zeměkoule zhasnuto
vlna 1 vlna 2 vlna 3 vlna 4 vlna 5 vlna 6 zhasnuta blank čtverec zeměkoule mrak zadní levý mrak pravý mrak
seo
H1
description
keywords
google
title
copywriting
seznam
linkbuilding
satelit

Posvietime si na Vašu návštevnosť

PR článok nie je iba text

Každý text má nejaký účel, kvôli ktorému vznikol a ktorý má plniť. A nie inak je tomu aj pri reklamných a PR článkoch, ktoré tiež majú nejakú úlohu. A ich úlohou je ako je známe niečo propagovať a slúžiť predovšetkým ekonomickým zámerom toho, kto si taký článok vytvoril alebo ho pre seba nechal vytvoriť. A aby to fungovalo tak, ako sa to od podobných článkov očakáva, ide o kombináciu zaujímavého nekomerčného obsahu so vloženým odkazom alebo krátkym reklamným oznámením, a to v podobe optimalizovanej pre internetové vyhľadávače s využitím kľúčových slov.
Pokiaľ sa jedná o taký článok, tento už sa obvykle nezaobíde bez nejakého toho vloženého odkazu, na ktorý by mal podľa jeho autora čitateľ kliknúť a dostať sa tak na propagovanú ponuku. Čo je unikátna príležitosť, ktorú si nikto rozumný nenechá ujsť.
Avšak písať články len a iba kvôli vloženiu takého spätného odkazu by nebolo príliš účelné. To by fungovalo iba krátkodobo. A tak treba zároveň tvoriť aj niečo, čo dokáže skutočne zaujať.
Ak sa potom bavíme o tom, ako je to s tým zaujatím verejnosti na internete, musí byť pre čitateľov atraktívny hlavne nadpis a niekoľko prvých viet. To čitateľ obvykle zaregistruje a podľa toho, aký dojem to na neho urobí, sa rozhoduje, či bude čítať ďalej alebo nie. A akonáhle nie je článok považovaný za zaujímavý prvých pár sekúnd, nemá žiadaný význam. A tak sa rovno začína tým zásadným, bez akýchkoľvek úvodných fráz alebo nejakého toho umenia. Čo sa dá prípadne využiť až ďalej v texte, keď je čitateľ zaujatý. Keď už v ňom prvé riadky článku vyvolali žiaduce emócie, ktoré mu nedovoľujú len tak odísť od rozčítaného textu, a to emócie pozitívne rovnako ako pokojne aj negatívne.
Čitateľ jednoducho musí od začiatku vedieť, čo mu onen článok dá, na čo sa dá to zistené ako využiť, a podobne. A je dobre, keď je nakoniec vyzvaný aj k nejakej akcii, ktorá bude prospešná. A to hlavne tomu, kto sa takýmto PR článkom prezentuje.

Späť na hlavnú stránku blogu

Kompletná SEO správa

V rámci mesačného rozpočtu sa postaráme o všetky kroky nutné pre dosiahnutie popredných miest vo vyhľadávačoch. Návrh kľúčových slov, SEO analýza a úpravu webu a pravidelný linkbuilding.

Nastavenie PPC kampaní

Kompletná správa PPC kampane to nie je len jednorázové nastavenie, ale pravidelná starostlivosť o Vašu kampaň, aby bola úspešná. Postaráme sa o Vaše fulltextové a obsahové kampane i sociálne siete.

Copywriting

Tvorba kvalitného obsahu je základom webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohľadom na Vašu cieľovú skupinu. Texty pripravujeme nielen pre webové stránky, ale i pre ďalšie využitie.

Tvorba webov

Webové stránky a eshopy budujeme na systéme WordPress. Ovládanie je jednoduché, systém ponúka mnoho hotových pluginov a nie ste závislí na jednom dodávateľovi riešenia. Vhodnosť pre SEO je už len bonus.

SEOlight tvoria predovšetkým ľudia. Zoznámte sa s nami.

A čo o nás hovoria naši klienti?

Kontaktujte nás! kontakt mail kontakt telefon
SEOLIGHT

Kontakt

Email: michal.kuchar@seolight.sk
Telefón: +421 950554703
Skype: Netlink17

Sídlo a kancelária:

Suchdol 220
285 02 Suchdol
Okres: Kutná Hora

Fakturačné údaje:

IČ: 24239381
DIČ: CZ24239381
Suchdol 220
285 02 Suchdol