Je veľmi pravdepodobné, že už viete o pozitívnom vplyve optimalizácie pre internetové vyhľadávače na úspešnosť internetových prezentácií, na ich návštevnosť a na nej závisiacom dosiahnutí vytúženého efektu. Zrejme už viete, ako sa optimalizácia v ideálnom prípade prejavuje na pozícii odkazu na internetovú stránku vo vyhľadávači. Hoci možno doteraz neviete, že tomu taktiež byť nemusí. Že sa môže stať, že napriek snahe o maximálne úspešnú optimalizáciu nepríde k vytúženému vzostupu. Ba že dokonca môže prísť aj k zhoršeniu pozície, penalizácii a napríklad aj úplnému vyradeniu z indexu a teda „zmiznutiu“ z ponuky určitého vyhľadávača.
Nie je to pochopiteľne ani trochu žiaduce, ale niekedy sa to tak deje. Logicky vtedy, ak sa vyhľadávaču na dotyčnom webe niečo neľúbi. Napríklad na hodnote či relevancii voči danému dotazu, napríklad na autorite a dôveryhodnosti alebo užívateľskej prívetivosti. A k tomu môže dôjsť napríklad aj v dôsledku prehnanej optimalizácie. Vypadá to paradoxne, ale je tomu skrátka tak.
Každý majiteľ webu sa proste snaží presvedčiť vyhľadávače o tom, že je jeho web najlepší a mal by sa teda ocitnúť na čo najideálnejšej pozícii. A tým vlastne do určitej miery podvádza vyhľadávače, ktoré by mali automaticky posudzovať to, čo sa im dostane do cesty. A pretože sú vyhľadávače nastavené tak, aby vyhľadávali prednostne to, čo je dobré pre užívateľa, a nie pre majiteľa webu, môžu trestať napríklad aj zjavné preháňanie v snahe o dosiahnutie zlepšenia.
Keď sa proste v niektorom zo stoviek parametrov, podľa ktorých sú jednotlivé weby hodnotené, objaví podozrivo veľký dôraz na niektorý z nich, môže to byť vyhľadávačmi vyhodnotené ako neprirodzené. A takáto prehnaná snaha o optimalizáciu, ktorá by mohla znamenať poškodzovanie záujmu návštevníkov, sa teda trestá. Stagnáciou alebo poklesom pozície, prípadne aj vyradením.
A preto sa optimalizácia síce vypláca, ale to klamanie vyhľadávačov sa musí vedieť. A preto je lepšie nechať to na odborníkov.
Späť na hlavnú stránku bloguV rámci mesačného rozpočtu sa postaráme o všetky kroky nutné pre dosiahnutie popredných miest vo vyhľadávačoch. Návrh kľúčových slov, SEO analýza a úpravu webu a pravidelný linkbuilding.
Kompletná správa PPC kampane to nie je len jednorázové nastavenie, ale pravidelná starostlivosť o Vašu kampaň, aby bola úspešná. Postaráme sa o Vaše fulltextové a obsahové kampane i sociálne siete.
Tvorba kvalitného obsahu je základom webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohľadom na Vašu cieľovú skupinu. Texty pripravujeme nielen pre webové stránky, ale i pre ďalšie využitie.
Webové stránky a eshopy budujeme na systéme WordPress. Ovládanie je jednoduché, systém ponúka mnoho hotových pluginov a nie ste závislí na jednom dodávateľovi riešenia. Vhodnosť pre SEO je už len bonus.