zeměkoule zhasnuto
vlna 1 vlna 2 vlna 3 vlna 4 vlna 5 vlna 6 zhasnuta blank čtverec zeměkoule mrak zadní levý mrak pravý mrak
seo
H1
description
keywords
google
title
copywriting
seznam
linkbuilding
satelit

Posvietime si na Vašu návštevnosť

PR článok nie je len pár viet

Nikto z ľudí obvykle nevynakladá úsilie v snahe dosiahnuť niečo, pokiaľ to pre neho nie je nejakým spôsobom dôležité. A je vlastne jedno, či ide o vynakladanie fyzických síl alebo skôr o duševnú činnosť. A tak je logické treba aj to, že nikto nespisuje nejaké tie články len preto, aby tieto skončili nenávratne v šuplíku a potom v koši. Texty sa píšu preto, aby v nich bola vyjadrená nejaká myšlienka, aby tu bolo posolstvo, ktoré si prečítajú tí, ktorým je to určené. A preto musí mať každý takýto článok aspoň takú úroveň, aby zaujal prinajmenšom tie, ktorým je určený. A to platí nevyhnutne a spravidla aj predovšetkým pre PR články.


Prečo? Sú to predsa PR články, ktoré niečo propagujú. A na to, aby niekoho pre niečo nadchli, musí byť pochopiteľne dosiahnuté predovšetkým to, aby nadchli aj samy pre seba. Článok, ktorý nikto nedočíta do konca a sklamane ho opustí alebo sa mu rovno vyhne, nepomôže nikomu a ničomu s presadením sa.


A čo to v praxi znamená? Logicky si možno odvodiť, že takýto článok musí byť čítavý. A zároveň by z neho nemala čpieť iba banálna reklama už na prvý pohľad. Takýto článok teda musí byť zaujímavý, zdanlivo nekomerčné, avšak súčasne preložený nejakým odkazom alebo nejakými odkazmi, aby presmeroval tých, ktorí o to prejavia záujem, práve na propagovaný web. A stranou samozrejme nemôže zostať využitie kľúčových slov, ktoré prospejú tomu propagovanému aj v internetových vyhľadávačoch.


A ako zaujať takým PR článkom? Predovšetkým sa tu musia staviť na atraktivitu nadpisu a úvodnej časti, pri ktorých sa ľudia rozhodujú, či vôbec budú v čítaní pokračovať. A až potom prichádza na rad obsah zvyšku takého textu, ktorý už je predsa len podružnejší vzhľadom na to, že už sa čitateľ začítal a neprestane, kým nebude na konci. Aj keď ani tu nie je žiaduce opustiť snahu o maximálnu kvalitu. Tam potom možno motivovať onoho čitateľa k tomu, aby urobil to, čo sa od neho vlastne očakáva.


A verte mi, že napísať niečo také nie je ľahké. A preto sa tak často spolieha na copywriting.

Späť na hlavnú stránku blogu

Kompletná SEO správa

V rámci mesačného rozpočtu sa postaráme o všetky kroky nutné pre dosiahnutie popredných miest vo vyhľadávačoch. Návrh kľúčových slov, SEO analýza a úpravu webu a pravidelný linkbuilding.

Nastavenie PPC kampaní

Kompletná správa PPC kampane to nie je len jednorázové nastavenie, ale pravidelná starostlivosť o Vašu kampaň, aby bola úspešná. Postaráme sa o Vaše fulltextové a obsahové kampane i sociálne siete.

Copywriting

Tvorba kvalitného obsahu je základom webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohľadom na Vašu cieľovú skupinu. Texty pripravujeme nielen pre webové stránky, ale i pre ďalšie využitie.

Tvorba webov

Webové stránky a eshopy budujeme na systéme WordPress. Ovládanie je jednoduché, systém ponúka mnoho hotových pluginov a nie ste závislí na jednom dodávateľovi riešenia. Vhodnosť pre SEO je už len bonus.

SEOlight tvoria predovšetkým ľudia. Zoznámte sa s nami.

A čo o nás hovoria naši klienti?

Kontaktujte nás! kontakt mail kontakt telefon
SEOLIGHT

Kontakt

Email: michal.kuchar@seolight.sk
Telefón: +421 950554703
Skype: Netlink17

Sídlo a kancelária:

Suchdol 220
285 02 Suchdol
Okres: Kutná Hora

Fakturačné údaje:

IČ: 24239381
DIČ: CZ24239381
Suchdol 220
285 02 Suchdol