Je jasné, že na internete, a teda aj vo vyhľadávačoch, oslavujú úspechy tie weby, ktoré sú čo najdokonalejšie a na ktorých to žije. Pochopiteľne nebude nikto a nič preferovať nedokonalé ponuky alebo to, čo ustrnulo a ďalej sa nevyvíja. A preto je bežné, že sa musí obsah webov obmieňať, a to tak, aby čo najlepšie zodpovedal požiadavkám internetových vyhľadávačov, čo sa využíva aj pri SEO. Lenže kvantita tu rozhodne neznamená vždy iba kvalitu. A môže byť dokonca aj na škodu veci. Najmä pokiaľ sa jedná o nežiaduce duplicitu.
Pokiaľ si teda niekto kupuje na svoj web obsah, mal by okrem vysokých nárokov na jeho kvalitu usilovať aj o to, aby bol tento unikátny. Teda aby sa to isté nevyskytovalo v rovnakej podobe na webe dotyčného majiteľa a už vôbec aby sa to nevyskytovalo na weboch cudzích.
Prečo? Pretože ‚kradnúť‘ a ‚opisovať‘ sa nemá. Čo môže hocikomu znieť napríklad aj trochu úsmevne, lenže to iba do chvíle, než sa na to príde. A ono sa na to na internete príde. Duplicitný obsah je totiž niečím, čo máte internetové vyhľadávače, a keď je tento vyhľadávači odhalený, vedie k zníženiu dôveryhodnosti webu, na ktorom sa vyskytuje, a tým logicky aj k sankciám, ktoré môžu byť ku škode pri optimalizácii pre internetové vyhľadávače a pri umiestňovaní odkazu na podobný web medzi tým, čo je predkladané hľadajúcej internetovej verejnosti. A ako je známe, čím horšiu pozíciu má odkaz na nejaký web vo vyhľadávačoch, tým skôr sa nedočká návštevnosti a úspechu.
A preto je pri SEO vytváraní duplicity obsahu niečím úplne neprijateľným. Nie je možné dopustiť, aby sa na rôznych URL adresách objavilo to isté. Pretože stačí napríklad aj to, aby vyhľadávače odhalili iba rovnakú časť textu, a už je isté, že sa v nich využije ako viditeľná iba jedna z takých verzií, a tie ďalšie už nie. Na čo pochopiteľne ten ‚neviditeľný‘ doplatí. A o to pri optimalizácii samozrejme rozhodne nejde.
V rámci mesačného rozpočtu sa postaráme o všetky kroky nutné pre dosiahnutie popredných miest vo vyhľadávačoch. Návrh kľúčových slov, SEO analýza a úpravu webu a pravidelný linkbuilding.
Kompletná správa PPC kampane to nie je len jednorázové nastavenie, ale pravidelná starostlivosť o Vašu kampaň, aby bola úspešná. Postaráme sa o Vaše fulltextové a obsahové kampane i sociálne siete.
Tvorba kvalitného obsahu je základom webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohľadom na Vašu cieľovú skupinu. Texty pripravujeme nielen pre webové stránky, ale i pre ďalšie využitie.
Webové stránky a eshopy budujeme na systéme WordPress. Ovládanie je jednoduché, systém ponúka mnoho hotových pluginov a nie ste závislí na jednom dodávateľovi riešenia. Vhodnosť pre SEO je už len bonus.