Ak si žije niekto pokojným životom niekoho radového zamestnanca, nemusí mať vôbec túžbu sa nejako predvádzať pred publikom. Môže si žiť pokojne niekde v ústraní, ani by o ňom vedel niekto iný než jeho najbližší.
Ale keď niekto žije zo spolupráce s inými ľuďmi, keď predáva svoj tovar alebo služby, musí o sebe dať ostatným- potenciálnym zákazníkom- vedieť. Nemôže nenápadne plávať životom, nikým nepovšimnutý a nikým neobťažovaný. Niekto takýto naopak potrebuje, aby sa o ňom vedelo, a to čo najviac. Aby sa o jeho ponukách dozvedeli tí, ktorým sú alebo môžu byť určené, aby si mal každý možnosť takéto ponuky prehliadnuť, preštudovať, a nakoniec snáď aj kúpiť.
A aby o dotyčnom vedeli mnohí ľudia, aby sa s ním a jeho ponukami zoznámili aj tí, kto o ňom doteraz nemali ani len menšie tušenie, existujú reklamy. A aby sa niekto dozvedel o ponukách internetových obchodníkov na ich weboch, existuje predovšetkým PPC reklama.
Prečo práve PPC reklama? Je to vlastne veľmi prosté. Ten, kto sa chce so svojou ponukou presadiť na sieti, potrebuje, aby bol jeho web navštívený čo najväčším počtom užívateľov, z ktorých sa neskôr môžu stať nakupujúci. A zatiaľ čo pri niektorých reklamách hrozí nebezpečenstvo, že tieto budú stáť podnikateľa peniaze, lenže nikoho na web neprivedú, alebo ich efekt bude v najlepšom prípade neslávny, u PPC reklám je to iné. Tie skutočne veľký záujem vzbudzujú a dosť záujemcov na určitý web priťahujú. A to preto, že sú ich výsledky merateľné a prevádzkovatelia týchto reklám dostávajú zaplatené úmerne tomu, koľko preklikov sa pri ktorej reklame dosiahlo.
Takže ten, kto potrebuje byť na internete vidieť, vsadí na túto reklamu, čo sa objaví v čele odkazov ponúkaných internetovými vyhľadávačmi, a vie, čo mu táto reklama priniesla a koľko za ňu má zaplatiť.
A ten, kto túto reklamu ponúka, sa musí snažiť, aby sa táto podnikateľovi vyplatila. Inak by si nezarobil napríklad ani na slanú vodu.
Späť na hlavnú stránku bloguV rámci mesačného rozpočtu sa postaráme o všetky kroky nutné pre dosiahnutie popredných miest vo vyhľadávačoch. Návrh kľúčových slov, SEO analýza a úpravu webu a pravidelný linkbuilding.
Kompletná správa PPC kampane to nie je len jednorázové nastavenie, ale pravidelná starostlivosť o Vašu kampaň, aby bola úspešná. Postaráme sa o Vaše fulltextové a obsahové kampane i sociálne siete.
Tvorba kvalitného obsahu je základom webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohľadom na Vašu cieľovú skupinu. Texty pripravujeme nielen pre webové stránky, ale i pre ďalšie využitie.
Webové stránky a eshopy budujeme na systéme WordPress. Ovládanie je jednoduché, systém ponúka mnoho hotových pluginov a nie ste závislí na jednom dodávateľovi riešenia. Vhodnosť pre SEO je už len bonus.