Online marketingové agentúry a špecialisti na optimalizáciu pre internetové vyhľadávače, analyzujúce a hodnotiace jednotlivé stránky z pohľadu ich miery zmienenej optimalizácie pre vyhľadávače, vyvinuli k tomuto účelu najrôznejšie nástroje, ktoré dokážu takúto optimalizáciu do určitej miery zhodnotiť a oceniť. Takýmito nástrojmi sú rôzne Seomaty, SEO testy či SEO kalkulátory, ktoré by mali byť nápomocné v nejednom ohľade.
S pomocou týchto nástrojov sa dá merať napríklad rýchlosť načítania stránok, množstvo dát na takých stránkach, množstvo tu umiestneného textu a počet znakov a slov na jednotlivých stránkach, formátovanie stránok, množstvo dĺžku a formátovanie nadpisov, rôzne zvýraznené slová, viditeľné aj skryté interné a externé odkazy a ich fungovanie a množstvo sem smerujúcich odkazov a odkazujúcich domén. Ďalej sa tak dajú posúdiť aj zdrojový kód, SSL certifikát, chyby, meta tagy a ich dĺžka a zhoda s nadpismi na stránke, architektúra URL, množstvo publikovaných videí a obrázkov, prístupnosť vyhľadávacích robotov, prispôsobenie designu potrebám mobilných telefónov a tabletov a podobne.
Dalo by sa teda povedať, že sú tieto nástroje užitočnými pomocníkmi. A do určitej miery tomu tak aj je.
Hoci optimalizácia pre internetové vyhľadávače nie je ničím exaktným, nie je tu všetko zrejmé a raz navždy dané, a preto by sa ani tieto merané parametre nemali brať ako úplné dogma. Mali by sa brať s rezervou, len ako určitý pomocník, ktorý ale nie je a ani nemôže byť dokonalý. Pretože týmto nástrojom všeličo relevantné uniká, všeličo tieto nástroje nevedia vyhodnotiť alebo k určitým skutočnostiam dokonca ani nemajú prístup. A tak sa napríklad nedozvieme mieru relevantnosti kľúčového slova vzhľadom k produktu a obsahu, ani prospešnosť obsahu stránok pre užívateľa, ani prirodzenosť, relevanciu a kvalitu odkazov, čo sú ale takisto dôležité parametre.
A preto musíme počítať s tým, že sa nikdy presne nedozvieme, ako sa optimalizácii (ne)darí. Môžeme mať len orientačný prehľad. Z ktorého si môžeme spraviť určitý obrázok, ale radšej nič viac.
Späť na hlavnú stránku bloguV rámci mesačného rozpočtu sa postaráme o všetky kroky nutné pre dosiahnutie popredných miest vo vyhľadávačoch. Návrh kľúčových slov, SEO analýza a úpravu webu a pravidelný linkbuilding.
Kompletná správa PPC kampane to nie je len jednorázové nastavenie, ale pravidelná starostlivosť o Vašu kampaň, aby bola úspešná. Postaráme sa o Vaše fulltextové a obsahové kampane i sociálne siete.
Tvorba kvalitného obsahu je základom webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohľadom na Vašu cieľovú skupinu. Texty pripravujeme nielen pre webové stránky, ale i pre ďalšie využitie.
Webové stránky a eshopy budujeme na systéme WordPress. Ovládanie je jednoduché, systém ponúka mnoho hotových pluginov a nie ste závislí na jednom dodávateľovi riešenia. Vhodnosť pre SEO je už len bonus.