Keby sme si mali popísať činnosť internetových vyhľadávačov veľmi zjednodušeným spôsobom, ktorý pochopí snáď každý z nás, funguje to vlastne nasledovne:
Nástroj zvaný internetový vyhľadávač vyšle na internet svojich robotov, ktorí vlezú na určitú internetovú stránku, na ktorú sa nejakým spôsobom dostanú. Keď tu tieto sú, prešmejdí obsah tejto stránky a pošlú ho internetovému vyhľadávaču, ktorý si ho uloží, a ak majú kadiaľ, putujú na ďalšiu stránku. A potom zase na ďalšie a na ďalšie. A všade si počínajú obdobne.
A čo potom robí vyhľadávač s takto získanými dátami? Preberie si ich a uloží do šuplíčkov, kde ich potom nájde v prípade, že je na dotyčné záležitosti opýtaný niekým z radov internetovej verejnosti. A pretože je takých šuplíčkov vzhľadom na množstvo obsahu na internete veľa, hodnotí vyhľadávač tento obsah aj podľa relevantnosti, aj podľa technických kvalít webov, na ktorých je tento nájdený, aj podľa množstva odkazov, ktoré na takýto obsah smerujú z iných webov, aj podľa toho , ako rýchlo sa ktorý web načíta, koľko má obsahu a akým sa tento javí byť… A podľa toho, v akom dôležitom šuplíčku sa dotyčný hľadaný obsah uloží, je tento aj ponúkaný hľadajúcim ľuďom.
A keď chce niekto z majiteľov webov, aby bola jeho ponuka ponúkaná prednostne a dostala sa tak k dostatočnému počtu tých hľadajúcich? Potom musí optimalizovať pre internetové vyhľadávače. Teda musí sa postarať, aby sa práve to na jeho webe ponúkanej dostalo do najdostupnejších šuplíčkov. A to znamená treba vybrať si pre svoj web také kľúčové slová, ktoré sú najhojnejšie hľadané, musia vylepšiť ako svoj web, tak aj jeho obsah tak, aby to vyhľadávaču najlepšie vyhovovalo.
Vyzerá to jednoducho, že? Ale to len preto, že je to tu popísané tak, aby to snáď každý pochopil. V skutočnosti je ale fungovanie vyhľadávačov a optimalizácia webov pre nich celkom komplikovaná záležitosť. Ktorú je najlepšie nechať na odborníkoch.
V rámci mesačného rozpočtu sa postaráme o všetky kroky nutné pre dosiahnutie popredných miest vo vyhľadávačoch. Návrh kľúčových slov, SEO analýza a úpravu webu a pravidelný linkbuilding.
Kompletná správa PPC kampane to nie je len jednorázové nastavenie, ale pravidelná starostlivosť o Vašu kampaň, aby bola úspešná. Postaráme sa o Vaše fulltextové a obsahové kampane i sociálne siete.
Tvorba kvalitného obsahu je základom webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohľadom na Vašu cieľovú skupinu. Texty pripravujeme nielen pre webové stránky, ale i pre ďalšie využitie.
Webové stránky a eshopy budujeme na systéme WordPress. Ovládanie je jednoduché, systém ponúka mnoho hotových pluginov a nie ste závislí na jednom dodávateľovi riešenia. Vhodnosť pre SEO je už len bonus.