zeměkoule zhasnuto
vlna 1 vlna 2 vlna 3 vlna 4 vlna 5 vlna 6 zhasnuta blank čtverec zeměkoule mrak zadní levý mrak pravý mrak
seo
H1
description
keywords
google
title
copywriting
seznam
linkbuilding
satelit

Posvietime si na Vašu návštevnosť

Rozdiel medzi PPC a SEO

Pri zadaní kľúčového slova do vyhľadávača (napríklad Google alebo Seznam) je možné si všimnúť hneď dvojitých výsledkov. Ide o takzvané organické výsledky a textovú či inú reklamu. Obidva tieto produkty sú pritom kľúčové, pokiaľ sa porovnáva viditeľnosť webu.

Príkladom môže byť internetový obchod. Akonáhle budete chcieť zakúpiť určitý produkt, zadáte názov tohto produktu do vyhľadávača, necháte si zobraziť výsledky, a práve v tejto chvíli môžete vidieť dva typy odkazov do daného obchodu- organický a reklamný. Aký je medzi nimi rozdiel?

Je reklama drahá, neseriózna a neistá forma zviditeľnenia sa?

Človek by si mohol povedať, že snažiť sa zviditeľniť svoje webové stránky v podobe reklamy nie je zlá voľba, ale zároveň ho môže napadnúť, že ide o drahú záležitosť. Preto sa mu môže viac zapáčiť propagácia prostredníctvom organických výsledkov, kedy sa odkaz na cieľovú stránku bude nachádzať na prvých pozíciách, aby mal majiteľ webu najväčšiu šancu, že užívatelia pri vyhľadaní daného kľúčového slova kliknú práve na jeho odkaz. Tu je však háčik- kto vám zaistí, že odkaz na váš web bude na predných pozíciách?

Pokiaľ je predmetom záujmu internetový obchod s elektronikou, je zrejmé, že takýto obchod má veľmi silnú konkurenciu, ktorá sa bude snažiť o to isté, a to byť na prvých pozíciách. Preto prichádza na radu takzvaná SEO optimalizácia, ktorá má za úlohu dostať odkaz na web na prvé pozície, a to aj s ohľadom na silnú konkurenciu. Ako je toto náročné alebo nie je, to je veľmi individuálna záležitosť. Faktom však zostáva, že ide o prirodzený spôsob, ako svoj web zviditeľniť, a preto i pre potenciálneho návštevníka sa bude javiť tento spôsob ako dôveryhodnejší.

Reklama pomôže v ťažších situáciách

Keď si myslíte, že SEO nie je pre váš web vhodné, môžete sa rozhodnúť pre PPC reklamu. Tá je úplným štandardom, avšak je nutné počítať s tým, že to bude pravdepodobne finančne náročnejšie než v prípade SEO optimalizácie.

Rozdiel medzi PPC a SEO v bodoch:

Oblasť SEO PPC je v súčasnej dobe veľmi diskutovaná. Ak už budete mať záujem o kvalitnú SEO optimalizáciu s reálnymi výsledkami alebo o niečo lacnejšiu PPC reklamu, mali by ste sa obrátiť na niekoho, u koho budete mať istotu kvalitného výsledku.

Späť na hlavnú stránku blogu

Kompletná SEO správa

V rámci mesačného rozpočtu sa postaráme o všetky kroky nutné pre dosiahnutie popredných miest vo vyhľadávačoch. Návrh kľúčových slov, SEO analýza a úpravu webu a pravidelný linkbuilding.

Nastavenie PPC kampaní

Kompletná správa PPC kampane to nie je len jednorázové nastavenie, ale pravidelná starostlivosť o Vašu kampaň, aby bola úspešná. Postaráme sa o Vaše fulltextové a obsahové kampane i sociálne siete.

Copywriting

Tvorba kvalitného obsahu je základom webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohľadom na Vašu cieľovú skupinu. Texty pripravujeme nielen pre webové stránky, ale i pre ďalšie využitie.

Tvorba webov

Webové stránky a eshopy budujeme na systéme WordPress. Ovládanie je jednoduché, systém ponúka mnoho hotových pluginov a nie ste závislí na jednom dodávateľovi riešenia. Vhodnosť pre SEO je už len bonus.

SEOlight tvoria predovšetkým ľudia. Zoznámte sa s nami.

A čo o nás hovoria naši klienti?

Kontaktujte nás! kontakt mail kontakt telefon
SEOLIGHT

Kontakt

Email: michal.kuchar@seolight.sk
Telefón: +421 950554703
Skype: Netlink17

Sídlo a kancelária:

Suchdol 220
285 02 Suchdol
Okres: Kutná Hora

Fakturačné údaje:

IČ: 24239381
DIČ: CZ24239381
Suchdol 220
285 02 Suchdol