Prvoradou úlohou optimalizácie pre internetové vyhľadávače je prilákať ľudí na optimalizovaný web a zaistiť tak onomu webu žiaducu návštevnosť. Čo sa tiež automaticky deje. Lenže lákať sem iba ďalších a ďalších ľudí by koniec koncov nemuselo byť riešením toho, o čo podnikateľským webom ide, teda sprostredkovanie obchodných transakcií. To by sa sem iba vodili ľudia, ktorí by síce boli pokojne aj dosť početní, lenže by sa tu často iba poobzerali a nič z toho.
A tak sa treba postarať aj o ďalšiu záležitosť. A to aby takí návštevníci tiež javili o to na webe ponúkaný záujem a aby hlavne doťahovali svoje nákupy až do konca. A priznajme si, že aj v tomto ohľade je často čo naprávať.
Optimalizáciou sa napríklad niekto priláka a možno mu taký web aj padne do oka a do noty. A to natoľko, že si tu nastávajúci zákazník aj niečo vyberie a vloží to do tunajšieho virtuálneho košíka. Ale čo potom môže podnikateľ zistiť? Že tu niekto síce podobne prejavil o ponuku záujem, ale nedotiahol to až do konca. Neodobral tovar a nezaplatil. Iba si ho vložil do košíka a potom z nejakého dôvodu nákup prerušil. A čo teraz s niekým takým?
Jednoduchým riešením je takýto košík jednoducho vysypať. Aby v ňom neležalo niečo, o čo kupujúci asi stratil záujem, s tým, že už z toho zrejme nič nebude. Ale oveľa lepšie je nechať si také vysypanie košíka až ako úplne poslednú možnosť. A pred tým sa pokúsiť ešte onú transakciu zachrániť. Pretože kto vie, či ten kupujúci skutočne definitívne stratil záujem. Ono je totiž hneď niekoľko možností, prečo dotyčný nedotiahol nákup až do konca. A stále by z toho ešte niečo mohlo byť.
Niekto napríklad prerušil onú obchodnú transakciu z akéhokoľvek dôvodu, ktorý s ponukou priamo nesúvisel, a mal v úmysle sa k nej zase vrátiť. Iný potom mohol napríklad zistiť, že vlastne dajme tomu nemá práve peniaze a počká teda s dokončením objednávky do výplaty. A niekto si napríklad takýto tovar vložil do košíka s tým, že sa vráti, až preštuduje konkurenčné ponuky, či by neobjavil niečo výhodnejšie.
A v takých a podobných prípadoch je určite rozumné nepustiť takého zákazníka zo zreteľa a pripomínať sa mu. Pretože napríklad ten začatý obchod dotiahne do konca. A bolo by zbytočné stratiť peniaze, ku ktorým sa ešte dá dostať.
A ak už sa takýto zákazník napriek tomu nevráti? Pokiaľ je to ojedinelý prípad, dá sa to oželieť. A ak sa to opakuje, treba sa zamyslieť aj nad zoptimalizovaním takýchto nákupov. Aby sa odstránil dôvod, prečo k takýmto predčasným odchodom dochádza.
V rámci mesačného rozpočtu sa postaráme o všetky kroky nutné pre dosiahnutie popredných miest vo vyhľadávačoch. Návrh kľúčových slov, SEO analýza a úpravu webu a pravidelný linkbuilding.
Kompletná správa PPC kampane to nie je len jednorázové nastavenie, ale pravidelná starostlivosť o Vašu kampaň, aby bola úspešná. Postaráme sa o Vaše fulltextové a obsahové kampane i sociálne siete.
Tvorba kvalitného obsahu je základom webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohľadom na Vašu cieľovú skupinu. Texty pripravujeme nielen pre webové stránky, ale i pre ďalšie využitie.
Webové stránky a eshopy budujeme na systéme WordPress. Ovládanie je jednoduché, systém ponúka mnoho hotových pluginov a nie ste závislí na jednom dodávateľovi riešenia. Vhodnosť pre SEO je už len bonus.