Pokiaľ budú webové stránky dobre designovo vypracované, tak to skutočne zaujme viac užívateľov, ktorí surfujú na internete. Nehovoriac o pútavej galérii obrázkov alebo vypracovaných textoch, ktoré sprevádzajú kvalitné fotografie. V podstate to bezpochyby zostáva aj naďalej v pamäti a nie je problém na tento obsah podať kladnú recenziu. Každopádne to, čo sa páči užívateľom, tak vôbec nemusí by rozhodujúcim faktorom pre Google. Tu hrajú prím úplne iné faktory.
Pekný obrázok alebo fotografia skrátka núti užívateľa na chvíľu zastaviť a zhodnotiť celkovú kvalitu stránok. Algoritmus webového vyhľadávania Google má však trochu iný názor a v skutočnosti ho vôbec neovplyvní, či sa jedná o výtvarné dielo alebo obrázok, ktorý moc krásy nepobral. Dokonca ho ani nezaujíma, čo na ňom je. Z hľadiska SEO to totiž výsledky nijako neovplyvní. Vďaka tomu môžu byť fotografie alebo obrázky z fotobánk, rovnako tak aj z vlastných zásob. Vyplýva to z vyjadrení Johna Muellera pri pravidelnom Search Central SEO hangout a Googlom, ktoré sa udialo v októbri 2021.
Algoritmus sa zameriava na informácie zo štruktúrovaných dát obrázkov. Ďalej na základe alt textu. V tomto prípade sa jedná o alternatívny text, ktorý sa doplňuje k obrázkom. V podstate slúži ako popis obsahu obrázku v zdrojovom kóde pre vyhľadávače. Môžete sa s ním stretnúť aj v prípade, kedy sa obrázky správne nenačítajú.
Táto informácia sa zameriava len na algoritmus webového vyhľadávania Google. Pokiaľ ale potrebujete algoritmus pre vyhľadávanie Google v obrázkoch, potom už počítajte s tým, že si skontroluje, čo sa na obrázku nachádza.
Napriek tomu je veľmi dôležité pamätať na to, že obrázky aj fotografie majú svoje postavenie. Nie je to o tom, že na weboch nemajú efekt a je v podstate jedno, čo na nich prípadne bude. Obsah sa totiž primárne nevytvára pre Google algoritmus, ale pre užívateľov alebo návštevníkov. Posúďte sami, ako by vás zaujala webová stránka s nezaujímavým a nudným designom. Pravdepodobne potom môžete počítať s menšou návštevnosťou. Z hľadiska SEO je ale dobré vedieť, čo na to vraví strýko Google.
Späť na hlavnú stránku bloguV rámci mesačného rozpočtu sa postaráme o všetky kroky nutné pre dosiahnutie popredných miest vo vyhľadávačoch. Návrh kľúčových slov, SEO analýza a úpravu webu a pravidelný linkbuilding.
Kompletná správa PPC kampane to nie je len jednorázové nastavenie, ale pravidelná starostlivosť o Vašu kampaň, aby bola úspešná. Postaráme sa o Vaše fulltextové a obsahové kampane i sociálne siete.
Tvorba kvalitného obsahu je základom webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohľadom na Vašu cieľovú skupinu. Texty pripravujeme nielen pre webové stránky, ale i pre ďalšie využitie.
Webové stránky a eshopy budujeme na systéme WordPress. Ovládanie je jednoduché, systém ponúka mnoho hotových pluginov a nie ste závislí na jednom dodávateľovi riešenia. Vhodnosť pre SEO je už len bonus.