Na internete slávia so svojim podnikaním úspechy len tí, čo dokážu zabodovať u internetových vyhľadávačov. Ten, koho výtvor sa prepracuje na predné pozície v internetových vyhľadávačoch, akými sú u nás ako je známe predovšetkým Google a Zoznam (Seznam), má istotu, že si ho internetová verejnosť všimne, čím sa odlišuje od tých, ktorí sa netešia vo vyhľadávačoch skvelým výsledkom.
A pretože ani vyhľadávače nie sú všetko, vsádza sa aj na druhú veľmi efektívnu metódu, ako osloviť verejnosť, a tou sú sociálne siete.
A ako sa v oboch prípadoch čo najlepšie presadiť? Tí, čo sú v obraze, vedia, že sa to najlepšie dosahuje s využitím ako optimalizácie, tak aj PPC propagácie.
Pokiaľ sa bavíme o využití tejto reklamy vo vyhľadávačoch, dá sa o nej povedať to, že sa s ňou dosiahne aj toho, čoho by sa ani s maximálnym využitím optimalizácie dosiahnuť nemuselo. Aj keď sa optimalizáciou dokáže web stať ideálom internetových vyhľadávačov, niekedy v nich proste nemôže predbehnúť platenú, teda práve PPC reklamu. U nej sa totiž platí za počet preklikov, a pokiaľ si za ňu internetové vyhľadávače nechávajú zaplatiť, logicky ju umiestnia do čela všetkých ponúk, aby sa práve sem dostalo čo najviac relevantných užívateľov internetu.
Niekedy vyjde takáto reklama na dva a niekedy napríklad aj na dvadsať tisíc korún mesačne, niekedy sa zaplatí za kliknutie päťkorunačkou a niekedy napríklad aj tridsať násobne viac, to podľa úrovne konkurencie.
Pokiaľ sa bavíme o PPC reklamách na sociálnych médiách, akými sú Facebook, LinkedIn alebo Instagram, tu nehrajú úlohu ani tak kľúčové slová, ako predovšetkým demografické dáta. Čím sú oslovovaní konkrétni užívatelia týchto sietí. Môžu tu potom byť oslovení nielen tí, čo hľadajú konkrétnu ponuku, ale aj tí, ktorým by mohla zrejme prísť vhod podľa určitého kritéria výberu. A tak sa dostane ponuka aj k tým, ktorí doteraz nevedeli, že by ju mohli chcieť využiť.
Každopádne však takáto reklama niekoho osloví. A ak osloví tých správnych ľudí, je na nezaplatenie, a napriek tomu finančne zaujímavá.
Späť na hlavnú stránku bloguV rámci mesačného rozpočtu sa postaráme o všetky kroky nutné pre dosiahnutie popredných miest vo vyhľadávačoch. Návrh kľúčových slov, SEO analýza a úpravu webu a pravidelný linkbuilding.
Kompletná správa PPC kampane to nie je len jednorázové nastavenie, ale pravidelná starostlivosť o Vašu kampaň, aby bola úspešná. Postaráme sa o Vaše fulltextové a obsahové kampane i sociálne siete.
Tvorba kvalitného obsahu je základom webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohľadom na Vašu cieľovú skupinu. Texty pripravujeme nielen pre webové stránky, ale i pre ďalšie využitie.
Webové stránky a eshopy budujeme na systéme WordPress. Ovládanie je jednoduché, systém ponúka mnoho hotových pluginov a nie ste závislí na jednom dodávateľovi riešenia. Vhodnosť pre SEO je už len bonus.