V podnikaní, a nielen v podnikaní, je propagácia vlastne na programe snáď každého dňa. Musí sa tu nevyhnutne dariť, musí tu byť dostatok zákazníkov, a týchto sa pochopiteľne musí podariť náležite osloviť, prilákať a presvedčiť. Ale zatiaľ čo sa niekedy tradovalo, že sa dobrý tovar predáva sám, a za éry socializmu sa predalo vlastne skoro čokoľvek, aj kdejaký brak, pretože nič lepšieho k dostaniu nebolo, dnes je celkom iná doba. Ponúk čohokoľvek je všade nadmiera, každý z tých, kto niečo zháňa, má veľa na výber, a preto sa tí, ktorí niečo hodlajú speňažiť, musia ponúkať a vyslovene nútiť. A tých, kto tak činí na internete, to pochopiteľne takisto neobchádza, aj tí na seba musia strhnúť dostatočnú pozornosť tých, z ktorých by sa dalo niečo dostať.
Ale ako sa robí reklamná kampaň na internete? Tam sa predsa nedá niekam vylepiť plagát, tam sa nedajú tým prechádzajúcim podávať letáky alebo im tieto len tak bez rozmyslu vkladať do poštových schránok. Tu nejedna osvedčená metóda z reálneho sveta zlyháva.
Ale našťastie sú tu neúčinné metódy propagácie, ktoré sú určené pre podnikanie v kamenných prevádzkach, nahradené metódami inými, ktoré sú práve pre toto ako stvorené.
A ako sa na internete správne propagovať?
Kým sa do toho niekto pustí, mal by v prvom rade zvážiť to, komu a čo hodlá ponúkať. Mal by vedieť, čo si jeho potenciálni zákazníci želajú. Ani tá najlepšie pripravená reklamná kampaň neuspeje, ak ponúka to, čo nikto nechce.
A pretože ide o reklamu publikovanú na internete, musí mať táto nevyhnutne aj to, čo je pre internet špecifické, aby mohla mať úspech. Musí obsahovať správne kľúčové slová, a to najlepšie aj v titulkoch, mala by byť responzívna, musí tu byť aj niečo, čo motivuje. A v ideálnom prípade by malo ísť o reklamu PPC, čo sa umiestňuje vo vyhľadávačoch na ideálnom mieste a financuje sa úmerne svojmu efektu. A navrch prospieva aj SEO.
Späť na hlavnú stránku bloguV rámci mesačného rozpočtu sa postaráme o všetky kroky nutné pre dosiahnutie popredných miest vo vyhľadávačoch. Návrh kľúčových slov, SEO analýza a úpravu webu a pravidelný linkbuilding.
Kompletná správa PPC kampane to nie je len jednorázové nastavenie, ale pravidelná starostlivosť o Vašu kampaň, aby bola úspešná. Postaráme sa o Vaše fulltextové a obsahové kampane i sociálne siete.
Tvorba kvalitného obsahu je základom webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohľadom na Vašu cieľovú skupinu. Texty pripravujeme nielen pre webové stránky, ale i pre ďalšie využitie.
Webové stránky a eshopy budujeme na systéme WordPress. Ovládanie je jednoduché, systém ponúka mnoho hotových pluginov a nie ste závislí na jednom dodávateľovi riešenia. Vhodnosť pre SEO je už len bonus.