Celkom často sa nám ľuďom stáva, že si kúpime niečo na internete a tým to máme za vybavené. Prípadne síce tam o niečo ponúkané prejavujeme záujem, ale nakoniec si to aj tak nezaobstaráme a sme presvedčení o tom, že tým to pre všetkých zúčastnených skončilo. Lenže neskončilo. Zatiaľ čo my sme už takmer zabudli na to, že sme niekde niečo kúpili alebo si to so zdanlivým záujmom prezerali, tí tam na druhej strane siete na to nezabudli. A tak nám jedného dňa, a potom napríklad pomaly aj celú večnosť, prichádzajú e-maily, v ktorých sme dajme tomu opýtaní na to, ako sme s tým kúpeným spokojní, a prípadne či by sme k tomu nepotrebovali ešte niečo navyše, to či ono. Prípadne sa nám tu zmieňuje, že sme možno zabudli dokončiť nákup. Alebo sa nám dokonca ponúka aj to, čo sme si snáď kúpiť ani nechceli.
Takéto e-maily nám neprichádzajú celkom sami od seba. Väčšinou sme sa niekde zaujímali o nejakú ponuku či si niečo kúpili, a pritom sme zaškrtli políčko, že súhlasíme so spracovaním svojho e-mailu. Alebo sme naopak nezrušili predvyplnené zaškrtnutie u tohto počinu.
A tým sa stávame objektmi, na ktoré cieli e-mailing. Teda propagácia založená na tom, že sa tým, kto u niekoho nakúpili alebo prejavovali určitú aktivitu, začne ponúkať niečo ďalšie. Čo je vlastne celkom premyslený ťah- pokiaľ sme o niečo mohli mať záujem, ale na prvý raz sme si to nekúpili, mohlo by to vyjsť po druhé, po tretie,… A pokiaľ sme niekde nakúpili, možno sme do predávajúceho vložili istú dôveru, možno nás tento uspokojil, a tak by sme ho napríklad mohli využiť znova. A on by si zarobil, o čo tu ide predovšetkým.
A tak je e-mailing skvelá metóda propagácie. Čo sa ale nedá prevádzkovať len tak amatérsky. Pretože potom by to síce mohlo čiastočne zafungovať, ale tiež by s tým mohli byť problémy súvisiace s problematikou spamovania.
A preto si podnikatelia na internete zaobstarávajú databázy tých, ktorých by mohli efektívne osloviť. A tu viac a tu menej často z toho niečo vyťažia.
Späť na hlavnú stránku bloguV rámci mesačného rozpočtu sa postaráme o všetky kroky nutné pre dosiahnutie popredných miest vo vyhľadávačoch. Návrh kľúčových slov, SEO analýza a úpravu webu a pravidelný linkbuilding.
Kompletná správa PPC kampane to nie je len jednorázové nastavenie, ale pravidelná starostlivosť o Vašu kampaň, aby bola úspešná. Postaráme sa o Vaše fulltextové a obsahové kampane i sociálne siete.
Tvorba kvalitného obsahu je základom webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohľadom na Vašu cieľovú skupinu. Texty pripravujeme nielen pre webové stránky, ale i pre ďalšie využitie.
Webové stránky a eshopy budujeme na systéme WordPress. Ovládanie je jednoduché, systém ponúka mnoho hotových pluginov a nie ste závislí na jednom dodávateľovi riešenia. Vhodnosť pre SEO je už len bonus.