Ako si určite dokážete predstaviť, pri podnikaní nie je reklamy nikdy dosť. Čím viac je nejaký ten biznis propagovaný, tým je pravdepodobnejšie, že bude dosahovať vytúžené úspechy. Ale je tu jeden háčik. A síce ten, že za reklamu celkovo sa platí, a to nie práve málo. Takže si môžeme síce nejakú tú propagáciu dopriavať aj vo vyššej miere, lenže to by predstavovalo závratnú finančnú náročnosť, neúmernú tomu, čo by propagovanie v konečnom dôsledku prinieslo. Proste by sa podnikateľ pri neúmernom množstve reklamy namiesto zisku zruinoval, platbami za túto. A to sa nemôže pripustiť.
A tak je v prípade e- shopov vhodné zaistiť lepšiu štruktúru PPC kampane, a to tak, aby reklama dorazila len tam, kde to je žiaduce. A to nielen aby míňala tých, na ktorých necieli, ale aby sa zbytočne nezobrazovala opakovane a stávajúcim či získaným zákazníkom. Pretože je jasné, že platiť za to, že sa niekto bude po omrzení pripomínať tým, ktorým sa už pripomínať netreba, by bolo zbytočným mrhaním finančných prostriedkov, nehovoriac o tom, že by to mohlo existujúcich klientov skôr odpudiť než utvrdiť.
Je teda potrebné si ujasniť, koľko je prevádzkovateľ takéhoto e- shopu za PPC reklamu ochotný zaplatiť v prípade stávajúcich a koľko v prípade nových zákazníkov a musí si pripraviť pre každý z týchto typov zákazníkov vlastnú stratégiu.
Vo vyhľadávačoch rovnako ako na sociálnych sieťach je potom potrebné oddeliť reklamu zvlášť pre opakovane prichádzajúcich návštevníkov, pre tých, čo sem zavítali prvýkrát, a pre tých, čo už dlhší čas nenakupovali a vyzerajú teda stratene. Každá skupina vyžaduje trochu špecifický prístup, obsah reklamy, proste niečo extra.
Keď sa potom reklama takýmto spôsobom rozdelí, je možné každej kategórii ukázať presne to, čo táto potrebuje, bez nutnosti informovať (často márne) všetkých o všetkom. A zároveň sa dá zvážiť, čo ktorá z týchto skupín znamená pre prínos, a tomu prispôsobiť aj výdaje na propagáciu.
Späť na hlavnú stránku bloguV rámci mesačného rozpočtu sa postaráme o všetky kroky nutné pre dosiahnutie popredných miest vo vyhľadávačoch. Návrh kľúčových slov, SEO analýza a úpravu webu a pravidelný linkbuilding.
Kompletná správa PPC kampane to nie je len jednorázové nastavenie, ale pravidelná starostlivosť o Vašu kampaň, aby bola úspešná. Postaráme sa o Vaše fulltextové a obsahové kampane i sociálne siete.
Tvorba kvalitného obsahu je základom webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohľadom na Vašu cieľovú skupinu. Texty pripravujeme nielen pre webové stránky, ale i pre ďalšie využitie.
Webové stránky a eshopy budujeme na systéme WordPress. Ovládanie je jednoduché, systém ponúka mnoho hotových pluginov a nie ste závislí na jednom dodávateľovi riešenia. Vhodnosť pre SEO je už len bonus.