K úspechom webov na internete slúži všeličo. Okrem iného aj odkazy, a z týchto potom aj tie interné. Teda odkazy prepájajúce medzi sebou jednotlivé stránky patriace k tomu istému webu. Také odkazy totiž rovnako ako tie externé slúžia ako určité ‚hlasy vo voľbách‘ a internetové vyhľadávače aj podľa ich množstva a kvality rozhodujú o tom, čo sa ako ponúkne hľadajúcim užívateľom internetu. A súčasne tieto odkazy uľahčujú život aj tým tu hľadajúcim ľuďom, a to tým, že zjednodušujú orientáciu na webe a prehliadanie jeho stránok.
Ale aby všetko fungovalo tak, ako to fungovať má, treba vytvoriť také interné odkazy skutočne kvalitne a žiadúcne hojne. A pretože sa obsah a štruktúra webov často mení adekvátne potrebám, je potrebné ony odkazy nielen raz vytvoriť, ale tiež ich sledovať, upravovať, pridávať či odoberať tak, aby bola situácia ideálna. A aby to bolo dokonalé, je nevyhnutné vykonávať audit takýchto interných odkazov. A ktoré nástroje je možné na tento účel využiť?
Je tu napríklad Google Search Console, ponúkajúci celý rad informácií o kľúčových slovách a nielen tých.
Ďalej je tu Screaming Frog, ktorý ponúka okrem informácií o počte interných odkazov aj údaje o kľúčových slovách, chybové a presmerované stránky, texty odkazov atď.
A na audit interných odkazov potom možno využiť aj platený Ahrefs, informujúci o najsilnejších stránkach, ktoré možno využiť na prelinkovanie stránok slabých.
Audit je tu jednoducho dôležitý. Pretože chyby sa stávajú, a treba sa im brániť a efektívne ich naprávať. Pretože treba nadmerné množstvo, teda obvykle viac ako stovka, interných odkazov môže zmiasť vyhľadávače a znížiť ich hodnotu, ten istý text pri odkazoch môže znamenať horšie hodnotenie tohto kľúčového slova internetovými vyhľadávačmi, no-follow odkazy nie sú pri interných odkazoch vhodné, a nemalo by dochádzať ani na to, aby tu boli stránky bez prepojenia so zvyškom webu, ktoré vyhľadávače nenájdu. Nikto si predsa nechce sám zbytočne uškodiť.
V rámci mesačného rozpočtu sa postaráme o všetky kroky nutné pre dosiahnutie popredných miest vo vyhľadávačoch. Návrh kľúčových slov, SEO analýza a úpravu webu a pravidelný linkbuilding.
Kompletná správa PPC kampane to nie je len jednorázové nastavenie, ale pravidelná starostlivosť o Vašu kampaň, aby bola úspešná. Postaráme sa o Vaše fulltextové a obsahové kampane i sociálne siete.
Tvorba kvalitného obsahu je základom webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohľadom na Vašu cieľovú skupinu. Texty pripravujeme nielen pre webové stránky, ale i pre ďalšie využitie.
Webové stránky a eshopy budujeme na systéme WordPress. Ovládanie je jednoduché, systém ponúka mnoho hotových pluginov a nie ste závislí na jednom dodávateľovi riešenia. Vhodnosť pre SEO je už len bonus.