Nikto z ľudí obvykle nevynakladá úsilie v snahe dosiahnuť niečo, pokiaľ to pre neho nie je nejakým spôsobom dôležité. A je vlastne jedno, či ide o vynakladanie fyzických síl alebo skôr o duševnú činnosť. A tak je logické treba aj to, že nikto nespisuje nejaké tie články len preto, aby tieto skončili nenávratne v šuplíku a potom v koši. Texty sa píšu preto, aby v nich bola vyjadrená nejaká myšlienka, aby tu bolo posolstvo, ktoré si prečítajú tí, ktorým je to určené. A preto musí mať každý takýto článok aspoň takú úroveň, aby zaujal prinajmenšom tie, ktorým je určený. A to platí nevyhnutne a spravidla aj predovšetkým pre PR články.
Prečo? Sú to predsa PR články, ktoré niečo propagujú. A na to, aby niekoho pre niečo nadchli, musí byť pochopiteľne dosiahnuté predovšetkým to, aby nadchli aj samy pre seba. Článok, ktorý nikto nedočíta do konca a sklamane ho opustí alebo sa mu rovno vyhne, nepomôže nikomu a ničomu s presadením sa.
A čo to v praxi znamená? Logicky si možno odvodiť, že takýto článok musí byť čítavý. A zároveň by z neho nemala čpieť iba banálna reklama už na prvý pohľad. Takýto článok teda musí byť zaujímavý, zdanlivo nekomerčné, avšak súčasne preložený nejakým odkazom alebo nejakými odkazmi, aby presmeroval tých, ktorí o to prejavia záujem, práve na propagovaný web. A stranou samozrejme nemôže zostať využitie kľúčových slov, ktoré prospejú tomu propagovanému aj v internetových vyhľadávačoch.
A ako zaujať takým PR článkom? Predovšetkým sa tu musia staviť na atraktivitu nadpisu a úvodnej časti, pri ktorých sa ľudia rozhodujú, či vôbec budú v čítaní pokračovať. A až potom prichádza na rad obsah zvyšku takého textu, ktorý už je predsa len podružnejší vzhľadom na to, že už sa čitateľ začítal a neprestane, kým nebude na konci. Aj keď ani tu nie je žiaduce opustiť snahu o maximálnu kvalitu. Tam potom možno motivovať onoho čitateľa k tomu, aby urobil to, čo sa od neho vlastne očakáva.
A verte mi, že napísať niečo také nie je ľahké. A preto sa tak často spolieha na copywriting.
V rámci mesačného rozpočtu sa postaráme o všetky kroky nutné pre dosiahnutie popredných miest vo vyhľadávačoch. Návrh kľúčových slov, SEO analýza a úpravu webu a pravidelný linkbuilding.
Kompletná správa PPC kampane to nie je len jednorázové nastavenie, ale pravidelná starostlivosť o Vašu kampaň, aby bola úspešná. Postaráme sa o Vaše fulltextové a obsahové kampane i sociálne siete.
Tvorba kvalitného obsahu je základom webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohľadom na Vašu cieľovú skupinu. Texty pripravujeme nielen pre webové stránky, ale i pre ďalšie využitie.
Webové stránky a eshopy budujeme na systéme WordPress. Ovládanie je jednoduché, systém ponúka mnoho hotových pluginov a nie ste závislí na jednom dodávateľovi riešenia. Vhodnosť pre SEO je už len bonus.