Tento termín skrýva takmer to najpodstatnejšie- titulok. Titulok musí byť napísaný správne, a to nielen z pohľadu jazykovej správnosti, ale tiež musí vystihovať podstatu celého textu, ktorý je pod ním uvedený. Nie nadarmo sa preto titulku alebo SEO title venuje veľa pozornosti.
Titulok sa najčastejšie označuje ako <TITLE >, čím vychádza zo zdrojového kódu, v ktorom sa webové stránky píšu a tvoria. Aby mohol byť titulok uznaným za kvalitný, mal by byť zaujímavý, informatívny a maximálne vystihnúť danú problematiku. Málokto si to totiž uvedomuje, ale práve to, v akom je titulok stave, sa v nemalej miere prejavuje v podobe celkovej efektivity odkazu, a to najmä v SERP. Hoci má titulok spravidla len niečo okolo 150 znakov, aj napriek tomu je na neho braný veľký dôraz, čo má svoje opodstatnenie.
To, ako titulok vyzerá, respektíve ako bude vyzerať, pokiaľ by ste ho naozaj použili, si môžete overiť pomocou množstva rôznych nástrojov. Tie vám doporučia správnu dĺžku a zároveň vám titulok zobrazia tak, ako bude zobrazený v SERP.
Späť na hlavnú stránku bloguV rámci mesačného rozpočtu sa postaráme o všetky kroky nutné pre dosiahnutie popredných miest vo vyhľadávačoch. Návrh kľúčových slov, SEO analýza a úpravu webu a pravidelný linkbuilding.
Kompletná správa PPC kampane to nie je len jednorázové nastavenie, ale pravidelná starostlivosť o Vašu kampaň, aby bola úspešná. Postaráme sa o Vaše fulltextové a obsahové kampane i sociálne siete.
Tvorba kvalitného obsahu je základom webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohľadom na Vašu cieľovú skupinu. Texty pripravujeme nielen pre webové stránky, ale i pre ďalšie využitie.
Webové stránky a eshopy budujeme na systéme WordPress. Ovládanie je jednoduché, systém ponúka mnoho hotových pluginov a nie ste závislí na jednom dodávateľovi riešenia. Vhodnosť pre SEO je už len bonus.