Každý text má nejaký účel, kvôli ktorému vznikol a ktorý má plniť. A nie inak je tomu aj pri reklamných a PR článkoch, ktoré tiež majú nejakú úlohu. A ich úlohou je ako je známe niečo propagovať a slúžiť predovšetkým ekonomickým zámerom toho, kto si taký článok vytvoril alebo ho pre seba nechal vytvoriť. A aby to fungovalo tak, ako sa to od podobných článkov očakáva, ide o kombináciu zaujímavého nekomerčného obsahu so vloženým odkazom alebo krátkym reklamným oznámením, a to v podobe optimalizovanej pre internetové vyhľadávače s využitím kľúčových slov.
Pokiaľ sa jedná o taký článok, tento už sa obvykle nezaobíde bez nejakého toho vloženého odkazu, na ktorý by mal podľa jeho autora čitateľ kliknúť a dostať sa tak na propagovanú ponuku. Čo je unikátna príležitosť, ktorú si nikto rozumný nenechá ujsť.
Avšak písať články len a iba kvôli vloženiu takého spätného odkazu by nebolo príliš účelné. To by fungovalo iba krátkodobo. A tak treba zároveň tvoriť aj niečo, čo dokáže skutočne zaujať.
Ak sa potom bavíme o tom, ako je to s tým zaujatím verejnosti na internete, musí byť pre čitateľov atraktívny hlavne nadpis a niekoľko prvých viet. To čitateľ obvykle zaregistruje a podľa toho, aký dojem to na neho urobí, sa rozhoduje, či bude čítať ďalej alebo nie. A akonáhle nie je článok považovaný za zaujímavý prvých pár sekúnd, nemá žiadaný význam. A tak sa rovno začína tým zásadným, bez akýchkoľvek úvodných fráz alebo nejakého toho umenia. Čo sa dá prípadne využiť až ďalej v texte, keď je čitateľ zaujatý. Keď už v ňom prvé riadky článku vyvolali žiaduce emócie, ktoré mu nedovoľujú len tak odísť od rozčítaného textu, a to emócie pozitívne rovnako ako pokojne aj negatívne.
Čitateľ jednoducho musí od začiatku vedieť, čo mu onen článok dá, na čo sa dá to zistené ako využiť, a podobne. A je dobre, keď je nakoniec vyzvaný aj k nejakej akcii, ktorá bude prospešná. A to hlavne tomu, kto sa takýmto PR článkom prezentuje.
V rámci mesačného rozpočtu sa postaráme o všetky kroky nutné pre dosiahnutie popredných miest vo vyhľadávačoch. Návrh kľúčových slov, SEO analýza a úpravu webu a pravidelný linkbuilding.
Kompletná správa PPC kampane to nie je len jednorázové nastavenie, ale pravidelná starostlivosť o Vašu kampaň, aby bola úspešná. Postaráme sa o Vaše fulltextové a obsahové kampane i sociálne siete.
Tvorba kvalitného obsahu je základom webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohľadom na Vašu cieľovú skupinu. Texty pripravujeme nielen pre webové stránky, ale i pre ďalšie využitie.
Webové stránky a eshopy budujeme na systéme WordPress. Ovládanie je jednoduché, systém ponúka mnoho hotových pluginov a nie ste závislí na jednom dodávateľovi riešenia. Vhodnosť pre SEO je už len bonus.