Blog o SEO

Niekedy stačí osloviť len okolie

Internetové stránky sa vytvárajú preto, aby plnili určité poslanie. Spravidla je sprostredkovanie kontaktu medzi ich prevádzkovateľmi a ostatnými ľuďmi a určitý efekt, ktorý má toto prepojenie priniesť. Ale zatiaľ čo niekedy je vhodné osloviť ľudí po celom svete a vítaný je tu každý návštevník, inokedy stačí osloviť len ľudí z celkom blízkeho okolia a tých […]

Čítať viac

SEO som kedysi ignoroval

Keď som si zaobstaral svoje prvé internetové stránky, bolo to vlastne prosté. Našiel som si na internete bezplatne sa ponúkajúce šablóny, z nich som si vybral tie najlepšie vyzerajúce a najľahšie použiteľné, vložil som tam pár textov a obrázkov a bolo to. Bol som na internete a očakával som, že si ma niekto všimne. Nemal […]

Čítať viac

S kľúčovými slovami je to zložité

Kľúčové slová, a to pokiaľ možno čo najlepšie zvolené, nesmú internetovým stránkam chýbať. Chýbať by im síce mohla, ale potom by sa tieto výtvory mohli rozlúčiť s nádejami, že si ich niekto z internetovej verejnosti všimne, že ich objaví na žiaducich pozíciách v internetových vyhľadávačoch.Kľúčové slová sú totiž nenahraditeľné na to, aby ich internetová verejnosť […]

Čítať viac

Pozor na kľúčové slová

Na to, aby sa niekto prepracoval medzi ponuky internetových vyhľadávačov a zaujal tam dosť dobrú pozíciu, je potrebné, aby mal okrem mnohých ďalších predností aj čo najhľadanejšiu a súčasne silnejšiu konkurenciu čo najmenej využívané kľúčové slová. Pretože čím viac je kľúčové slovo hľadané internetovou verejnosťou, tým väčší je jeho potenciál a čím menej konkurentov medzi […]

Čítať viac

Ako na dlhý chvost?

Keď niekto použije na svojich stránkach určité kľúčové slovo, môže osloviť tých, ktorí takéto kľúčové slovo hľadajú. Ale tiež ich osloviť nemusí, pretože tých, ktorí používajú na svojich stránkach to isté kľúčové slovo, môže byť veľa, a potom sa dostane internetovej verejnosti na oči napríklad len v inom ohľade dokonalejšia ponuka od konkurentov. A keď […]

Čítať viac

Kľúčové slová fungujú rôzne

Kto nepozná internetovú realitu, ale pozná pojem kľúčové slovo, mohol by sa domnievať, že na voľbe tohto zase až tak veľmi nezíde. Že sa netreba veľmi zaoberať tým, ktoré presne sa vyberie, pretože ideálne stačí, keď toto zodpovedá obsahu danej stránky, aby sem neprichádzali tí, ktorým obsah takejto stránky určený nie je.Lenže ono to zase […]

Čítať viac

Neopisujte ani sami od seba

Internetové vyhľadávače ako je známe prechádzajú a zhromažďujú obsah internetu, aby ho potom ponúkali internetovej verejnosti. A keď tu funguje všetko tak, ako by to malo fungovať, a keď je niečia ponuka so všetkým, čo s ňou súvisí, dokonalá, dá sa vďaka tomu zabodovať. Pretože vyhľadávače ponúknu dokonalé stránky hľadajúce internetovej verejnosti prednostne a kdekto […]

Čítať viac

Pozor na technickú SEO

Stalo sa už napospol známym, že ide pri optimalizácii internetových stránok pre vyhľadávače o také záležitosti, ako sú napríklad spätné odkazy, texty, kľúčové slová a podobne. To ľudia vidia, a preto to tiež ľahšie chápu a akceptujú.Ale to nie je to jediné, čo sa na výsledkoch optimalizácie pre internetové vyhľadávače podpisuje. Aj technické parametre zohrávajú […]

Čítať viac

Aj na rýchlosti záleží

Ak sa niektoré internetové stránky a weby tešia priadze internetových vyhľadávačov, potom sú to tie, ktoré sa okrem iného vyznačujú aj svojim rýchlym načítaním. Aj to je jedna z kvalít, ktoré sa pri internetových stránkach posudzujú a ktoré spolurozhodujú o tom, ako sa ktorý odkaz vo vyhľadávačoch zobrazí a aký dostupný teda bude internetovej verejnosti. […]

Čítať viac

Pomalosť sa nevypláca

V dobách, kedy sa u nás objavil internet prístupný verejnosti po prvýkrát, sa jeho kvality vlastne nijako veľmi neriešili. Bolo jedno, nakoľko bol rýchly alebo pomalý a nakoľko rýchlo alebo pomaly sa internetové stránky načítali, pretože to bolo cez telefónnu linku a modem tak či tak pomalé, a nikto neposudzoval ani ďalšie kvality webov, pretože […]

Čítať viac


Novšie príspevky »

« Staršie príspevky

Kontaktujte nás! kontakt mail kontakt telefon
SEOLIGHT

Kontakt

Email: michal.kuchar@seolight.sk
Telefón: +421 950554703
Skype: Netlink17

Sídlo a kancelária:

Suchdol 220
285 02 Suchdol
Okres: Kutná Hora

Fakturačné údaje:

IČ: 24239381
DIČ: CZ24239381
Suchdol 220
285 02 Suchdol