Vyhľadávanie transakcií v obchodoch podľa údajov spoločnosti Google vzrástlo a to predovšetkým v dobe, kedy sa prihlásil o slovo Covid 19 a situácia sa tým skutočne skomplikovala. A aj keď mohli nakupujúci opäť navštíviť kamenné obchody, tak nákupy na internete nijako nepovolili svoju priečku. Nie je divu, že Google pridáva chytré ponuky pre predaj v e-shope, čím optimalizuje ponuky pre offline transakcie. Začiatkom novembra bolo oznámené majiteľom internetových obchodov, že si môžu pridať Smart Bidder, ktorý je určený pre predaj a celkovo zvýšenie počtu návštev zákazníkov. Je to v podstate skvelý nástroj ako nalákať s ponukou, aby ľudia nakúpili teraz a ihneď.
Inzerenti alebo predajcovia môžu ľahko nahrať transakčné údaje, ktoré budú bezpečné pre ochranu súkromia, čím optimalizujú konverzie z predaja v obchodoch pre kampane vo vyhľadávania a v nákupoch. Cieľ je samozrejme jasný- zvýšiť predaj svojich zásob. Google pre tento prípad má už niekoľko osvedčených postupov, ako zlepšiť používanie tejto funkcie, zvlášť ak chcú predajcovia zvýšiť predaj prostredníctvom online vyhľadávania.
Poďme sa pozrieť na stratégiu chytrých ponúk od Googlu
Obchodný cieľ:
V prvom prípade je cieľom získať čo najviac konverzií s pevným rozpočtom alebo pevnou návratnosťou svojich investícií. Chytrá ponuka má za cieľ maximalizovať konverzie a CPA (jedná sa o jednotku, ktorá posudzuje výkon online kampaní).
Pre zvýšenie zisku je potrebné dosiahnuť čo najviac konverzií pri pevne stanovenom rozpočte alebo samozrejme investície do reklamy. Je logické, že potom je potrebné získať návratnosť investícií do reklamy a maximalizovať hodnoty konverzie.
Ako postupovať pre úspešné preniknutie na trh?
Vzhľadom k tomu, že Vianoce sa blížia, je potrebné urobiť krok dopredu a lepšie podchytiť zákazníkov. Nebudeme si ani klamať, že niekedy získavanie konverzie je o tom byť na správnom mieste a v správny čas v SERP.
Späť na hlavnú stránku bloguV rámci mesačného rozpočtu sa postaráme o všetky kroky nutné pre dosiahnutie popredných miest vo vyhľadávačoch. Návrh kľúčových slov, SEO analýza a úpravu webu a pravidelný linkbuilding.
Kompletná správa PPC kampane to nie je len jednorázové nastavenie, ale pravidelná starostlivosť o Vašu kampaň, aby bola úspešná. Postaráme sa o Vaše fulltextové a obsahové kampane i sociálne siete.
Tvorba kvalitného obsahu je základom webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohľadom na Vašu cieľovú skupinu. Texty pripravujeme nielen pre webové stránky, ale i pre ďalšie využitie.
Webové stránky a eshopy budujeme na systéme WordPress. Ovládanie je jednoduché, systém ponúka mnoho hotových pluginov a nie ste závislí na jednom dodávateľovi riešenia. Vhodnosť pre SEO je už len bonus.