PPV

Jeden z niekoľkých platobných modelov reklamy, to je PPV čiže Pay Per View. Tento model je zvláštny tým, že inzerent platí až po určitom počte zobrazení konkrétnej reklamy, a nie za akciu alebo za čas, po aký je reklama zobrazená. Najčastejšou podobou PPV reklamy sú internetové bannery. Svojou podstatou ide preto o ďalší z jednoduchších reklamných modelov, ktorý má však jednu zásadnú nevýhodu. Kontrola zobrazení je o niečo zložitejšia, než kontrola preklikov alebo konverzií.

Späť na hlavnú stránku blogu
Kontaktujte nás!
PPV
4.7 / 13 hodnotenie
SEOLIGHT

Kontakt

Email: michal.kuchar@seolight.sk
Telefón: +421 950554703
Skype: Netlink17

Sídlo a kancelária:

Suchdol 220
285 02 Suchdol
Okres: Kutná Hora

Fakturačné údaje:

IČ: 24239381
DIČ: CZ24239381
Suchdol 220
285 02 Suchdol