Keď sa má web presadiť v internetových vyhľadávačoch, celkom samozrejme sa nezaobíde bez využitia kľúčových slov. Teda tých jedno- či viacslovných výrazov, ktoré sú používané vo vyhľadávačoch po niečom pátrajúcej internetovej verejnosti a ktoré zaisťujú, že sa ten, kto vo vyhľadávačoch po niečom konkrétnom pátra, dostane na web, kde sa práve toto ponúka.
Kľúčové slová sú teda nevyhnutné. Hoci je jasné, že nie všetky prinášajú rovnaké výsledky, nie u všetkých je zaistený náležitý dosiahnutý efekt. Závisí to totiž na správnej voľbe takýchto slov, na tom, čo internetoví užívatelia využívajú a v akom počte a tiež aká je u daného kľúčového slova konkurencia.
Keď niekto využíva služby fulltextového vyhľadávača, najčastejšie Googlu a Zoznamu, zadáva sem práve kľúčové slová, ktoré ho zaujímajú. A tieto slová a slovné spojenia by mali zodpovedať názvu alebo obsahu textu dokumentu, mali by charakterizovať jeho obsah a umožniť tak jeho nájdenie.
Kľúčovými slovami tak zvyčajne bývajú hlavne podstatné a prídavné mená, ktoré sú v tomto ohľade logicky oveľa relevantnejšie než dajme tomu zámená, príslovky a slovesá, o nič hovoriacich a vyhľadávačmi často ignorovaných predložkách a spojkách už ani nehovoriac.
Pokiaľ sa jedná o umiestnenie takýchto kľúčových slov na weboch, sú tieto žiaduce predovšetkým v URL adresách, titulkách stránok, meta značkách, nadpisoch, obsahu stránku, popisoch obrázkov a vnútorných či spätných odkazoch. A ak majú byť tieto ideálne, musia byť pragmaticky zvolené, často vyhľadávané, nemajúce zbytočne silnú konkurenciu a oplývajúce vysokou konverziou.
Čo znamená, že je na kľúčové slová vhodné myslieť ešte skôr, než sa niekto pustí do tvorby webu. Je potrebné zaujímať sa o hľadanosť kľúčových slov u konkurencie, o vhodný výber vlastných kľúčových slov, vyhľadávaných a pritom nekolidujúcich s inými webmi. A je treba vedieť, že je to nakoľko náročnú úkon, že sa určite vyplatí vybrať si za pomocníkov užitočné nástroje, ako je napríklad Google Keyword Tool.
Späť na hlavnú stránku bloguV rámci mesačného rozpočtu sa postaráme o všetky kroky nutné pre dosiahnutie popredných miest vo vyhľadávačoch. Návrh kľúčových slov, SEO analýza a úpravu webu a pravidelný linkbuilding.
Kompletná správa PPC kampane to nie je len jednorázové nastavenie, ale pravidelná starostlivosť o Vašu kampaň, aby bola úspešná. Postaráme sa o Vaše fulltextové a obsahové kampane i sociálne siete.
Tvorba kvalitného obsahu je základom webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohľadom na Vašu cieľovú skupinu. Texty pripravujeme nielen pre webové stránky, ale i pre ďalšie využitie.
Webové stránky a eshopy budujeme na systéme WordPress. Ovládanie je jednoduché, systém ponúka mnoho hotových pluginov a nie ste závislí na jednom dodávateľovi riešenia. Vhodnosť pre SEO je už len bonus.