Ako preklik sa označuje kliknutie návštevníkom webovej stránky na určitý odkaz a úplné načítanie cieľového odkazu. Tieto odkazy sú najčastejšie tvorené reklamou, a preto ide z pohľadu inzerenta o žiaduci jav. O prekliku sa hovorí aj v súvislosti s modelom platby za reklamu na internete, akým je PPC čiže platba za preklik. Je však nutné rozlišovať kliknutie a preklik, nakoľko ide o dve odlišné veci. Totiž v prípade, kedy by návštevník určitej webovej stránky na odkaz klikol, ale neprišlo by k úplnému načítaniu stránky, nie je možné toto kliknutie na odkaz označiť za preklik, ale jedná sa o obyčajné kliknutie na odkaz.
Tento rozdiel má význam práve z hľadiska platby za reklamu, pretože pokiaľ by inzerent platil za kliknutie, a nie za nie preklik, mohlo by prichádzať k tomu, že užívatelia internetu si nenechajú načítať cieľový web, a preto nepríde k plnej interakcii s obsahom cieľového odkazu, čo pozíciu inzerenta značne znevýhodňuje.
V rámci mesačného rozpočtu sa postaráme o všetky kroky nutné pre dosiahnutie popredných miest vo vyhľadávačoch. Návrh kľúčových slov, SEO analýza a úpravu webu a pravidelný linkbuilding.
Kompletná správa PPC kampane to nie je len jednorázové nastavenie, ale pravidelná starostlivosť o Vašu kampaň, aby bola úspešná. Postaráme sa o Vaše fulltextové a obsahové kampane i sociálne siete.
Tvorba kvalitného obsahu je základom webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohľadom na Vašu cieľovú skupinu. Texty pripravujeme nielen pre webové stránky, ale i pre ďalšie využitie.
Webové stránky a eshopy budujeme na systéme WordPress. Ovládanie je jednoduché, systém ponúka mnoho hotových pluginov a nie ste závislí na jednom dodávateľovi riešenia. Vhodnosť pre SEO je už len bonus.