme na systéme WordPress. Ovládanie je jednoduché, systém ponúka mnoho hotových pluginov a nie ste závislí na jednom dodávateľovi riešenia. Vhodnosť pre SEO je už len bonus.