Keď má podnikateľský web na internete zaistený prísun recenzií, má v porovnaní s webmi, ktoré toto postrádajú, jednoznačne určitú výhodu. Aj keď totiž nie sú recenzie tým jediným, podľa čoho sa vyhľadávače riadia a čo by teda malo byť SEO ovplyvnené, svoju váhu tu nesporne majú. Pretože aj ony ovplyvňujú to, či sa budú ľudia na daný web vracať a plniť tam to, čo sa od nich očakáva, a najmä v lokálnej SEO tieto zohrávajú často rozhodujúcu úlohu.
Avšak je pochopiteľné, že nie vždy sa web dočká dostatku recenzií automaticky. Tieto treba často od zákazníkov žiadať. A to je niečo, čo sa rozhodne nedá brať na ľahkú váhu. Aj získavanie recenzií sa musí vedieť.
To, že niekto zákazníkov o recenziu požiada, nemusí byť nevyhnutne obťažovaním klientov, ktoré by ich mohlo odrádzať. Keď sa o podobné hodnotenie správne požiada, môže to byť naopak aj záujem o onen web vzbudzujúci.
Je teda vhodné zvážiť napríklad formu, akú podnikateľ zákazníkov o recenziu požiada. Možno využiť ako telefón, tak napríklad aj webovú stránku s recenziami, e-mail, sociálne médiá a ďalšie spôsoby. A rozhodne nie je na škodu, keď sa skombinuje viacero z týchto možností.
Možno si vyžiadať recenziu po pochvalnej reakcii zo zákazníkovej strany, možno ho na túto možnosť upozorniť po uzavretí obchodnej transakcie, zákazník môže byť upozornený na možnosť recenzie v e-maile potvrdzujúcom jeho objednávku…
Nech už ale prevádzkovateľ podnikateľského webu žiada o recenziu akoukoľvek cestou, na jedno by nemal nikdy zabúdať. A to na to, že by k tomuto nemal nikoho zo zákazníkov ani nútiť, ani si ho kupovať nejakými výhodami. Z toho by zákazník ľahko vytušil, že tu vlastne ide len o recenziu a nie o jeho skutočný názor. A ak už sa ponúka v tejto súvislosti nejaký bonus, mal by byť tento určený pre niektorú tretiu stranu, dajme tomu niektorú nadáciu. Z čoho môže mať aj zákazník dobrý pocit.
A prečo vlastne o recenzie žiadať? Pretože im značné množstvo zákazníkov dôveruje a ovplyvňujú ich rozhodovanie sa pri nákupoch. Ľudia majú recenzie za dôležité a často ich vyhľadávajú. A ak sú také recenzie v textovej podobe, obsahujú aj kľúčové slová, ktoré sú žiaduce pre lepšie výsledky SEO.
V rámci mesačného rozpočtu sa postaráme o všetky kroky nutné pre dosiahnutie popredných miest vo vyhľadávačoch. Návrh kľúčových slov, SEO analýza a úpravu webu a pravidelný linkbuilding.
Kompletná správa PPC kampane to nie je len jednorázové nastavenie, ale pravidelná starostlivosť o Vašu kampaň, aby bola úspešná. Postaráme sa o Vaše fulltextové a obsahové kampane i sociálne siete.
Tvorba kvalitného obsahu je základom webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohľadom na Vašu cieľovú skupinu. Texty pripravujeme nielen pre webové stránky, ale i pre ďalšie využitie.
Webové stránky a eshopy budujeme na systéme WordPress. Ovládanie je jednoduché, systém ponúka mnoho hotových pluginov a nie ste závislí na jednom dodávateľovi riešenia. Vhodnosť pre SEO je už len bonus.