Pokiaľ chceme k propagácii svojej ponuky na internete využiť PR články, pochopiteľne môžeme. Takto texty nám tu môžu preukazovať prospešné služby, môžu byť dokonca vyslovene neoceniteľnými pomocníkmi. Hoci ak tomu tak má byť, je potrebné, aby išlo o texty správne optimalizované pre vyhľadávače, teda o texty, ktoré sa ľahko nájdu, ktoré ponúkajú internetovej verejnosti nesporne prínosný a informačný obsah, sú čitateľné, pozitívne ovplyvňujú rast organických pozícií webu vo výsledkoch hľadania, zvyšujú konverzný pomer toho propagovaného, a teda aj privádzajú dostatočný počet cieľových návštevníkov.
Už z toho tu spomenutého sa dá teda vytušiť, že asi nebude napísanie podobne úspešných propagačných článkov žiadna maličkosť. A že možno môže byť lepšie nechať si to napísať od nejakých profesionálov, od copywriterov. Lenže keď to nechce niekto rovno vzdať, nemusí. Môže sa o to pokúsiť aj sám. A v takom prípade je potrebné sa s tým skutočne „pohrať“.
Určite je potrebné si najskôr naplánovať obsah takéhoto textu. Nedá sa rozpísať a až postupne si vravieť, čo by tam asi tak ešte malo alebo naopak nemalo byť. Je potrebné analyzovať zdroje a vytvoriť k týmto určitú pridanú hodnotu. Určite by tu totiž bolo na škodu len tupo prepisovať obsah či dokonca sa dopustiť duplicity a plagiátorstva.
Potom je nutné zvoliť vhodnú dĺžku textu a umiestnenie odkazu do neho, je vhodné zvoliť optimálne kľúčové slová a tiež ich umiestnenie a množstvo. Článok musí byť ideálne štruktúrovaný, opatrený ideálnymi titulkami a nadpismi priťahujúcimi pozornosť, musí mať logickú štruktúru.
A je samozrejmé, že sú tu dôležité aj také len zdanlivo maličkosti, ako kratšia dĺžka viet, efektívna slovná zásoba a zaujímavé slovné spojenia, ktoré sú pre čitateľa príťažlivejšie.
Síce to znie ako obyčajná fráza, ale rozhodne nejde len o nejakú formalitu. To všetko priťahuje alebo odrádza. A malo by to priťahovať, vôbec nie odrádzať.
Späť na hlavnú stránku bloguV rámci mesačného rozpočtu sa postaráme o všetky kroky nutné pre dosiahnutie popredných miest vo vyhľadávačoch. Návrh kľúčových slov, SEO analýza a úpravu webu a pravidelný linkbuilding.
Kompletná správa PPC kampane to nie je len jednorázové nastavenie, ale pravidelná starostlivosť o Vašu kampaň, aby bola úspešná. Postaráme sa o Vaše fulltextové a obsahové kampane i sociálne siete.
Tvorba kvalitného obsahu je základom webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohľadom na Vašu cieľovú skupinu. Texty pripravujeme nielen pre webové stránky, ale i pre ďalšie využitie.
Webové stránky a eshopy budujeme na systéme WordPress. Ovládanie je jednoduché, systém ponúka mnoho hotových pluginov a nie ste závislí na jednom dodávateľovi riešenia. Vhodnosť pre SEO je už len bonus.