Ten, kto nemá na svojom podnikateľskom webe žiaducu návštevnosť, má logicky problémy. Bez návštevnosti sa obchody nehýbu a tak nevyhnutné peniaze neprichádzajú a neprichádzajú. A ako už sa celkom dobre vie, dá sa podobná nepríjemná situácia vylepšiť jednak optimalizáciou pre internetové vyhľadávače a jednak PPC reklamami.
Avšak nie každý z podnikateľov si môže dovoliť v žiadúcne veľkej miere obe tieto riešenia problémov. Bolo by to veľmi drahé a nad možnosti majiteľa webu a investície do oboch súčasne by sa niekedy tiež nemusela vrátiť. A tak si treba vybrať to najdôležitejšie, to, čo je potrebné na dosiahnutie žiaducich výsledkov, a na to ostatných (aspoň zatiaľ) rezignovať.
Na PPC reklamu by teda mali vsádzať najskôr tí, ktorí potrebujú dosiahnuť rýchle zlepšenie. Pretože to je práve u kvalitnej PPC pravidlom, na rozdiel od SEO. Vďaka PPC sa dá razom dostať do čela ponúk v Googli, a to zariadi okamžite veľkú návštevnosť a snáď aj dosahovanie potrebných ziskov, vďaka PPC môže aj neznáma malá firma prekonať svojich zavedených, známych a úspešných konkurentov. Avšak sú to vplyvné firmy, ktoré si môžu PPC reklamu dovoliť predovšetkým, a preto majú obsadené najvhodnejšie kľúčové slová. A preto sa ani práve tento typ reklamy menším podnikom často nevypláca.
Optimalizácia pre internetové vyhľadávače, teda SEO, je naopak celým súborom činností, ktorými si možno zaistiť lepšiu pozíciu vo vyhľadávačoch tiež. Avšak ide tu o proces postupný a nezaručujúce dosiahnutie konkrétnej pozície vo vyhľadávačoch, tým menej potom tej prvej. Jej prednosťou však treba aj to, že privádza na optimalizovaný web kvalifikovaných potenciálnych zákazníkov, teda tých, o ktorých tu ide predovšetkým. Optimalizáciou sa tiež zdokonaľuje navigácia a využiteľnosť internetových stránok a je jej zaisťovaný udržateľný a dlhodobý rast, ktorý PPC pre zmenu ponúknuť nemôže.
A čo je teda lepšie? PPC alebo SEO? Odpoveď je jasná. Oboje súčasne. Pokiaľ si to ale podnikatelia pochopiteľne môžu dovoliť.
V rámci mesačného rozpočtu sa postaráme o všetky kroky nutné pre dosiahnutie popredných miest vo vyhľadávačoch. Návrh kľúčových slov, SEO analýza a úpravu webu a pravidelný linkbuilding.
Kompletná správa PPC kampane to nie je len jednorázové nastavenie, ale pravidelná starostlivosť o Vašu kampaň, aby bola úspešná. Postaráme sa o Vaše fulltextové a obsahové kampane i sociálne siete.
Tvorba kvalitného obsahu je základom webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohľadom na Vašu cieľovú skupinu. Texty pripravujeme nielen pre webové stránky, ale i pre ďalšie využitie.
Webové stránky a eshopy budujeme na systéme WordPress. Ovládanie je jednoduché, systém ponúka mnoho hotových pluginov a nie ste závislí na jednom dodávateľovi riešenia. Vhodnosť pre SEO je už len bonus.