seo
H1
description
keywords
google
title
copywriting
seznam
linkbuilding

Posvietime si na Vašu návštevnosť

V čom sa chybuje?

Aj pri prezentácii na internete sa dá hravo dopustiť chýb. A rovnako ako v reálnom svete môžu mať tieto možno aj viac než citeľne negatívne dopady, ktoré rozhodne nie sú žiaduce. A preto by mal by prevedený audit, vďaka ktorému sa takéto možné chyby odhalia a následne odstránia pre spokojnosť všetkých.

A ktoré chyby že to sú? Čo že môže audit webu odhaliť a SEO následne napraviť?

  1. Web môže mať dajme tomu prehnane odborný obsah. Tento sa len hemží odbornými a cudzojazyčnými termínmi, akým prostý človek v nejednom prípade nie je schopný porozumieť ani vytušiť ich zmysel z kontextu, a je logické, že to nejedného návštevníka odradí. A to aj vtedy, ak ide o web inak vysoko kvalitný a prínosný. Oveľa rozumnejšie je tu vsadiť na stručné a zrozumiteľné vety, v akých sú odborné termíny používané čo najmenej a v prípade použitia sú náležite vysvetlené, aby boli zrozumiteľné aj pre normálneho človeka.
  2. Môže tu chýbať relevantný obsah, teda texty prispôsobené celému nákupnému procesu zákazníka. Hľadajúci tu potrebuje nájsť tiež informácie o ponúkanom produkte, aby zvážil, či tento potrebuje alebo vôbec, či a čo mu tento po kúpe prinesie. A pokiaľ sa tu relevantné informácie nenachádzajú, od nákupu to v nejednom prípade odradí. K takejto väčšej informovanosti zákazníka môže byť využitý dajme tomu blog, e-book alebo infografika, informujúca o výhodách a používaní dotyčného produktu, prospešne aj články, v ktorých sú produkty porovnávané, alebo videá. A zákazníkom nakoniec nestačí len niečo predať, je potrebné s nimi udržiavať kontakt aj naďalej.
  3. Môžu tu chýbať odkazy či tlačítka, ktorými by bol návštevník nasmerovaný tam, kam ho majiteľ webu nasmerovať chce.
  4. Závažnou vadou je tiež skutočnosť, že na webe nie sú uvádzané ceny. Cena je dôležitým, pokiaľ nie priamo tým najdôležitejším faktorom, rozhodujúcim o kúpe. Zákazník by tak mal už od samého začiatku vedieť, koľko ho dotyčná ponuka bude stáť, aby mohol učiniť správne rozhodnutie. Inak sa k nákupu celkovo neodhodlá a odíde ku konkurencii.
  5. A duplikovanie stránok týmto škodí pri vyhľadávaní.

Zbaviť sa týchto chýb znamená oveľa skôr uspieť. A naopak.

Späť na hlavnú stránku blogu

Kompletná SEO správa

V rámci mesačného rozpočtu sa postaráme o všetky kroky nutné pre dosiahnutie popredných miest vo vyhľadávačoch. Návrh kľúčových slov, SEO analýza a úpravu webu a pravidelný linkbuilding.

Nastavenie PPC kampaní

Kompletná správa PPC kampane to nie je len jednorázové nastavenie, ale pravidelná starostlivosť o Vašu kampaň, aby bola úspešná. Postaráme sa o Vaše fulltextové a obsahové kampane i sociálne siete.

Copywriting

Tvorba kvalitného obsahu je základom webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohľadom na Vašu cieľovú skupinu. Texty pripravujeme nielen pre webové stránky, ale i pre ďalšie využitie.

Tvorba webov

Webové stránky a eshopy budujeme na systéme WordPress. Ovládanie je jednoduché, systém ponúka mnoho hotových pluginov a nie ste závislí na jednom dodávateľovi riešenia. Vhodnosť pre SEO je už len bonus.

SEOlight tvoria predovšetkým ľudia. Zoznámte sa s nami.

A čo o nás hovoria naši klienti?

Kontaktujte nás!
SEOLIGHT

Kontakt

Email: michal.kuchar@seolight.sk
Telefón: +421 950554703
Skype: Netlink17

Sídlo a kancelária:

Suchdol 220
285 02 Suchdol
Okres: Kutná Hora

Fakturačné údaje:

IČ: 24239381
DIČ: CZ24239381
Suchdol 220
285 02 Suchdol