zeměkoule zhasnuto
vlna 1 vlna 2 vlna 3 vlna 4 vlna 5 vlna 6 zhasnuta blank čtverec zeměkoule mrak zadní levý mrak pravý mrak
seo
H1
description
keywords
google
title
copywriting
seznam
linkbuilding
satelit

Posvietime si na Vašu návštevnosť

Prečo optimalizovať?

Keď má niekto svoj web, s ktorým potrebuje na internete preraziť, ale nejako sa mu v tomto ohľade nedarí, možno dostane od niekoho radu, aby stavil na SEO. Teda aby takýto svoj web optimalizoval pre internetové vyhľadávače. A ak nad takou radou niekto mávne rukou a ignoruje ju, respektíve pokiaľ dokonca povie, že on toto nepotrebuje, pretože on potrebuje priazeň internetovej verejnosti, a nie akýchsi vyhľadávačov, znamená to zrejme jediné. A síce to, že dotyčný nevie, o čo presne ide a čo pre neho toto môže znamenať.

A čo pre kadejakého majiteľa webu takáto optimalizácia znamená? Predovšetkým nádej na vyššiu návštevnosť na jeho webe, ktorá je prvým z predpokladov úspešnosti nejakej tej internetovej ponuky.

Je pochopiteľné, že pri beznádejne nevýhodnej alebo nezaujímavej ponuke ani SEO zázraky nenarobí, ale ak má niekto svoj web porovnateľný s ponukami konkurentov, potom to môže byť práve optimalizácia, ktorá mu pomôže uspieť.

Čo za tým väzí? Predovšetkým tá skutočnosť, že o tom, čo bude v súčasnosti na internete náležite využité, rozhodujú práve nástroje zvané vyhľadávače. Tie sú ľuďmi využívané na hľadanie toho, čo dotyční potrebujú, a tie nielen pomáhajú s nájdením toho žiaduceho, ale aj s posúdením kvality, vierohodnosti a relevancie rôznych ponúk. A je na vyhľadávačoch, čo tieto ponúknu v často uskutočnenej záplave rôznych ponúk predovšetkým hľadajúcim ľuďom.

A ako rozhodujú internetové vyhľadávače? Podľa toho, čo majú posudzovať, podľa nastavených kritérií. S tým, že čím lepšie zodpovedajú weby takýmto požiadavkám, tým ideálnejšie sú predstavené internetovej verejnosti a tým skôr uspejú.

A tak sa v rámci optimalizácie odstraňujú nedostatky, ktoré môžu jednotlivé weby mať, píšu sa tu v rámci copywritingu obsahové či propagačné články a ďalšie texty, pri linkbuildingu sa vytvárajú čo najhojnejšie a najrelevantnejšie spätné či interné odkazy, propagujú sa a vyberajú sa logicky aj ideálne kľúčové slová.

Pretože len vďaka tomu sa web dokáže viac „zapáčiť“ internetovým vyhľadávačom. A na tom je závislé to, koľko ľudí si dotyčný web všimne a u koľkých ľudí tak bude šanca, že sa dosiahnu požadované výsledky.

Späť na hlavnú stránku blogu

Kompletná SEO správa

V rámci mesačného rozpočtu sa postaráme o všetky kroky nutné pre dosiahnutie popredných miest vo vyhľadávačoch. Návrh kľúčových slov, SEO analýza a úpravu webu a pravidelný linkbuilding.

Nastavenie PPC kampaní

Kompletná správa PPC kampane to nie je len jednorázové nastavenie, ale pravidelná starostlivosť o Vašu kampaň, aby bola úspešná. Postaráme sa o Vaše fulltextové a obsahové kampane i sociálne siete.

Copywriting

Tvorba kvalitného obsahu je základom webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohľadom na Vašu cieľovú skupinu. Texty pripravujeme nielen pre webové stránky, ale i pre ďalšie využitie.

Tvorba webov

Webové stránky a eshopy budujeme na systéme WordPress. Ovládanie je jednoduché, systém ponúka mnoho hotových pluginov a nie ste závislí na jednom dodávateľovi riešenia. Vhodnosť pre SEO je už len bonus.

SEOlight tvoria predovšetkým ľudia. Zoznámte sa s nami.

A čo o nás hovoria naši klienti?

Kontaktujte nás! kontakt mail kontakt telefon
SEOLIGHT

Kontakt

Email: michal.kuchar@seolight.sk
Telefón: +421 950554703
Skype: Netlink17

Sídlo a kancelária:

Suchdol 220
285 02 Suchdol
Okres: Kutná Hora

Fakturačné údaje:

IČ: 24239381
DIČ: CZ24239381
Suchdol 220
285 02 Suchdol