Ľudia hľadajú to, čo by sa chceli na internete dozvedieť, s využitím kľúčových slov. A pretože sú tu mnohí prevádzkovatelia rôznych webov, ktorí by chceli tým hľadajúcim vyjsť v ústrety a prísť na oči, je žiaduce, aby bola medzi kľúčovými slovami webov a tých hľadajúcich zhoda. A pretože sa tí hľadajúci logicky nebudú prispôsobovať majiteľom webov, musia byť kľúčové slová na weboch prispôsobené im. Prevádzkovatelia webov musia používať hľadané kľúčové slová, aby tu uspeli, aby boli nájdení.
A ako dotyčné kľúčové slová pre svoje weby hľadajú? Rozhodne sa tu nevypláca vsádzať na metódu pokus-omyl. Možno by sa tu totiž síce niekto trafil do toho, čo verejnosť hľadá, ale na náhodu sa tu určite nevypláca vsádzať. Na internete je potrebné mať istotu.
A tak je nutné vykonávať žiaducu analýzu kľúčových slov. Pretože tie jednak pomáha nájsť práve také kľúčové slová, ktoré sú žiadané, ale súčasne také, ktoré privedú na web iba takých návštevníkov, pre ktorých je tu žiaduci obsah. Získavať totiž vysokú návštevnosť kľúčovými slovami, ktoré privedú niekoho, koho následne obsah webu nezaujme, nemá zmysel.
Avšak ideálne kľúčové slová nestačia iba poznať. Tiež je potrebné, aby bola táto vhodne použitá, teda aby bola ideálne rozmiestnená tu na hlavnej stránke webu a tu na jeho podstránkach. Pričom by každá stránka mala byť ideálne optimalizovaná pre jedno jediné z kľúčových slov. Na hlavnej stránke by sa pritom malo vyskytovať relevantné a silné konkurenčné slovo či slovné spojenie, napríklad značka.
A v obsahovej sekcii by sa potom mal objavovať neustále nový obsah av takých článkoch prelinkovania s produktmi a tiež long tail kľúčové spojenia.
A ako si sem nájsť tie najvhodnejšie kľúčové slová? Teoreticky je to jednoduché. Je potrebné vedieť, čo návštevníci najviac hľadajú, aké kľúčové slová na to využívajú, ktoré z takých slov používa v akom rozsahu konkurencie a ktoré z takých kľúčových slov sú využiteľné v PPC reklame.
A potom je nádej na úspech. Aj tu totiž platí, že ‚na začiatku bolo slovo‘.
V rámci mesačného rozpočtu sa postaráme o všetky kroky nutné pre dosiahnutie popredných miest vo vyhľadávačoch. Návrh kľúčových slov, SEO analýza a úpravu webu a pravidelný linkbuilding.
Kompletná správa PPC kampane to nie je len jednorázové nastavenie, ale pravidelná starostlivosť o Vašu kampaň, aby bola úspešná. Postaráme sa o Vaše fulltextové a obsahové kampane i sociálne siete.
Tvorba kvalitného obsahu je základom webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohľadom na Vašu cieľovú skupinu. Texty pripravujeme nielen pre webové stránky, ale i pre ďalšie využitie.
Webové stránky a eshopy budujeme na systéme WordPress. Ovládanie je jednoduché, systém ponúka mnoho hotových pluginov a nie ste závislí na jednom dodávateľovi riešenia. Vhodnosť pre SEO je už len bonus.