Keď chce niekto, aby sa o jeho podnikaní dozvedel povedzme aj celý šíry svet, potrebuje nevyhnutne nielen svoj podnikateľský web, ale takisto jeho čo najefektívnejšie fungujúcu propagáciu. Pretože ani bez jedného z tohto práve zmieneného sa nedá zaobísť. Ani najdokonalejší web si nenájde cestu k publiku, keď nikto nevie, kde a ako ho nájsť, ani tá najlepšia reklama nepomôže k dosiahnutiu zámerov podnikateľa, ak je jeho web takpovediac pre mačku a pod psa.
O tom, ako vyzerá kvalitný web, sa tu dnes rozpisovať nebudeme. Poďme sa ale pozrieť na to, ako takýto web propagovať, a to v natoľko významnom vyhľadávači, akým je Google. Pretože určite neplatí, že sa stačí na ľudí, ktorí za Googlom stoja, obrátiť, zaplatiť im a oni docielia pre svojho klienta automaticky zázrak v podobe vysokej návštevnosti, nízkej ceny takejto propagácie a vysokých ziskov.
Najskôr si je totiž potrebné povedať, že PPC reklama v Googli cieli predovšetkým na kľúčové slová. A aj keď je tu tiež možnosť zvoliť si pohlavie, vekovú skupinu a podobne, na koho sa má reklama zamerať, sú kľúčové slová tým najdôležitejším zo všetkého práve zmieneného. A človek, ktorý si reklamu objednáva, by tak mal vedieť, o aké kľúčové slová má záujem a čo od tejto propagácie očakáva.
PPC reklama je potom financovaná podľa počtu preklikov. A to znamená, že je súčasne potrebné nájsť takú cenu jednotlivých kliknutí, aby to bolo finančne atraktívne. A preto je potrebné zaujímať sa o to, do akej miery je ktoré kľúčové slovo atraktívne a hľadané a koľko sa za neho približne ponúka v aukcii. Čo umožňuje odhadnúť minimálnu cenu toho, že sa táto reklama objaví na hlavnej stránke vyhľadávača.
Ale je zrejmé, že umiestnenie takejto reklamy na prvom mieste vo vyhľadávaní za tú minimálnu cenu sa obstarať nedá, tá je naopak najdrahšia. Tá predstavuje u obľúbených a vyhľadávaných ponúk a pri silnom konkurenčnom tlaku napríklad aj stokorunové čiastky.
Ak chce potom podnikateľ, aby bola jeho reklama považovaná Googlom za kvalitnú, musí si obstarať kvalitné, rýchle sa načítajúce a lukratívne ponuky obsahujúci web, na ktorom sa dá ľahko orientovať, a musí mať takisto reklamu, čo zodpovedá obsahu vstupnej stránky a webu.
Späť na hlavnú stránku bloguV rámci mesačného rozpočtu sa postaráme o všetky kroky nutné pre dosiahnutie popredných miest vo vyhľadávačoch. Návrh kľúčových slov, SEO analýza a úpravu webu a pravidelný linkbuilding.
Kompletná správa PPC kampane to nie je len jednorázové nastavenie, ale pravidelná starostlivosť o Vašu kampaň, aby bola úspešná. Postaráme sa o Vaše fulltextové a obsahové kampane i sociálne siete.
Tvorba kvalitného obsahu je základom webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohľadom na Vašu cieľovú skupinu. Texty pripravujeme nielen pre webové stránky, ale i pre ďalšie využitie.
Webové stránky a eshopy budujeme na systéme WordPress. Ovládanie je jednoduché, systém ponúka mnoho hotových pluginov a nie ste závislí na jednom dodávateľovi riešenia. Vhodnosť pre SEO je už len bonus.