zeměkoule zhasnuto
vlna 1 vlna 2 vlna 3 vlna 4 vlna 5 vlna 6 zhasnuta blank čtverec zeměkoule mrak zadní levý mrak pravý mrak
seo
H1
description
keywords
google
title
copywriting
seznam
linkbuilding
satelit

Posvietime si na Vašu návštevnosť

Vizuálne prehľadné informácie

Pokiaľ budú webové stránky dobre designovo vypracované, tak to skutočne zaujme viac užívateľov, ktorí surfujú na internete. Nehovoriac o pútavej galérii obrázkov alebo vypracovaných textoch, ktoré sprevádzajú kvalitné fotografie. V podstate to bezpochyby zostáva aj naďalej v pamäti a nie je problém na tento obsah podať kladnú recenziu. Každopádne to, čo sa páči užívateľom, tak vôbec nemusí by rozhodujúcim faktorom pre Google. Tu hrajú prím úplne iné faktory.

Google nezaujímajú obrázky

Pekný obrázok alebo fotografia skrátka núti užívateľa na chvíľu zastaviť a zhodnotiť celkovú kvalitu stránok. Algoritmus webového vyhľadávania Google má však trochu iný názor a v skutočnosti ho vôbec neovplyvní, či sa jedná o výtvarné dielo alebo obrázok, ktorý moc krásy nepobral. Dokonca ho ani nezaujíma, čo na ňom je. Z hľadiska SEO to totiž výsledky nijako neovplyvní. Vďaka tomu môžu byť fotografie alebo obrázky z fotobánk, rovnako tak aj z vlastných zásob. Vyplýva to z vyjadrení Johna Muellera pri pravidelnom Search Central SEO hangout a Googlom, ktoré sa udialo v októbri 2021.

Čo zaujíma Google?

Algoritmus sa zameriava na informácie zo štruktúrovaných dát obrázkov. Ďalej na základe alt textu. V tomto prípade sa jedná o alternatívny text, ktorý sa doplňuje k obrázkom. V podstate slúži ako popis obsahu obrázku v zdrojovom kóde pre vyhľadávače. Môžete sa s ním stretnúť aj v prípade, kedy sa obrázky správne nenačítajú.

Je dôležité si uvedomiť

Táto informácia sa zameriava len na algoritmus webového vyhľadávania Google. Pokiaľ ale potrebujete algoritmus pre vyhľadávanie Google v obrázkoch, potom už počítajte s tým, že si skontroluje, čo sa na obrázku nachádza.

Obrázky a fotografie sú rovnaké

Napriek tomu je veľmi dôležité pamätať na to, že obrázky aj fotografie majú svoje postavenie. Nie je to o tom, že na weboch nemajú efekt a je v podstate jedno, čo na nich prípadne bude. Obsah sa totiž primárne nevytvára pre Google algoritmus, ale pre užívateľov alebo návštevníkov. Posúďte sami, ako by vás zaujala webová stránka s nezaujímavým a nudným designom. Pravdepodobne potom môžete počítať s menšou návštevnosťou. Z hľadiska SEO je ale dobré vedieť, čo na to vraví strýko Google.

Späť na hlavnú stránku blogu

Kompletná SEO správa

V rámci mesačného rozpočtu sa postaráme o všetky kroky nutné pre dosiahnutie popredných miest vo vyhľadávačoch. Návrh kľúčových slov, SEO analýza a úpravu webu a pravidelný linkbuilding.

Nastavenie PPC kampaní

Kompletná správa PPC kampane to nie je len jednorázové nastavenie, ale pravidelná starostlivosť o Vašu kampaň, aby bola úspešná. Postaráme sa o Vaše fulltextové a obsahové kampane i sociálne siete.

Copywriting

Tvorba kvalitného obsahu je základom webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohľadom na Vašu cieľovú skupinu. Texty pripravujeme nielen pre webové stránky, ale i pre ďalšie využitie.

Tvorba webov

Webové stránky a eshopy budujeme na systéme WordPress. Ovládanie je jednoduché, systém ponúka mnoho hotových pluginov a nie ste závislí na jednom dodávateľovi riešenia. Vhodnosť pre SEO je už len bonus.

SEOlight tvoria predovšetkým ľudia. Zoznámte sa s nami.

A čo o nás hovoria naši klienti?

Kontaktujte nás! kontakt mail kontakt telefon
SEOLIGHT

Kontakt

Email: michal.kuchar@seolight.sk
Telefón: +421 950554703
Skype: Netlink17

Sídlo a kancelária:

Suchdol 220
285 02 Suchdol
Okres: Kutná Hora

Fakturačné údaje:

IČ: 24239381
DIČ: CZ24239381
Suchdol 220
285 02 Suchdol