Každý, kto niekedy zažil neúspešné obdobie so svojim webom, vám určite potvrdí, že nie je nič ľahké zohnať pre taký web dostatočne vysokú návštevnosť, ktorá by zaručila, že sa to tu ponúkané bude vyplácať. Prilákať na nejaký zabúdaný web ľudí totiž znamená propagovať ho a optimalizovať pre internetové vyhľadávače, a to nie je nič, čo by sa zvládlo jednoducho a bleskovo. A keď už sa do toho teda niekto pustí, je logické, že by nemal pustiť zo zreteľa ani to, čo bude nasledovať, a že by si po pracnom získaní si niečieho záujmu nemal nechať utiecť získanú nádej tým, že podcení ďalšie kroky.
A čo je teda vhodné nepodceniť, keď už je na niečí podnikateľský alebo pokojne aj iný web niekto privábený? Pochopiteľne titulky. Pretože tie zaujmú na rozdiel od článkov a iných textov alebo iného materiálu ihneď po zhliadnutí, a tie tiež rozhodujú často o tom, či si návštevníci dajú tú prácu a web si prezrú, alebo z tohto po chvíli zase bez náležitej reakcie odídu.
A čo sa dá povedať o takýchto titulkoch? Pochopiteľne to, že musí byť hlavne zaujímavé a pokiaľ možno jedinečné. Pretože na tom záleží, či bude u internetovej verejnosti vzbudený záujem, ktorý nakoniec povedie až k patričnému využitiu dotyčného webu a splneniu toho, čo od takej internetovej prezentácie jej majiteľ očakáva.
Lenže vymyslieť ako pre web, tak aj pre jeho neraz aj veľa početné stránky dostatok ideálnych titulkov nebýva často hračka. Najmä pre niekoho s nedostatočne bujnou predstavivosťou a menšou slovnou zásobou. A tak sa často vymýšľa napríklad aj celú večnosť, než sa prvotné nápady nakoniec zmenia na pútavé titulky, ktoré splnia svoj účel.
A aké by takéto titulky určite mali byť? Nielen zaujímavé, ako už tu zaznelo, ale aj úplne výstižné, obsahu takýchto internetových stránok zodpovedajúce. Pretože nemá zmysel vzbudiť titulkom záujem, ktorý potom nebude uspokojený.
A keď na to niekto nemá? Potom nech to zverí odborníkom na SEO. Čo je určite lepšie ako sa rozlúčiť s potenciálnymi záujemcami predčasne.
V rámci mesačného rozpočtu sa postaráme o všetky kroky nutné pre dosiahnutie popredných miest vo vyhľadávačoch. Návrh kľúčových slov, SEO analýza a úpravu webu a pravidelný linkbuilding.
Kompletná správa PPC kampane to nie je len jednorázové nastavenie, ale pravidelná starostlivosť o Vašu kampaň, aby bola úspešná. Postaráme sa o Vaše fulltextové a obsahové kampane i sociálne siete.
Tvorba kvalitného obsahu je základom webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohľadom na Vašu cieľovú skupinu. Texty pripravujeme nielen pre webové stránky, ale i pre ďalšie využitie.
Webové stránky a eshopy budujeme na systéme WordPress. Ovládanie je jednoduché, systém ponúka mnoho hotových pluginov a nie ste závislí na jednom dodávateľovi riešenia. Vhodnosť pre SEO je už len bonus.