Keď si chce niekto na internete vyhľadať niečo konkrétne, obvykle dnes využije niektorý z internetových vyhľadávačov. A aby to pravé našiel, musí týmto nástrojom dať jasne najavo, o čo mu ide. Teda musí sem zadať žiaduce kľúčové slovo.
A čo sa stane potom? Potom internetový vyhľadávač prejde to, čo už z internetu nazhromaždil a spracoval, porovná to podľa (domnelé) kvality a zoznam relevantných odkazov poskytne tomu hľadajúcemu. Človek tak môže dostať presne to, čo hľadal. Čo vyzerá dokonale.
Avšak ono to nie je zase až také dokonalé z pohľadu tých ponúkajúcich. Keď títo nevyužijú práve ono hľadané slovo alebo majú ich weby príliš nedostatkov, nie sú to práve ich weby, čo tí hľadajúci otvoria a využijú. Jednoducho si títo otvoria niečo iné, čo im práve príde do rany. A tí z majiteľov nenavštívených webov ostrúhajú.
Nikto však nechce, aby práve jeho web zostával stranou záujmu. A preto sa stala aj z hľadania tých správnych kľúčových slov v rámci optimalizácie pre internetové vyhľadávače urobená veda. A kto nechce doplatiť len na to, že si vybral kľúčové slová, ktoré ľudia na internete nehľadajú, prípadne že si vybral kľúčové slová síce hľadané, ale súčasne aj tak frekventovane využívané, že sa nepodarí presadiť medzi ostatnými konkurentmi, nesmie práve voľbu kľúčových slov podceniť .
A tak je analýza kľúčových slov dôležitá. Je nevyhnutné zisťovať, ktoré kľúčové slová zodpovedajúce obsahu daného webu verejnosť obvykle hľadá as ktorými sa dá medzi konkurenciou uspieť, je potrebné poznať jazykové špecifiká lokality alebo ľudí, na ktorých je ponuka predovšetkým zameraná. Aby sa jednoducho tí hľadajúci a ponúkajúci zišli na spoločnom slove či obrate, a to takom, ktoré zaistia, že hľadajúci práve web toho ponúkajúceho otvoria.
A určite si nemyslite, že je to ľahká vec. Aj keď ide o obyčajné slová, sú tieto zásadného významu, a preto je ich hľadanie a využívanie učinená veda. S ktorou je najlepšie obrátiť sa na špecialistov z odboru optimalizácie, teda SEO.
V rámci mesačného rozpočtu sa postaráme o všetky kroky nutné pre dosiahnutie popredných miest vo vyhľadávačoch. Návrh kľúčových slov, SEO analýza a úpravu webu a pravidelný linkbuilding.
Kompletná správa PPC kampane to nie je len jednorázové nastavenie, ale pravidelná starostlivosť o Vašu kampaň, aby bola úspešná. Postaráme sa o Vaše fulltextové a obsahové kampane i sociálne siete.
Tvorba kvalitného obsahu je základom webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohľadom na Vašu cieľovú skupinu. Texty pripravujeme nielen pre webové stránky, ale i pre ďalšie využitie.
Webové stránky a eshopy budujeme na systéme WordPress. Ovládanie je jednoduché, systém ponúka mnoho hotových pluginov a nie ste závislí na jednom dodávateľovi riešenia. Vhodnosť pre SEO je už len bonus.