Keby ste sa rozhodli nájsť na internete nejaký určitý web, určite sa nebudete spoliehať na metódu pokusu a omylu. Iste, aj tak by ste sa možno nakoniec dostali k tomu, čo hľadáte, ale isté by to nebolo, a navyše by išlo o príliš komplikované hľadanie, obzvlášť vtedy, keď by ste ani nevedeli, či to hľadané vôbec existuje.
A kvôli tejto zložitosti a neistote je logické, že web hocikoho z podnikateľov na internete uniká pozornosti verejnosti, a to aj vtedy, keď ide o veľmi zaujímavú a lukratívnu ponuku. Nikto nehľadá to, čo je skoro neobjaviteľné, na čo nič neukazuje a o čom vlastne ani nie je známe, či to existuje. Užívatelia internetu jednoducho nájdu niečo podobné a ďalšie hľadanie už vzdajú. A majiteľ ‚neviditeľného‘ webu má smolu.
Zmeniť sa to ale pochopiteľne vždy dá. A to s pomocou optimalizácie pre internetové vyhľadávače, ktorá webom zaisťuje lepšie umiestnenie medzi výsledkami vyhľadávania v internetových vyhľadávačoch. Keď sa pre určitý web zvolia tie najvhodnejšie kľúčové slová, keď sa tento technicky zdokonalí, zaplní ideálnymi textami a grafikou, keď sa pripraví kvalitná propagácia a ‚rozhodia sa siete‘ s pomocou spätných odkazov, dá sa s prvotnými neúspechmi webu skoncovať. A možno mu zaistiť toľko potrebnú návštevnosť.
A ako fungujú napríklad tie vyššie zmienené spätné odkazy, na čo je tu linkbuilding? Je to vlastne celkom jednoduché napriek zložitosti tohto odboru. Spätné odkazy sú tu na to, aby umiestnené na iných weboch lákali používateľov na web, ktorý je nimi propagovaný. Také spätné odkazy čakajú, až na nich niekto narazí a prejaví záujem o to, na čo tieto odkazujú. A potom už stačí iba kliknutie na ne, aby sa používateľ jedného webu preniesol na web iný.
A aby to fungovalo, treba mať jednak dostatok takých odkazov a jednak mať tieto presne tam, kde sa najľahšie splnia ich funkcie. Je vhodné umiestňovať odkazy na skvele hodnotené a dosť navštevované weby s identickým alebo aspoň podobným obsahom, a na týchto na miesta, kde ľudia na také odkazy najskôr narazia. Pretože len tak sú takýmito odkazmi privedení užívatelia tam, kde sú očakávaní. A kde ich treba.
V rámci mesačného rozpočtu sa postaráme o všetky kroky nutné pre dosiahnutie popredných miest vo vyhľadávačoch. Návrh kľúčových slov, SEO analýza a úpravu webu a pravidelný linkbuilding.
Kompletná správa PPC kampane to nie je len jednorázové nastavenie, ale pravidelná starostlivosť o Vašu kampaň, aby bola úspešná. Postaráme sa o Vaše fulltextové a obsahové kampane i sociálne siete.
Tvorba kvalitného obsahu je základom webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohľadom na Vašu cieľovú skupinu. Texty pripravujeme nielen pre webové stránky, ale i pre ďalšie využitie.
Webové stránky a eshopy budujeme na systéme WordPress. Ovládanie je jednoduché, systém ponúka mnoho hotových pluginov a nie ste závislí na jednom dodávateľovi riešenia. Vhodnosť pre SEO je už len bonus.